Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Hilma lähetää terveisiä ja hyvää vointia Kaleville. Tiistain bingossa näjemme.
Ja sitten me suudellaan 🥰
Selitä mulle yö, hiljaisuus ja pimeys sen, maalaa siitä taulu, kehystä se ja katso, siinä on me.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni edes haluaa tulla tunnistamiksi saati, että kaivattu tunnistaisi?
Ei kukaan. Muutenhan täällä olisi vedenpitävät tunnisteet.
Ihana muikkunen. Öitä, 🧡nuppunen
Vierailija kirjoitti:
Selitä mulle yö, hiljaisuus ja pimeys sen, maalaa siitä taulu, kehystä se ja katso, siinä on me.
💝🙏🏽
Taidan maalata oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka sinä luopuisit, minun ei tarvitse luopua sinusta. Voin helliä sinua hiljaa sydämessäni, enkä minä muuta voikaan, koska rakastan sinua. Hyvää yötä.
Tää oli ihana <3 mä ajattelen näin mun tärkeimmistä haaveista. Niistä en luovu.
ja unelmista ja unista, joissa saan kertoa ne haaveeni ihmiselle joka kuuntelee, välittää, näkee minut ja tahtoo mun parasta. Eräälle - ystävälle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puuma <3
KUKA TÄMÄ ON? liian pitkään katsellut tätä tylsää puumaa ilman mitään tunnisteita.
Mitä väliä kuka? Hänen kaivattunsa. Et sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni edes haluaa tulla tunnistamiksi saati, että kaivattu tunnistaisi?
Siitä vaan, aloita ihmeessä. Ei kukaan täysjärkinen täällä mitään varmoja tunnisteita jakele, vaikka miten haluaisi. Ymmärrän kyllä, että se trolleja yms. Ylilaudan Jonneja kismittää.
Vierailija kirjoitti:
Ei onnea mulle tässä elämässä.
Mulla ei parisuhdemarkkinoilla
Vierailija kirjoitti:
Vaikka sinä luopuisit, minun ei tarvitse luopua sinusta. Voin helliä sinua hiljaa sydämessäni, enkä minä muuta voikaan, koska rakastan sinua. Hyvää yötä.
En ikinä sinusta luovu, koska rakastan sinua.
L>T
Löysin täältä oman kaipaajani. Mikään ei ole mahdotonta =)
Vierailija kirjoitti:
Elän sinusta.
Raskas risti kannettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuvittele matkustavasi junassa. Katsot ikkunasta ohi viliseviä paikkakuntia ja kaupunkeja. Kaikkia niitä kerrostaloja, rivitaloja, omakotitaloja. Tuhansittain ihmisiä asuu niissä. Olet silti nähnyt vain murto-osan Suomen rakennuksista. Niitä on miljoonia. Satojen kilometrien päässä sinusta.
Silti kuvittelet, että juuri kaivattusi on tällä palstalla. Kirjoittelee juuri sinulle juuri nyt.
En tietenkään kuvittele, miksi kuvittelit että kuvittelen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puuma <3
KUKA TÄMÄ ON? liian pitkään katsellut tätä tylsää puumaa ilman mitään tunnisteita.
Puuman kaipaaja. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niin itsekin pidän ajatuksiani, tunteitani ja haaveitani niin nolona, että en voisi koskaan kertoa niitä kaivatulleni. pelkään niin että se loukkaisi häntä. hänellä on oma elämä, joka on menossa hyvään suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä sinusta luovu, koska rakastan sinua.
L>T
Oli miehelle naiselta, ei nuo kirjaimet.
Ti amo m Plussalta.
Hyvää yötä, suloinen pikkuinen.
Hän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvittele matkustavasi junassa. Katsot ikkunasta ohi viliseviä paikkakuntia ja kaupunkeja. Kaikkia niitä kerrostaloja, rivitaloja, omakotitaloja. Tuhansittain ihmisiä asuu niissä. Olet silti nähnyt vain murto-osan Suomen rakennuksista. Niitä on miljoonia. Satojen kilometrien päässä sinusta.
Silti kuvittelet, että juuri kaivattusi on tällä palstalla. Kirjoittelee juuri sinulle juuri nyt.
En tietenkään kuvittele, miksi kuvittelit että kuvittelen?
En tarkoittanut sinua, vaan muita.
WA