Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Riittää että 1 tykkää. <3
Niinhän se riittäisi 😘
Juttelin luojan kanssa naisista ja kysyin miksi niistä tuli, mitä tuli? Vastaus oli "ovat mitä ovat"
Vierailija kirjoitti:
Juttelin luojan kanssa naisista ja kysyin miksi niistä tuli, mitä tuli? Vastaus oli "ovat mitä ovat"
Onko sulla lääkitys kunnossa?
Tykkään. Aivan liikaa tykkäänkin. Mutta eräs toinen ei tykkää ja sinua suojellakseni tein sen, mitä tein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ei pitäisi olla täällä.
Mutta siis oon viime päivinä miettinyt kaivatun ääntä. Miksi ihmeessä sen pitää olla niin seksikäs. Jotenkin se koko tapa olla. Heti kun avaa suun voisin vain hypätä syliin.
Miehellä?
Miehellä.
Komea ja seksikäs mies muutenkin? Kaikkien naisten päiväuni?
Hmm.. en tiedä. Ei ehkä kuitenkaan kaikkien. Suurinosa naisista tykkää ns. pahoista pojista, mutta hän ei ole sellainen.
Kuulostaa tutulta äänineen päivineen. Eikä mikään ns paha poika, osaa vaan vetää jalat alta noin vaan. Anna vielä asuinpaikkavinkki!
Pk.
Vierailija kirjoitti:
Oletko möksähtänyt jostakin, kun olet niin hiljaa?
Kyllä tänään olen useamman viestin laittanut, vaikka yritän vähentää netin käyttöä
Vierailija kirjoitti:
Millaisia nimiä olet antanut mulle?
Ihana, Eloisa, Päivänkakkara, Peltosaunio, Auringonkukka
Siitä kuitenkin olen melko varma että kukaan niistä joista saattaisin olla kiinnostunut tuskin kirjoittaa täällä mitään.
Joten mitä väliä.
Tämä on tälläista.
Vierailija kirjoitti:
Tuli fiilis ettet tykkää siitä, että katselen.
Tykkään. Aivan liikaa tykkäänkin. Mutta eräs toinen ei tykkää ja sinua suojellakseni tein sen, mitä tein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulet jos yhteys on kunnossa.
Ihme kysymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Se lyhyt vaalea pullero kuuluu ihtesä lopettanneen. Kylältä kuultu.
Ei välttämättä naurata, kun lähipiirissä on vastikään käynyt noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta: Luultavasti, mutta vain otettu lääke vaikuttaa, ja viinan kanssa ei piä lotrata lääkityksen aikana. Saatta ehkä toimia terapioissa tai niiden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se lyhyt vaalea pullero kuuluu ihtesä lopettanneen. Kylältä kuultu.
Ei välttämättä naurata, kun lähipiirissä on vastikään käynyt noin.
Nauraako joku? Itse en ole kuullut. Sinäkö kuulet. Harhoja ne ovat.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä toinen succubus? Kiitos toimistasi rakas.
Olet parasta mitä minulla on
sillä mikään ei tee niin kipeää kuin sinä.
- Karin Boye
Etunimemme alkavat samalla kirjaimella. Hänen etunimensä on yhden kirjaimen pidempi kuin minun. Hänen etunimensä vimeinen kirjain löytyy sukunimestäni. Etunimeni viimeistä kirjainta ei löydy lainkaan hänen etu- tai sukunimestään. Hänen sukunimensä on yhden kirjaimen pidempi. Nimissämme esiintyy yhteensä neljä kirjainta, joita ei esiinny toisen nimissä.