Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Koko ketjuhan on aikalailla puhdasta fantasiaa. Itse päädyin tänne, toki sattuman kautta, sellaisen naisen vuoksi, keneen aidosti ja vahvasti ihastuin, mutta ketä en melkoisen varmasti tule koskaan saamaan. Hänelle terveiset kirjoitan, jos ylipäätään kirjoitan ja se on eräänlaista fantasiaa, jonka olen huomannut helpommaksi itselleni versus sulkea mielestä kokonaan. Sitten joskus hyvin harvoin muutaman viestin sellaiselle naiselle, jossa on jotakin mielenkiintoista ja vähän mysteeriä.
Hän olisi teoriassa ihan realismia, mutta koska taitaisi olla kusipäistä lähteä toinen nainen mielessä laastaria hakemaan, on fiksumpaa kirjoittaa sekin ajatus tänne. Silkkaa fantasiaa siis kaikki. Uskon, että täällä on useampiakin kaltaisiani, joilla on sillä tavalla uskollinen mieli, ettei yksinkertaisesti halua tai edes voi lähteä kokeilemaan ihan ok:n kanssa, vaikka tarjokkaita riittäisikin. Vain yksi kelpaisi oikeasti.
Toivottavasti olet mies. Jos olet, niin palautit juuri uskoni miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Nythän täällä puhutaan asiaa!
En olekaan muistanut kertoa teille Marjaanan 🍑:sta pitkään aikaan. Korjataan tilanne ja päivitetään jatkossa useammin..
Alkaako Marjaanan oikea nimi M:llä?
Aurinko paistaa! Menen täältä nyt ulos, tuulettamaan päätäni. Illan tullen tänne ehkä hiivin, raikkain ajatuksin sua taas kaipailemaan. Halauksia. 🦥
Vierailija kirjoitti:
Onhan elämässä näitä päiviä, kun töissä painetaan pitkää päivää ja arki vaatii panostusta ja vastoinkäymisiä ja ylimääräistä säätöä tulee ja joskus rahat on tiukilla ja kaiken vastustaminen pännii. Se on elämää. Varsinkin jos on vielä muita huolehdittavana. Se on silti elämää. Ei sen tartte olla pumpulissa makoilua ollakseen hyvää. Se merkitsee, eniten, kenen kanssa sen jakaa, ja kuinka yhdessä sitä eletään. Ollaanko onnellisia toisesta ja taistellaan elämää vastaan tiiminä vai kaadetaanko sappea toisen niskaan ja jäädään yksinäisyyteen silloinkin kun toinen on fyysisesti lähellä mutta muuten niin kaukana. Sehän se rakkauden testi on, miten kohdataan tylsemmät asiat. Hauskaa pitää melkein kenen kanssa vaan. Niinpä siis, näinpä taas, luulen että haluaisin osaksi sun kurjuutta ja tahtoisin jakaa kurjuuteni kanssasi. Sillä kuvittelen, ehkä uskonkin, että yhteinen kurjuutemme olisi onnellinen. Hyvää yötä ihana nainen.
Tämä teksti ei oikein tyylillisesti ehkä vaikuta sinulta, mutta sisällössä ja sanavalinnoissa on paljon tuttuja elementtejä. Ei... olen liian vanha harhailemaan täällä ja vaikka tuo olisi sinulta niin mikään ei viittaa minuun. Nyt pois täältä kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kakarat ei ymmärrä seksin ja rakastelun eroa.
Toivottavasti kaivattusi ei siis paljastu kakaraksi, joka tykkää kinkymmästä
Niin, sellanen ei ole enää rakastelua, eikä seksiä. Se on irstailua.
Niin, ihanaa irstailua<3 Terkut Jiille. Ei sillä, en lukenut tarkemmin mikä nyt on niin irstasta, mutta voin ja haluan kuvitella😘 Eri.
Vierailija kirjoitti:
Av alkuvalikossa on erillinen osio seksille, olettehan huomanneet? Siellä on anaalia, parinvaihtoa, ryhmäseksiä ja vaikka mitä.
Täällä pohjavireenä kuitenkin enemmän tuollainen ns. hempeämpi romantiikka.
Anaalijuttuja harrastaa aakkosväki ja heterot yhtä lailla, mutta tänne kirjoitettuna selvästi näyttää provosoivan konservatiivisempia.
Ei täällä tarvitse kaivata henkilöä millään hempeällä romantiikalla, osahan kaipaa kaverinakin. Ei sitä ole missään määritelty siis, mene itse tositarkoitusketjuun jos haluat että kaikki kaipaavat vain romanttisessa mielessä.
Saa kirjoittaa fantasiansa seksistä tänne ihan samalla tavalla kuin fantasiansa uusperhearjen pyörityksestä, molemmat voi liittyä kaivattuun henkilöön ja kiinnostaa sitten ketä kiinnostaa. Se lukee ketä kiinnostaa.
Eikä romanttinen pohjavire todellakaan sulje ulos seksiä. Itse kaipaan äärimmäisen hempeästi, mutten tod ole vanilja.
Vierailija kirjoitti:
Av alkuvalikossa on erillinen osio seksille, olettehan huomanneet? Siellä on anaalia, parinvaihtoa, ryhmäseksiä ja vaikka mitä.
Anaalijuttuja harrastaa aakkosväki ja heterot yhtä lailla, mutta tänne kirjoitettuna selvästi näyttää provosoivan konservatiivisempia.
