Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä persikka, siis minulla.
Kaivatulla on.
Miksi pitää tulla ketjuun haukkumaan ja nälvimään, kuka lienetkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asia on niin, että Tuomas haluan nähdä sut ja jutella asiat ennen, kuin tämä tapailuni menee todella vakavaksi tapailemani miehen kanssa. Sen on tapahduttava pian.
Miksi sun tarvitsee sen ex-kaivattusi kanssa jutella?
Haluaisin selvittää asiat. Hän pitää mykkäkoulua 😅 Mulla on sellainen vaisto päällä, että kun tapailemani miehen kanssa asiat menee vakavammiksi, aletaan mahdollisesti seurustelemaan, ex kaivattu ottaa yhteyttä ja haluaa jutella. Silloin se ei enää onnistu. Moraalini mukaan koen vääräksi kumppania kohtaan, lähteä seurustelun aikana tapaamaan ex kaivattua. Koska meillä tavalliseen tapaan kipinät sinkoilee ja himot päällänsä. Tuskin mihinkään on kadonneet. Sitten se tilanne vasta hankala olisikin.
Koitahan nyt vaan unohtaa "Tuomas" ja keskity siihen uuteen kumppaniisi.
Vierailija kirjoitti:
Näytät rumemmalta luonnossa.
Ja sä oot niin kaunis ja ihana. Sydän täynnä kultaa. 🥰😍
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelet itsestäsi aivan liikoja.
Tai sitten olet itse arvottanut itsesi liian korkealle ja nyt sun sielu on ruvella kun et kelvannutkaan.
Kenen nimeä en siis mukamas 100 000 valovuotta sitten muistanut, josta muka vitsikkäät muistuttelee yhä? 🎃
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaisi intohimoinen, luotettava, arvostava ja huomioiva mies💕🥰
Mikään ei ole parempaa kuin, että tällainen hakeutuu lähelle ja osoittaa tykkäävänsä😍
Vierailija kirjoitti:
Luulit olevasi erityinen. Et ole.
Okei😂 kiva, kun kerroit, mitä olen luullut. En moista tiennytkään.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti lopettakaa tappelu :D
Mä kaipaan, haluan laittaa kaivatulle ruokaa, tietää mikä on hänen lempiruokansa ja opetella tekemään sen. Haluan hieroa hänen hartioitaan työpäivän jälkeen, tietää mikä on hänen lempielokuvansa ja miksi, ja katsoa sen hänen kanssaan. Haluan illalla kertoa hänelle kuinka kaunis hän on ja katsoa kun hän nukahtaa, mun syliin jos siitä tykkää. Kaipaan..
Olisin mielelläni sinun kaivattusi😍
Kova halu olisi kääntää tämä kaipauskortti. Eikö se vähän niin kuin mene, että se ei pelaa, joka pelkää?
Vierailija kirjoitti:
Where is my church-man?
🥱
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelet itsestäsi aivan liikoja.
Sinut itseni ja elämäni kanssa. Vaikuttaa siltä että jollain muulla on nyt ongelma.
Kaipasin erästä naista melkein 10 vuotta. Kyllä elämä on hullua.
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluat kuulla? Rakastatko vastauksia? Rakastatko totuudellista tietoa?
Kyllä. Anna palaa.
Vierailija kirjoitti:
Milloin on meidän aikamme?
Menneisyydessä?
Vierailija kirjoitti:
Kova halu olisi kääntää tämä kaipauskortti. Eikö se vähän niin kuin mene, että se ei pelaa, joka pelkää?
Totta. Pitää toimia, vaikka vähän pelkäisikin
Sivusta naiselta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asia on niin, että Tuomas haluan nähdä sut ja jutella asiat ennen, kuin tämä tapailuni menee todella vakavaksi tapailemani miehen kanssa. Sen on tapahduttava pian.
Miksi sun tarvitsee sen ex-kaivattusi kanssa jutella?
Haluaisin selvittää asiat. Hän pitää mykkäkoulua 😅 Mulla on sellainen vaisto päällä, että kun tapailemani miehen kanssa asiat menee vakavammiksi, aletaan mahdollisesti seurustelemaan, ex kaivattu ottaa yhteyttä ja haluaa jutella. Silloin se ei enää onnistu. Moraalini mukaan koen vääräksi kumppania kohtaan, lähteä seurustelun aikana tapaamaan ex kaivattua. Koska meillä tavalliseen tapaan kipinät sinkoilee ja himot päällänsä. Tuskin mihinkään on kadonneet. Sitten se tilanne vasta hankala olisikin.
Unohdinkin jo 4 viikoks. Sitten törmättiin, ja kaikki asiat palautui ajatuksiin. Ja hänen ilmeestä päätellen myös hälle kävi samoin. Häntä alkoi selkeästi ottamaan päähän myös selvittämättömät vaikeat asiat.
Mulle kelpaisi intohimoinen, luotettava, arvostava ja huomioiva mies💕🥰