Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää kun EN TIEDÄ SUN NIMEE! Anteeksi, että huusin, mutta tää on ihan h*lv*t*n turhauttavaa kaivata sua, kun en tiedä susta mitään muuta kuin, että sun katse saa mut ihan pyörälle päästäni.
Miehelle vai naiselle?
Maanantaimiehelle.
Missä me tavattiin?
Vierailija kirjoitti:
Olen tavannut luullakseni useimmat elämäni arkkityypit ja osa uusista tapaamistani ihmisistä muistuttaa heitä joltain osin. Arkkityyppini ovat aina vanhempia ihmisiä. Tai ehkä joku oli joskus myös ikäiseni.
Vierailija kirjoitti:
Niin erikoinen vastaus, että voisi olla oikealta henkilöltä.
Jaa, toi sunnuntaimies vai?
Vierailija kirjoitti:
Olen tavannut luullakseni useimmat elämäni arkkityypit ja osa uusista tapaamistani ihmisistä muistuttaa heitä joltain osin. Arkkityyppini ovat aina vanhempia ihmisiä. Tai ehkä joku oli joskus myös ikäiseni.
Opetetaanko/opetettiinko lippaopistossa elämän akkityypeistä? Vai oliko tämä vain sisäsyntyinen autistinen tapa hahmottaa maailmaa. Auttaako se lsinua uovimaan läpi elämän päivät pääskysten. Ihan sama kumpi. Aika autistista ja nörtin kuuloista puuhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai tauluton?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin yrittänyt iskeä sinut mutta en osaa.
Helppoa! Katsot vain silmiin ja hymyilet.
Oho. Sadat naiset ilmeisesti ovat yrittäneet iskeä minua. Sivu
Koillis- Helsingissä tavattiin ensi kertaa.
Terkkuja ihanalle hymyilijälle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mökkimieshän se on.
Olen alkanut kiinnostumaan taiteesta mutta en ole vielä perehtynyt siihen.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää kun EN TIEDÄ SUN NIMEE! Anteeksi, että huusin, mutta tää on ihan h*lv*t*n turhauttavaa kaivata sua, kun en tiedä susta mitään muuta kuin, että sun katse saa mut ihan pyörälle päästäni.
Minun katseella tuollainen vaikutus, sen olen vuosien saatossa oppinut. Sen takia tulleet myös kengänkärkeni tutuiksi, etten sekoita koko kaupunkia.
Rasittava yksinpuhelupäivä jollain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opetetaanko/opetettiinko lippaopistossa elämän akkityypeistä? Vai oliko tämä vain sisäsyntyinen autistinen tapa hahmottaa maailmaa. Auttaako se lsinua uovimaan läpi elämän päivät pääskysten. Ihan sama kumpi. Aika autistista ja nörtin kuuloista puuhaa.
Ei tätä opi mistään. Päädyin luomaan arkkityyppi käsitteen käsittämään itse havainnoimaani ilmiötä, jossa tapaan tietyt ihmiset, jotka jättävät kovin tuntuvan jäljen huolimatta vaikka kohtaaminen olisi lyhytaikainen. Nämä ovat ihmisiä, jotka minun oli tarkoituskin kohdata, sekä hyvässä, että pahassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän jopa kaivattuni ristimänimen ja paljon muutakin outoa.
😅😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vien sinut viidakkoon, josta et enää löydä pois.
Sopii, jos jäät sinne kanssani. 😉
Saattoi olla sen luontoinen taka-ajatus.
Missä me tavattiin?