Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet upea, mutta meillä on liikaa ikäeroa. Tulet silti uniini.
Omalla kohdalla ilmeisesti vuosi. 32~33.
20 vuotta. EriOletko Hennan kaipaaja?
En tod.
Paljon teillä on ikäeroa?
Vierailija kirjoitti:
mulla on mennyt motivaatio ihan kaikkeen. jouluunkin, vaikka rakastan joulua. mä haluan vain sut, en mä halua laittaa tänne kotiin mitään jouluvaloja, en ostaa uusia huonekaluja, en mä halua iloita siitä että aika kuluu ja sä olet toisen oma. mä en usein ole näköalaton mut nyt oon. Mua ahistaa, v tuttaa ja haluan vain v ttu halata sua, haluan et pidät mua, otat mut, haluun tuntea sut. Miksi ihmeessä mun pitää tuntea näin voimakkaasti jotain toista ihmistä kohtaan jos se ei merkitse mitään? miksi se pitäisi hyväksyä että tää ei merkinnyt mitään? et meidän yhteys ei merkitse mitään? vaikea uskoa
Miten se voi olla merkityksetöntä, kun 2 ihmistä on samalla sivulla, helvetti. Samalla aaltopituudella. Miten se voi olla merkityksetöntä kun sä tiedät mitä mä aion sanoa ja ajattelen? miten se voi olla merkityksetöntä että kun me ollaan huoneessa, vaikka siellä olisi 20 ihmistä on vain me? miten se mitä on tapahtunut meidän välil
Mistä tiedät, että Turusta?
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on hiljainen ääni 🖤
Kuulen sinut siellä, missä hiljaisuus asuu, siellä, missä sanat ovat vain varjoja ja katseet puhuvat enemmän.
Sinun äänesi on kirjaimia näytöllä, kuiskaus, jota en tavoita. Se kietoutuu ympärilleni, mutta ei koskaan pysähdy.
Kuin katuvalot, jotka palavat kaukana, sinun läsnäolosi loistaa hiljaisena, mutta väkevänä. Kuulen sinut, vaikka et puhu.
Ja tässä kaipauksen roskatunkiossa pidän kiinni tuosta äänestä kuin se olisi sinun hengityksesi, kuin se kantaisi sinut takaisin.
Sinä olet minulle yhä läsnä, hiljainen ääni, joka ei koskaan katoa.
Niin Vanha Sielu.
Kiitos Hopeakettu.🦊
Oodi naisellesi.. ja
me muutkin luemme.
Ehei, en sielultani vanha ole en! 😄
Olen Hopeakettu, ainakin ulkoisesti. Hiukset harmaantuvat, ryppyjä kertyy, ja kehoni vanhenee aivan kuten sen kuuluu. Mutta sielussani ja mielessäni kaikki on pysähtynyt, kuin olisin jäänyt 16-vuotiaaksi pojaksi.
Sisälläni asuu nuoruuden levottomuus ja kypsymättömyys, kuin ajatusmaailmani ei olisi koskaan ehtinyt aikuisuuden perille. Jokin kehityksessäni jäi kesken, jäi odottamaan, mutta aika ei pysähdy. Kehoni jatkoi kulkuaan, mutta mieleni jäi paikoilleen, nuoruuden kynnykselle.
Katson peiliin ja näen miehen, jonka eletty elämä piirtyy kasvoihin. Mutta sisälläni kuulen yhä teinipojan äänen, jonka pohdinnat ja tunteet ovat kuin vuosikymmenten painoa ei olisi olemassa. Ulkokuori ja sisin käyvät loputonta kamppailua, ne eivät kuulu yhteen.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omalla kohdalla ilmeisesti vuosi. 32~33.
20 vuotta. EriOletko Hennan kaipaaja?
En tod.
Paljon teillä on ikäeroa?
Lue lanka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti itseänä vanhempi mies, johon olen ihastunut, ei koe näin.
Eikä minulla nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan silti 😥😘💖
Minäkin sinua. En vastaillut, kun olin uimahallissa.
Merenneito(ni) ja minä (kuivan kesän orava)
Miksi olisit ovara?
Vierailija kirjoitti:
Vaan etpä laittanut🙄
No,mukavaa illan jatkoa..meni miten meni.👋
En ole vielä ehtinyt. 35 osui.
E,sinun humoristisuus😆😂💛nauran ääneen jutustelullesi.😄
Mun numerot on yhteensä 34. Mites muilla?
Vierailija kirjoitti:
T. Pusuja sulle.
Saitko ? 🔹🔵
Tulis nyt se kuolema jo. Tää on niin nähty, en jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Tulis nyt se kuolema jo. Tää on niin nähty, en jaksa.
Höpö höpö.
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän. Ikä on vain numero. Näin mulle sanoi eräs. Ja niin se on. Elämä on hauskempaa, kuin ei pingota
Tunsin syksyn ja tuulen kasvoilla äsken. Ensimmäistä kertaa tänä syksynä. Sitä en kanssasi tuntenut. En kyennyt tuntemaan sitä ja nauttimaan siitä. Nyt tiedän että olit virhe. Nyt tiedän, että selviän tästä. Alan palaamaan entisiin uomiini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän. Ikä on vain numero. Näin mulle sanoi eräs. Ja niin se on. Elämä on hauskempaa, kuin ei pingota
Mä olen todennut näin eräälle, varmaan moni muukin. Ja todellakin, elämä on hauskempaa kun ei pingota! Osa ihmisistä ottaa itsensä ja muut ihmiset ihan liian tosissaan ja elää elämäänsä niin kuin muiden mielestä kuuluu. Olipa kyse ikäerosta tai mistätahansa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vain numero, jos lapsia tahtoo saada. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vain numero, jos lapsia tahtoo saada. Sivusta
Tämähän se. On moniakin fiksuja ja kivannäköisiä 40+ naisia, mutta en tee aloitetta, koska haluan saada lapsia ja tulla isäksi. Kaikenlaisessa kaipauksessa on huomioitava biologiset realiteetit.
Vierailija kirjoitti:
Annan sun mennä
Kiitti, vihdoinkin
Toivottavasti itseänä vanhempi mies, johon olen ihastunut, ei koe näin.