Jos sä haluat kehittää omaa tietoisuutta ja löytää oikeasti itsesi, sun on vedettävä itsesi pois laumasta
Sun on karsittava kaikki ihmiset pois itsesi läheltä, ketkä eivät ole tehneet omaa sisäistä työtään.
Tämä koskee myös perheenjäseniä
Sun on osattava olla yksin ja kiskottava itsesi pois tästä massatietoisuudesta, jokainen näkee, että se ajattelumalli ei johda mihinkään hyvään.
Katsokaa ympärillenne, keskiverto ihminen hakeutuu AINA muiden keskivertoihmisten ympärille. Tämä asia tapahtuu ihan verkossakin, internetissä. Samat ihmiset pitävät jopa jöötä ja meteliä omien kaupunkien ryhmissä. Nämä ihmiset haluavat ja janoavat kokoajan muiden ihmisten hyväksyntää ja seuraa. Oli se sitten omassa arjessa, tai internetissä, ihan missä vaan. He eivät osaa olla yksin.
Yksinään oleminen on supervoima, mikä kannattaa opetella, jos haluaa kasvaa.
Vasta sitten, kun sä olet vetänyt itsesi pois tästä kaikesta, sä pystyt näkemään sen valheellisen verhon taakse. Sä alat tajuamaan kokonaisuuden kaikesta.
Yhteiskunta on sekaisin, koska ihmiset ovat sekaisin, kukaan ei ole tehnyt omaa sisäistä työtään.
Tee sinä oma sisäinen työsi, opettele olemaan yksin ja kehity henkisesti.
Sinä olet se muutos, mitä sinä haluat nähdä.
++ Sulla tulee valtava etulyönti asema ihan kaikkeen, koska sä alat ymmärtämään tätä matrixia paremmin ja muita ihmisiä itsesi kautta. Sä voit alkaa kirjaimellisesti luomaan omaa elämää uudestaan, ihan just sellaseks, kun sä itse sen haluat.
Kommentit (35)
Kyllä, mutta tämän
"Yksinään oleminen on supervoima, mikä kannattaa opetella, jos haluaa kasvaa.
Vasta sitten, kun sä olet vetänyt itsesi pois tästä kaikesta, sä pystyt näkemään sen valheellisen verhon taakse. Sä alat tajuamaan kokonaisuuden kaikesta." jälkeen ymmärtää taas sen laumaan kuulumisen tärkeyden.
Ihminen ei ole saari.
Vierailija kirjoitti:
No nämä tietoisuudessa elävät näyttävät pitävän kesäleirejä, viikonlopputapaamisia ym hymisten ja tanssien järjettömästi puhuen valosta. Sitä olen ihmetellyt heidän parinvaihtoleikkejään, onko se tietoisuutta vai jäänne maallisesta elämästä. Nytkin näyttää kaksi gurua joilla lapsia ennestään eri liitoista, löytäneen toisensa ja odottavat uutta valon lasta
Kukin tavallaan, mutta menneisyydestä viisastuneena en hakeutuisi mainitsemiisi valon piireihin. He ovat mielestään tiedostavia ja avarakatseisia, mutta auta armias, jos olet eri mieltä heidän kanssaan niin johan syytetään matalavärähteiseksi ja ymmärtämättömäksi. Ehkäpä kaiken tämän "löydä elämäntehtäväsi ikävien kokemusten kautta"- hölynpöly on johtanut siihen, että elämäntehtäväni on vastustaa uusprirituaalisuutta.🙄 Elämäntehtävä voimakkaasti sarkasmin sävyttämänä ilmaisuna.
Eristäydy laumasta ja hakeudu laumaan, joka kertoo kuinka tuntea, kokea ja ajatella heidän oppiensa mukaisesti.
Ja sitten vielä manifestoit itsellesi lottovoiton ja uuden mersun. Kas näin se käy, kun on vain tarpeeksi valaistunut ja viisas!
New age- henkisyys on saatanasta. Olin sen valaistumishötön keskellä itsekin vuosia.. Kunnes Jeesus pelasti ja näytti totuuden. Hän yksin on tie, totuus ja elämä. Siunausta
Ihmiskunnan henkinen evoluutio on vähän vaiheessa.
Mitä enemmän olen kuunnellut henkisiä newage oppeja niin sitä varmemmaksi on tullut etten mistään hinnasta hakeutuisi tarot tulkintoja ja noitaleikkejä leikkivien pariin. en tosin muihinkaan hengellisiin yhteisöihin.
Vierailija kirjoitti:
New age- henkisyys on saatanasta. Olin sen valaistumishötön keskellä itsekin vuosia.. Kunnes Jeesus pelasti ja näytti totuuden. Hän yksin on tie, totuus ja elämä. Siunausta
Kyllä, mutta polut Jeesuksen luo ovat moninaiset. Hän itsekin rohkaisi olemaan utelias, kysymään kysymyksiä ja opetti myös mistä hyvän puun tuntee.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä kirjoituksesi ei huou henkistä valaistuneisuutta vaan mt-ongelmia. Itsensä nostaminen muiden yläpuolelle ei ole viisautta.
Niin, mikä tahansa valtavirrasta poikkeaminen on kritiikittömän laumaeläimen mielestä itsensä nostamista tai pätemistä.
Vierailija kirjoitti:
Ja vitut kaikista muista maailman 4000+ uskonnosta kun kätevästi se "oikea" sattui olemaan omassa ympäristössä valtauskontona.
Lauma on turvallinen. Ihminen on laumaeläin jota voi ohjailla halunsa mukaan, sehän on jo nähty.
Lauma antaa turvaa, siitä eroon joutuminen on katastrofi puhumattakaan että itse oma-alotteisesti lähtisi etsimään omaa tietään.
Antaa heidän olla. Eivät he olisi onnellisia eivätkä tuntisis oloaan turvalliseksi kuitenkaan.
Ap nostaa itsensä muiden yläpuolelle. Se ei ole valaistumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vitut kaikista muista maailman 4000+ uskonnosta kun kätevästi se "oikea" sattui olemaan omassa ympäristössä valtauskontona.
Joskus totuus on tarua ihmeellisempää. Kyllähän tämän todellisuuden olemassaoloon joku selitys on? Miksi Raamatun Jumala ei olisi sitä luonut? Ja ihminen harhoissaan muut uskonnot perustanut yhdessä epäpuhtaden henkien kanssa.
Saat kuitenkin olla rauhassa, kenenkään ei ole pakko uskoa. Siunausta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mutta polut Jeesuksen luo ovat moninaiset. Hän itsekin rohkaisi olemaan utelias, kysymään kysymyksiä ja opetti myös mistä hyvän puun tuntee.
Onko Raamattu tuttu? Pätkiä varmasti moni tuntee. New agen mainostama henkinen mestari-Jeesus ei ole totta. Raamatun todellinen Jeesus on aivan erilainen. Hän on Jumalan poika. Me ihmiset emme voi kehittyä hänenlaisekseen. Valaistumisjutut ei yleensä johda Jeesuksen luo - ihmiset jää sinne saatanan pauloihin yrittämään valaistumista. Se on saatanan harhautusta. Hän on valevalon lähettiläs.
Olet täysin oikeassa. Tästä syystä herääminen on niin harvinaista ja vaikeaa monelle. Harhan tutut ja turvalliset ihmisleikit vetävät puoleensa.
t. Oikea Jeesus