Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ei pitäisi olla täällä.
Mutta siis oon viime päivinä miettinyt kaivatun ääntä. Miksi ihmeessä sen pitää olla niin seksikäs. Jotenkin se koko tapa olla. Heti kun avaa suun voisin vain hypätä syliin.
Miehellä?
Miehellä.
Komea ja seksikäs mies muutenkin? Kaikkien naisten päiväuni?
Hmm.. en tiedä. Ei ehkä kuitenkaan kaikkien. Suurinosa naisista tykkää ns. pahoista pojista, mutta hän ei ole sellainen.
Ei ole ulkonäöllisesti paha poika? Miltä pahat pojat näyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On yksi tarkka vinkki, joka on tullut tänne minulle, eikä sitä asiaa olisi voinut edes vampyyri laittaa. Sain siitä pitkäksi aikaa iloa. Olin kiitollinen, että laitoit sen, koska minulla oli niin kova ikävä sinua. <3 Toivottavasti kaikki on hyvin. <3
Mikä vinkki?
Siitä on jo aikaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On yksi tarkka vinkki, joka on tullut tänne minulle, eikä sitä asiaa olisi voinut edes vampyyri laittaa. Sain siitä pitkäksi aikaa iloa. Olin kiitollinen, että laitoit sen, koska minulla oli niin kova ikävä sinua. <3 Toivottavasti kaikki on hyvin. <3
Mikä vinkki?
Millon tää vinkki tuli?
Vierailija kirjoitti:
Oletko möksähtänyt jostakin, kun olet niin hiljaa?
Keräilen voimia itsekseni kaiken myrskyn keskellä.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vinkki?
Siitä on jo aikaa
Päiviä, viikkoja, kuukausia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vinkki?
Millon tää vinkki tuli?
En muista tarkkaa aikaa, koska en laittanut sitä mitenkään ylös. Kuin en mitään muitakaan viestejä täältä. Sydämeen pistin. Se oli humoristinen, mutta tiesin siitä, että hän oli täällä. Toivottavasti ei enää ole. Koska tämä on paha paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vinkki?
Siitä on jo aikaa
Päiviä, viikkoja, kuukausia?
Arvelisin, että kuukausia. Jopa puoli vuotta? En ole lainkaan varma.
Vierailija kirjoitti:
Pikkurilli murtui. Pakko nukkua välillä ja miettiä uusia kujeita. Hyvää yötä.
Tiukka, muttei murtumia aiheuttava, voimahalaus!
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia nimiä olet antanut mulle?
Onhan niitä Uunosta Mielikuvitusystävään.
Hyvää yötä ihanimmalle.
Kalle
Jossakin vaiheessa ellei tämä pelkkä kotona oleileminen lopu niin varmaankin pimahdan liiasta somen selailusta ja muokkaan todeelisuutta kestääkseni itselleni sivupersoonaksi wannabe- vampyyrihahmon, joka päivät pitkät testailee erilaisia maitohappokäymisellä valmistettavia ruokia, kuten hapanjuurileipää, hapankaalia ja kotirahkaa. Lisäksi tietenkin kuvaan maisteluvideoita, joissa testaan läpi ravintoloiden ruokalistoja ja viis veisaan hävikistä. Mutaman kissapelastusvideon ja reaktioklippejä voisi myöskin tehdä. Juu ja pukeutua historiallisesti tarkkoihin korsetteihin ja kompastua krinoliiniin historian elävöittämisen hengessä.
Vähemmän somea - enemmän elämää.
Nähtäisiinpä. Saisit rutistaa kunnon halaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta siis oon viime päivinä miettinyt kaivatun ääntä. Miksi ihmeessä sen pitää olla niin seksikäs. Jotenkin se koko tapa olla. Heti kun avaa suun voisin vain hypätä syliin.
Miehellä?
Miehellä.
Hmm.. en tiedä. Ei ehkä kuitenkaan kaikkien. Suurinosa naisista tykkää ns. pahoista pojista, mutta hän ei ole sellainen.
Ei ole ulkonäöllisesti paha poika? Miltä pahat pojat näyttää?
Rennoilta. Mahdollisesti käsissä isommat tatuoinnit ja lihaksia. Tai sitten muuten vain siltä, että on pilkettä silmäkulmassa ja tottuneet menemään.
Toki sitten on niitä pahoja poikia jotka ensi silmäyksellä vaikuttavat ns. naapurin pojilta, mutta oikeasti se on vain hämäystä (joka usein sitten paljastuukin aika pian).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä?
Miehellä.
Kuulostaa tutulta äänineen päivineen. Eikä mikään ns paha poika, osaa vaan vetää jalat alta noin vaan. Anna vielä asuinpaikkavinkki!
Ne hitaat 🔥liekeissä vieläkin.
En tunne vielä tämän kylän poikia.
Mikä vinkki?