Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Mukavaa päivää ihanalle ihastukselleni. Hellä halaus 🤗
-joppe-
Taas sä olit mun unessa 😍 Nähtäis jo oikeasti
Vierailija kirjoitti:
Et halunnu banaania
Kyl se mulle sun kans kävis jos sä haluaisit. Asian ydin kuitenkin se et et halua mun kans. ! How sad is this.. ja tässä näin ristiriitainen harhainen ihastus (koska 2% luulo että sä ikinä tykkäisit musta samoin takaisin) terve, mites teillä muilla menee ..
Palaan jääkuningattareksi koska yritys mitenkään tuoda ilmi tunteitani ei vaan toimi, koska en osaa. Mulla ei vaan ole taitoa antaa mitään hienovaraisia vihjeitä. Lisäksi tilanne sellainen ettei pitäisi joka tapauksessa. Tunteiden ovi säppiin, lukkoon ja avain joutaa Ratinan suvantoon.
jääkuningattarena on hyvä olla.
simon & garfunkel on tehnyt aiheesta hyvän laulun (I am a rock). Koska kivi ei tunne kipua ja saari ei koskaan itke.. palaan siihen.
Vierailija kirjoitti:
-joppe-
Sä olet ihana :) hyvää päivää sulle, toivottavasti ihastuksesi arvostaa sinua <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-joppe-
Sä olet ihana :) hyvää päivää sulle, toivottavasti ihastuksesi arvostaa sinua <3
Kiitos!
Huomenta mammoille. Mammat varmasti valvoneet koko yön ja katsoneet Trumpin voitonkulkua?
Hyvää keskiviikkoa pikkuvaalealle. 🤗🧡 Olet sydämessäni. 💐 Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Parrakkaalle yöpusuja
Kiitos. Et näyttänyt hassumalta siellä alahyllyn parissa :)
T Gandalf harmaa
Lämmin halaus eläMäni semi-salaiselle sulostuttajalle :)
- Lurjus
Kivaa päivää kaivatulle. Nukahdin eilen kesken kaiken, mutta tulipahan nukuttua hyvät yöunet.
Vierailija kirjoitti:
- Lurjus
Miksi olet Lurjus?
Aattelin että nähtäisiin tänään. Sitten tulin tänne ja tajusin kuinka hullulta se kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Aattelin että nähtäisiin tänään. Sitten tulin tänne ja tajusin kuinka hullulta se kuulostaa.
Kenen ajattelit nähdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Lurjus
Miksi olet Lurjus?
Ja missä olet? (Eri kysyy)
Vierailija kirjoitti:
Aamutoimet sinun kanssa.
Menisi toimittamiseksi.
Meidän yhteinen tulevaisuus näyttää yhtä todennäköiseltä kuin Harrisin vaalivoitto.
Oli hauska nähdä pitkästä aikaa.
Paljonkin. En tee siitä vaan täällä. Kyllä sä tiedät.