Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Sua ihana, tositarkoituksella. Kauniita unia.
Tässä olisi yö aikaa jutella, parrakkaalle miehelle.
En jaksaisi odottaa, mutta sitä taitaa loppuelämä olla. Kauniita unia.
Mukavaa päivää ihanalle ihastukselleni 🤗
J
Vierailija kirjoitti:
Öljytyt lanteet sullakin on.
Joo *punastuu vienosti*
Huomenta.
Kaipaan sinua heti aamulla. Etähalauksia 🤗
T. Kollegasi
Mammoille huomenta. Ylös ulos ja lenkille. Mars, mars
Godmorgonkram till min sötnosvän i Åbo.
739
Hyvää huomenta rakkaalle M**********.
Vierailija kirjoitti:
Oisko sitä sellaista taikaa että saa miehen pois ajatuksista lopullisesti?
Välttelin ja pidin itseni kiireisenä kivalla tekemisellä. Eräänä päivänä huomasin, ettei tarvitse enää ajatella häntä. Jäi muistoihin.
Kuulehan kollega, mua vähän jännittää.
Vierailija kirjoitti:
Voisin olla kuollut etkä sä välittäisi (tai edes tietäisi). Korkeintaan tuntisit pienen syyllisyyden piston siitä miten huonosti mua kohtelit. Ei sulla ole ollut pienintäkään yritystä tai mielenkiintoa mitenkään korjata tätä asiaa meidän välillä. Ei pienintäkään elettä että tsekkaisit olenko mä millään tasolla edes jotenkin ok ja miten mä voin. Eipä tietenkään. Näin se sun näkökään mullekin pitämä maski lopulta tippui ja paljastui se mitä sä oikeasti ajattelet ja mihin asti se "välittäminen" riittää.
On niin paha olo, niin paha olla tästä jutusta. Olit juuri niin häikäilemätön ja paatunut naisten hyväksikäyttäjä kuin joskus vähän mainostit. Luulin, että se oli pelkkästään sitä rumaa itseäsi lyttäävää ja epäarvostavaa puhetta mitä harrastat.
Samaistun. Inhottavaa kaiken kaikkiaan. Itekin herännyt siihen, ettei musta oikeasti ole välittänyt kukaan. Olin liian sinisilmäinen ja naiivi.
Istun pöntöllä.