Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on hiljainen ääni 🖤
Kuulen sinut siellä, missä hiljaisuus asuu, siellä, missä sanat ovat vain varjoja ja katseet puhuvat enemmän.
Sinun äänesi on kirjaimia näytöllä, kuiskaus, jota en tavoita. Se kietoutuu ympärilleni, mutta ei koskaan pysähdy.
Kuin katuvalot, jotka palavat kaukana, sinun läsnäolosi loistaa hiljaisena, mutta väkevänä. Kuulen sinut, vaikka et puhu.
Ja tässä kaipauksen roskatunkiossa pidän kiinni tuosta äänestä kuin se olisi sinun hengityksesi, kuin se kantaisi sinut takaisin.
Sinä olet minulle yhä läsnä, hiljainen ääni, joka ei koskaan katoa.
Niin Vanha Sielu.
Kiitos Hopeakettu.🦊
Oodi naisellesi.. ja
me muutkin luemme.
Vierailija kirjoitti:
Gallub. Kuinka kauan olet ollut samassa tilassa? Itse olen ollut yli 20 vuotta syrjäytyneenä verhot kiinni lukulampun valossa muutaman neliön huoneessa. Olen liian ruma elämään.
*gallup
Vierailija kirjoitti:
Gallub. Kuinka kauan olet ollut samassa tilassa? Itse olen ollut yli 20 vuotta syrjäytyneenä verhot kiinni lukulampun valossa muutaman neliön huoneessa. Olen liian ruma elämään.
Tilassa, siis huoneessa? Jos ei sairastamisia lasketa, niin en varmaan koskaan vuorokautta pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Miten sitä joskus onkin voinut olla ihastunut?
Itse lähinnä mietin, että olispa taas ihastunut. Niin harvoin kukaan heilauttaa mihinkään suuntaan. Kaipaan sitä kepeää oloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet upea, mutta meillä on liikaa ikäeroa. Tulet silti uniini.
Paljonks on ikäeroa? Kummin päin?
3 h
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sitä joskus onkin voinut olla ihastunut?
Itse lähinnä mietin, että olispa taas ihastunut. Niin harvoin kukaan heilauttaa mihinkään suuntaan. Kaipaan sitä kepeää oloa.
Mä taas ahdistun siitä, kun ihastun. Tunnen itseni niin ällöttäväksi ja huonoksi, enkä kestä sitä riittämättömyyden tunnetta. Parempi mieli kun ei ole ketään mielen päällä kuin pelkän fantasian tasolla. Varatut on hyviä haaveilun kohteita. Sivusta
Ihastuneena keho ja mieli on sekaisin. Ei siinä ole mitään hyvää.
Vierailija kirjoitti: Sulla on hiljainen ääni 🖤 Kuulen sinut siellä, missä hiljaisuus asuu, siellä, missä sanat ovat vain varjoja ja katseet puhuvat enemmän. Sinun äänesi on kirjaimia näytöllä, kuiskaus, jota en tavoita. Se kietoutuu ympärilleni, mutta ei koskaan pysähdy. Kuin katuvalot, jotka palavat kaukana, sinun läsnäolosi loistaa hiljaisena, mutta väkevänä. Kuulen sinut, vaikka et puhu. Ja tässä kaipauksen roskatunkiossa pidän kiinni tuosta äänestä kuin se olisi sinun hengityksesi, kuin se kantaisi sinut takaisin. Sinä olet minulle yhä läsnä, hiljainen ääni, joka ei koskaan katoa.
Aivan mahtava! SUURKIITOS! Teki todella hyvää lukea tämmöisiä ihania juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omalla kohdalla ilmeisesti vuosi. 32~33.
20 vuotta. EriOletko Hennan kaipaaja?
En tod.
Vinkkiä 20 v. ikäerosta /buuma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tod.
Anna itse, jos resonoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonks on ikäeroa? Kummin päin?
Vierailija kirjoitti:
Kertoisitko jotakin spesifiä tästä upeudesta? Kysyn, koska itsellänikin on suuremman ikäeron kaipaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilassa, siis huoneessa? Jos ei sairastamisia lasketa, niin en varmaan koskaan vuorokautta pidempään.
Mulla on bosch easycut moottorisaha sängynalla. En ole vielä rohjennut tehdä kasvokirurgista operaatiota. Tarvitsisin puudutusaineen.
Mulla ajatuksena ottaa eka botox
tohon kulmakarvojen väliin vuoden
sisään! 🥳 Muuten pärstä vielä kiintee nätti
ja kelpaa luomuna vielä ainakin muutamia
vuosia. Katsotaan sitten sen menopaussin
jälkeen, miten nopeasti sitä mami alkaakaan
rubsahtaan. Rups, rups kuuluu vaan 💁🤸😚
mulla on mennyt motivaatio ihan kaikkeen. jouluunkin, vaikka rakastan joulua. mä haluan vain sut, en mä halua laittaa tänne kotiin mitään jouluvaloja, en ostaa uusia huonekaluja, en mä halua iloita siitä että aika kuluu ja sä olet toisen oma. mä en usein ole näköalaton mut nyt oon. Mua ahistaa, v tuttaa ja haluan vain v ttu halata sua, haluan et pidät mua, otat mut, haluun tuntea sut. Miksi ihmeessä mun pitää tuntea näin voimakkaasti jotain toista ihmistä kohtaan jos se ei merkitse mitään? miksi se pitäisi hyväksyä että tää ei merkinnyt mitään? et meidän yhteys ei merkitse mitään? vaikea uskoa
Miten se voi olla merkityksetöntä, kun 2 ihmistä on samalla sivulla, helvetti. Samalla aaltopituudella. Miten se voi olla merkityksetöntä kun sä tiedät mitä mä aion sanoa ja ajattelen? miten se voi olla merkityksetöntä että kun me ollaan huoneessa, vaikka siellä olisi 20 ihmistä on vain me? miten se mitä on tapahtunut meidän välillä oli merkityksetöntä.. miten välittömästi olemme miten meidän fyysisen mukavuuden raja on niin kotoisa.. miten se voi olla merkityksetöntä ?
ihan oikeesti. onko se merkityksetöntä?
miehelle, EI Turkuun :D (muutaman kerran joku Turusta on vastannut viesteihini täällä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoisitko jotakin spesifiä tästä upeudesta? Kysyn, koska itsellänikin on suuremman ikäeron kaipaus.
No mikset itse kerro spesifiä siitä vaan lypsät toiselta? Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tod.
Anna itse, jos resonoi.
Oli jo.
Eikä resonoi. Resonaatio on jotain ihan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tod.
Anna itse, jos resonoi.
Oli jo.
Eikä resonoi. Resonaatio on jotain ihan muuta.
Juu. Ei ole sulla tekemistä tämän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Missä näit ihastuksesi ensi kertaa
Töissä 23👋🏻🤔
Sama!
Oon nytkin töissä. Kaivattua ei näkynyt aikoihin 😑😑😑😑. Kahvia ja menoksi taas 👋🏻🤔
Tänäänkin töissä? Siinä tapauksessa menee ohi!