Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivää. Sellainen tuli mieleen, että oisko liikaa vaadittu saada yksi yö kaivatun kanssa? En tiedä, olenko ketään halunnut tutkia niin paljon kuin häntä. Pliis kaivattu. :)
Jos ei jää yhteen. Minun pitää puolestani saada tutkia sinun mieltäsi. Haluan siitä selon.
En ymmärrä, miksi joku haluaisi viettää yhden yön kaivattunsa kanssa, mitä siitä kostuisi? eri
Vierailija kirjoitti:
Olisit hypännyt syliin kun oli tilaisuus.
Toista tuskin tulee.
Milloin oli?
Vierailija kirjoitti:
Toista tuskin tulee.
Tulee kun järjestää. Vähän peikkoja voidaan olla mutta ei sitä vielä ihan pessimistiksi tarvi ruveta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herra x, saisinpa istua sun sylissä nyt.
Istu vaan oman miehesi sylissä.
Sen sylissä ei tunne sitä isoa yllätystä.
Miksi nait pienimunaisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivää. Sellainen tuli mieleen, että oisko liikaa vaadittu saada yksi yö kaivatun kanssa? En tiedä, olenko ketään halunnut tutkia niin paljon kuin häntä. Pliis kaivattu. :)
Jos ei jää yhteen. Minun pitää puolestani saada tutkia sinun mieltäsi. Haluan siitä selon.
En ymmärrä, miksi joku haluaisi viettää yhden yön kaivattunsa kanssa, mitä siitä kostuisi? eri
No taisit vastata kysymykseesi itse.. -sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kaivattusi etunimi
Pikkupiru. :D Ei silti pahalla
Tykkäisitkö itse tällaisesta nimestä?
Kaivatun ja mun tapa kommunikoida on tuollaista. Ja hän on sellainen twisted tyyppi, että voisi jopa pitää tuosta lempinimestä. Että älkää sivusta huolestuko.
Vierailija kirjoitti:
Toista tuskin tulee.
Ehdottelet kuitenkin yhtä yötä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🌟🌟🌟🌟
Vierailija kirjoitti:
Toista tuskin tulee.
Taisi niitä tilaisuuksia olla sullakin. Et käyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies, huomaan kyllä kun kattelet mua ja kiusailet. Mietitkö koskaan miten ois jos kerran pääsis lähelle tositoimiin? Fantasioissa, kun ei todellisuudessa voi..
En mieti. Mietin enemmän miksi sinä varattu nainen katselet minua. Miksi minuun ei halua tutustua kukaan sinkku, kenestä itse olisin kiinnostunut?
Ehkä olet niin söpö tai kuuma? Mun sanat meni varatulle. Mut varattuna naisena voin sanoa että yleensä ne on ne ongelmat siellä kotona, mikä saa katselemaan muita miehiä. Sussa on varmaan jotain, mistä ko. nainen tykkää.
"Tiedän paikan armahan, rauhallisen, ihanan, joss' on olo onnekas, elo tyyni, suojakas."
Tyytyväinen siitä, ettei tilausuuksia ollut tai tullut, liemessä olisimme jos näin olisi tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitäpä juuri ainakin omassa tapauksessa
Vierailija kirjoitti:
Tyytyväinen siitä, ettei tilausuuksia ollut tai tullut, liemessä olisimme jos näin olisi tapahtunut.
Olisit jo katumapäällä.
Vierailija kirjoitti:
Tääkin. Mut miten voi ihmisen kroppa haluta toista näin pahasti
Minä olen ollut tosissasi koko ajan, en minkään yhden yön perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit jo katumapäällä.
Aivan, sitähän tuo liemi yleensä meinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäisitkö itse tällaisesta nimestä?
Kaivatun ja mun tapa kommunikoida on tuollaista. Ja hän on sellainen twisted tyyppi, että voisi jopa pitää tuosta lempinimestä. Että älkää sivusta huolestuko.
Kyllä mä oisin tollasesta lempinimestä ihan onnessani ottaen huomioon mihin se mun ja kaivatun kohdalla viittaisi 😎
Tosin se ainoa "oikea" lempinimi, joka mulla koskaan on ollut on mulle rakkain<3. Hän ainoana ihmisenä on minusta lempinimeä käyttänyt ja hän ainoana juuri sen nimen keksi. Ei lyhennä yhtään, mutta se on juuri sellainen mikä voisi kertoa hellyydestä ja kiintymyksestä. Sellainen mikä saa mut menemään :3:3:3:3. Ja se hih-hymiö päälle, joka ei täällä näy. Se jolla on silmät sirrissä mielihyvästä, punaiset posket ja hymy.
Mitään ei ole vielä alkanut, muutama näkeminen takana. 😊
Sen sylissä ei tunne sitä isoa yllätystä.