Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
mikä: viittaa koko edelliseen lauseeseen
joka: viittaa lauseen edelliseen sanaan
Edellisen lauseen viimeisimpään sanaan siis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapasin todella kivan miehen toissailtana. Mun puhelimen akku loppui ja ladattaessa meni jumiin. Kun sain luurin toimimaan niin huomasin että mies oli soittanut todella monta kertaa. Nyt kun yritän soittaa niin hänen puhelimensa ei ole verkossa.
Ihan pakko tavata uudestaan. Synkkas loistavasti.
Meitä yhdisti moni juttu. Pystyi puhumaan sellaisista asioista mitä harvan kanssa voi.
Toivottavasti hän ei luule etten halunnut vastata sillä puhelimeni on ollut auki mutten vain pystynyt käyttämään sitä.
On selkeästi yrittänyt tavoitella mua niin toissayönä kuin eilen.
Jos olisin kotona, niin totta kai :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapasin todella kivan miehen toissailtana. Mun puhelimen akku loppui ja ladattaessa meni jumiin. Kun sain luurin toimimaan niin huomasin että mies oli soittanut todella monta kertaa. Nyt kun yritän soittaa niin hänen puhelimensa ei ole verkossa.
Meitä yhdisti moni juttu. Pystyi puhumaan sellaisista asioista mitä harvan kanssa voi.
Kunnes lopulta huomaat että on oikeasti psykopaatti jolla on tarkoitus lukita sinut asunnossaan sijaitsevaan häkkiin.
Haha. Oli oikeasti aika herkkä tyyppi ja samalla kuitenkin cool.
Vierailija kirjoitti:
Gallup. Ansaitsetko tänään mielestäsi enemmän ruusuja vai risuja?
Kaljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnes lopulta huomaat että on oikeasti psykopaatti jolla on tarkoitus lukita sinut asunnossaan sijaitsevaan häkkiin.
Voi olla ehkä liian nuori mulle mutta kyllä mä vähintääkin voisin nähdä vielä.
Vierailija kirjoitti:
Integroi sin(x)/sinx dx
Suorita suksi vitt uun komento
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaljaa.
Joo kaljaa
Lähtisin lenkille, rannalle vaikka minne, nyt ei vaan pääse lähtemään :| ihanaa viikonloppua kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Helille virkistäviä unia lounaaseen.
Kiitos. Tietäisitpä kuin kaipaan sua.
Vierailija kirjoitti:
Jos kukkakaupasta tuot, niin freesioita tai jaloleinikkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä oli sama dg kuin mulla mutta ei niin vilkas versio siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne just onkin niitä ps
En olis edes muistanut nimeä oikein mutta oli ottanut yhteyttä wa: n kautta niin sain tietää koko nimen ja nyt oon googlaillut.
Tykkään kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaljaa.
Joo kaljaa
Joojoo kaljaa, kikkeliä, tatskoja, irtokynsiä- ja ripsiä. Weeteen iltamat! Uuu gogojambo
Saa mulle ruusujakin tuoda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei koe kaipuuta menneisyyden naisiin, paitsi jos on oikein puutteessa ja epätoivoinen eli mielenhäiriössä hetkellisesti.
Sä et tunne miehiä sitten alkuunkaan.
Mä kans mietin, että mun mielestä miehet nimenomaan jää roikkumaan vanhoihin juttuihin.
-sivusta, tietenkin
Mun kaveri (mies) sanoi, että se pelkästään häpeää sen vanhoja juttuja. Että ei tulisi ikinä mieleenkään niihin enää palata.
Niinpä niin... 😂😂sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elokuun kuljettiin aivan rajan tuntumassa. En tiedä, missä nyt oltaisiin, jos olisin uskaltanut. Olisitko sinä oikeasti ottanut sen askelen? Houkutus ei ole hävinnyt mihinkään. Olet kuuma hella, johon poltan näppini.
Kyllä.
T
Ketä T kaipaa
S
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elokuun kuljettiin aivan rajan tuntumassa. En tiedä, missä nyt oltaisiin, jos olisin uskaltanut. Olisitko sinä oikeasti ottanut sen askelen? Houkutus ei ole hävinnyt mihinkään. Olet kuuma hella, johon poltan näppini.
Kyllä.
T
Ketä T kaipaa
S
Mies vai kesäheinä?