Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Just saying, tämä Jonna, trolli tai ei, on ollut täällä sua pari vuotta kauemmin. Joten pidähän pienempää ääntä jos mimäminältäsi osaat. Et omista suomen kieltä eikä ketään kiinnosta sinua matkia, et ole niin ihmeellinen.
Tämä siis siltä joka 2+ jo neuvoi sitä valkoritariasi alas norsunluutornistaan, kun syytteli AvPD:tä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää kun EN TIEDÄ SUN NIMEE! Anteeksi, että huusin, mutta tää on ihan h*lv*t*n turhauttavaa kaivata sua, kun en tiedä susta mitään muuta kuin, että sun katse saa mut ihan pyörälle päästäni.
Miehelle vai naiselle?
Maanantaimiehelle.
Missä me tavattiin?
Hän on siksi maanantaimies, kun näen häntä (valitettavasti) vain ja ainoastaan maanantaisin kun hän käy pikaisesti työpaikallani.
Suihkunraikas ihoni kaipaa sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä pitäisi aloittaa ihan puhtaalta pöydältä.
Aloitetaan. Hauska tutustua! Mistä päin olet tänne etelään valunut?
Tääl ain ollu.
Opet, teette tärkeää työtä 👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Ehkä pitäisi aloittaa ihan puhtaalta pöydältä.
Puhdas pöytä on yliarvostettu. Eikä kuitenkaan anneta aloittaa puhtaalta pöydältä vaan roikotetaan menneitä mukana. Lisäksi useimmille puhtaalta pöydältä aloittaminen ilmeisesti tarkoittaa täysin nollapisteestä aloittamista ja se, jos mikä on kaiken aiemman hukkaan heittämistä. Loputonta aloittelijuutta ja pysähtyneisyyttä.
Ei voi tavata, jos ei tiedä missä ellei törmää vahingossa.
Vierailija kirjoitti:
.
En myöskään ole
mikään 'Jonna - hahmo',
by the way. E
.
Sanoisit varmaan Hopeaketusta, Mangustisa ta Peikonkullastakin että ovat hahmoja, jotka on luotu vain matkimaan ja trollaamaan sinua.
Tääl mä pyörin. Keskustassa nyt. Huomenna kahvilla. Torstaina Turuses, jos budjetti pitää.
Vierailija kirjoitti:
Irl yhteydellä saatapaamiset sovittua, jos niin haluaa. Ellei ole kyse, kuin satunnaisesta kohtaamisesta niin miksi edes haikailisi siinä määrin, että tarvitsisi palstalla kaipailla kohtaamista? sivusta
Sä tiedät mistä mut löytää.
Puhdas pöytä ei kauaa pysy puhtaana, mutta voihan sen toisinaan pyyhkiä ja aloittaa alusta.
Vierailija kirjoitti:
Mennään naimisiin, niin on paikka, missä törmätä vahingossa. Kotona nimittäin.
Vierailija kirjoitti:
Puhdas pöytä ei kauaa pysy puhtaana, mutta voihan sen toisinaan pyyhkiä ja aloittaa alusta.
Alusta aloittamien vasta tuubaa onkin.
Haluat ja et halua. Kumpaa enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Huomenna ois mahdollisuus nähdä jossain.
Minullakin oisi vapaapäivä huomenna 👍
👧🏻+🧔🏼=
Olen vaatimaton. Mulle riittäisi yksi pikku juttu.