Ei, kun ketju on kaipausterveisten lähettämiseen. Joillekin kaipuuseen liittyy hyvin oleellisesti seksi ja sen kaipuu. Minullakin. Peppu odottaisi tutkijaansa💛.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suvaitsemattomuus ja typeryys kulkevat käsikädessä. Silloin, kun ei aiheuta toisille harmia, eläköön kukin tavallaan itselleen mieluista elämää. Typerykset eivät kykene ymmärtämään muuta kuin omasta pienestä mielestään syntyvää maailmankuvaa ja koska ymmärrys on vajavaista, kokevat asiaksensa pyrkiä mahduttamaan kaikki omien raamiensa sisälle tuomitsemalla. Logiikkaa ei tietenkään ole käytössä, sillä samaa ei missään tapauksessa sallittaisi kohdistaa itseensä.
Olen saanut uskonnollisen kasvatuksen ja etenkin niissä piireissä on aivan käsittämättömän ahtaita ja typeriä ihmisiä. Onneksi osa sentään kykenee myös ajattelemaan.
Entäpä oman kielenkäyttösi laita? Luonnehdit typeryksiksi, vajaiksi ja logiikattomiksi ihmisiä, jotka ajattelevat toisin kuin sinä ajattelet. Jos perversionsa kertovalla on oikeu
Turhaan sivusta alat neuvomaan. Lue, mitä kirjoitin. En ole puhunut, että kyse olisi mitenkään rinnakkaisista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Sinä viihdyt puolisosi seurassa ilmeisen hyvin, minä en omani.
Mistä noin päättelet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyysin juttelemaan, et tullut
Jätin kerran menemättä, kun en ehtinyt valmistautua siihen mitenkään ja mulle iski paniikki. Sitä paitsi ei me mitään oltais juteltu kumminkaan.
Leikin, että tää olis mulle, koska mulle kävi näin. Saat anteeks, vaikka tossa oli toi sitä paitsi. Sattuhan se silti.
Leiki vain, mutta kuulostaa erilaiselta tilanteelta. Syyhän voi silti olla sama.
Omasta tilanteesta on jo kauan aikaa. Hän ei välttämättä edes muista koko tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä viihdyt puolisosi seurassa ilmeisen hyvin, minä en omani.
Mistä noin päättelet?
Siitä, miltä oleminen näyttää. Etäisyys toisesta on useimmiten alle puoli metriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, kun ketju on kaipausterveisten lähettämiseen. Joillekin kaipuuseen liittyy hyvin oleellisesti seksi ja sen kaipuu. Minullakin. Peppu odottaisi tutkijaansa💛.
Mitä suotta kaivattua odotat kaiveleen. Ota porkkana, hiusharja tai dildo ja työnnä se puutteiseen pyllyys. Tai kortsu sormiin ja sisään. Ole hyvä!
;))
Mitä suotta sinä kaivattuas täällä odotat yhtään mihinkään? Ota tyyny syliin ja hali ja pussaile sitä. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä suotta kaivattua odotat kaiveleen. Ota porkkana, hiusharja tai dildo ja työnnä se puutteiseen pyllyys. Tai kortsu sormiin ja sisään. Ole hyvä!
;))
Mitä suotta sinä kaivattuas täällä odot
Ihan iso nallekin löytyy halailuun tyynyn lisäks! Oma apu paras apu, bitch gotta do what bitch gotta do! ;)
Kaivattu se taas ollut ajatuksissa aamusta lähtien. Pitkän päivän päätteeksi kylmän suihkun paikka...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne sit 35 ja eteenpäin alkaa hieman tajuta
Mä taas rupesin avautumaan hyvälle seksille ja saamiselle vasta tuon ikäisenä, sinne asti en kehdannut kuin just ns rakastella. Luulin jo olevani frigidi, kun ei seksi tuntunut halailua kummemmalta, mutta sitten löytyi oikea henkilö ja avautui kokonaan uusi maailma.
Eli suvaitkaa vähän muita, älkää lytätkö. Saa tykätä mistä tykkää, en mäkään hauku teitä estoisiksi vaikka tykkäätte erilaisesta.
n48
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu se taas ollut ajatuksissa aamusta lähtien. Pitkän päivän päätteeksi kylmän suihkun paikka...
Mikä on kuumentanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas rupesin avautumaan hyvälle seksille ja saamiselle vasta tuon ikäisenä, sinne asti en kehdannut kuin just ns rakastella. Luulin jo olevani frigidi, kun ei seksi tuntunut halailua kummemmalta, mutta sitten löytyi oikea henkilö ja avautui kokonaan uusi maailma.
Eli suvaitkaa vähän muita, älkää lytätkö. Saa tykätä mistä tykkää, en mäkään hauku teitä estoisiksi vaikka tykkäätte erilaisesta.
n48
Totta. Seksuaaliterapeutithan usein toteavat, että naiset alkavat vapautua estoistaan sekä taidollisesti ja orgasminsaamiskyvyiltään olla parhaimmillaan vasta 35 eteenpäin.. Olet siis malliesimerkkitapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n48
Totta. Seksuaaliterapeutithan usein toteavat, että naiset alkavat vapautua estoistaan sekä taidollisesti ja orgasminsaamiskyvyiltään olla parhaimmillaan vasta 35 eteenpäin.. Olet siis malliesimerkkitapaus.
Eli olet siis samaa mieltä siitä, että aloittaja ja komppaajansa ovat väärässä kakaroitellessaan täällä? Se mun pointtina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n48
Ja tuo ilmiö johtuu juurikin siitä, että ympäristö pakottaa samaa mitä kaksi ensimmäistä kirjoittajaa. Kaikki paitsi rakastelu on likaista ja tabu. Eri.
Naantali päivystää....
Toivottavasti saat munaa tänään.