Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Mikset ota yhteyttä? Et haluakaan tavata enää?
Ei se olisi sopivaa, enkä oikein tiedä siitä halustakaan enää. Vähän lässähtänyt tää koko juttu jo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millon jutskaillaan?
Varmaan tällä viikolla. Toivon niin.
Kyl varmaan :) tai sit ei :(
Ehkä ei tosiaan. Tai sitten kyllä. Tai ehkä ei sittenkään. Yksi asia on kuitenkin varmaa. Se, että täällä se selviää, kun anonyymisti kirjoitellaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisinpa siellä kanssasi.
Missä siellä?
En jaksa lukea teidän juttuja, vaikka teistäkin taitaa useampi kaivata minua. Liikaa halukkaita, eikä tarpeeksi rauhaa.
Toisinaan mietin millaista elämä olisi, jos en olisi sua koskaan tavannut. Olisinko levollisempi, jopa onnellisempi? Sellaista ei voi kaivata, jonka olemassaoloa ei tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se olisi sopivaa, enkä oikein tiedä siitä halustakaan enää. Vähän lässähtänyt tää koko juttu jo
Missä vaiheessa lässähtänyt? Tunteet väljähtyneet?
Vierailija kirjoitti:
Rehellinen ihminen niittää rehellisten ajatustensa ja tekojensa satoa ja vetää puoleensa kärsimystä, joita hänen paheensa aiheuttavat. Ihminen haluaa mielellään turhamaisuuttaan uskoa, että hän kärsii koska hän on hyveellinen. Kuitenkin vasta kun ihminen kitkee jokaisen sairaalloisen, katkeran ja epäpuhtaan ajatuksen mielestään ja pesee jokaisen syntisen tahran sielustaan on hän sellaisessa tilanteessa, jossa hän tietää että hänen kärsimyksensä ovat tulosta hänen hyvistä, eivätkä suinkaan hänen huonoista ominaisuuksistaan. Kun ihminen tajuaa katsoessaan menneiden aikojen tietämättömyyttään ja sokeuttaan, että hänen elämänsä on aina ollut oikeudenmukaisesti järjestetty. Kaikki hänen menneet kokemuksensa hyvät ja huonot olivat oikeutettuja koska ne kasvattivat hänen kehittyvää mutta toistaiseksi kehittymätöntä sisintään. Kärsimys on aina seurausta jonkinlaisesta väärästä ajattelusta. Kärsimyksen päämäärä on puhdistaa pois ka
Mites nuo ukrainalaiset?
Vierailija kirjoitti:
Onko tänään haukkumanimipäivä?
Ilmesest. Palstan 55 v. kaiken hatusta kirjottava vaihevuositrolli nimittelee muita naisia vaihevuotisiks kun ei kestä omiaan. Tunnistan hänet selvästi. Omaa kaivattua ikävöiden M
Ei ikinä jutella. Kannattaa luovuttaa NYT
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän halua nähdä, joten en missään nimessä häiritse sellaista ihmistä. Sivusta.
Mistä näin aattelet😔
Kaivatun yhteydenottoa aina odotan, vaikka tulihan se kerralla selväksi, kun kerran kysyin, tavataanko vielä. Ei halunnut ja tahallaan loukkasi vielä siihen päälle. Tämä meissä on suurin ero-minä en tekisi pahaa kärpäsellekään, päin vastoin yritän toimillani edistää ihmisten/ihmiskunnan hyvinvointia. Hän, no, hän on hän. Ehkä hänkin on tasaantunut. En tiedä, kun en edes tiedä, missä nykyisin on.
Ja p.s. En ole katkera. Ihmisillä on aina syynsä käytökseensä. Varmaan minäkin olin loukannut tietämättäni. Ei voi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Ihana T. 🧡
Olen doofus :-3
Nimeni on takkuinen ja olen aatelista sukua. DNA soitti ja sanoi että suvussa paskatauteja. Eikä isistäkään niin varmuutta.
Vierailija kirjoitti:
Toisinaan mietin millaista elämä olisi, jos en olisi sua koskaan tavannut. Olisinko levollisempi, jopa onnellisempi? Sellaista ei voi kaivata, jonka olemassaoloa ei tiedä.
Ehkä ei ollut hyvä tietää, että hän tykkäsi. Olisin ollut tietämättömänä vaan. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan olisit. Toisaalta olisitko koskaan kokenut sitä kauneutta, jota rakkaus on saanut aikaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sulle vain aamukahvia kylmää.
Hyvä, kylmä kahvi kaunistaa.
Joo mutta kun ei vatsa kestä tähän naamaan tarvittavaa kahvimäärää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana T. 🧡
Olen doofus :-3
No hän on eri.
Ei hän halua nähdä, joten en missään nimessä häiritse sellaista ihmistä. Sivusta.