Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Olisiko hyvä lähteä siitä, että jokainen kantaa ihan itse vastuun harhoistaan ketjussa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kilahdit?
En ole kilahtanut vaan äärimmäisen pettynyt ja surullinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Manifestoin sinusta unen itselleni.
Ei painajaisia kannata.
Ei sinusta saa painajaista aikaseksi, sinä sinisilmänen ihana mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiheitatte vakavan tulkinnanvaikeuden. Joudun nyt poistumaan ajatellen, että mahdollisesti pyydän kahville jotain henkilöä jolla on ristiriitaisia tunteita minua kohtaan ja joka ehkä sittenkään ei haluaisi nähdä minua, tai ehkä haluaa sillä syyttäähän hän epäsuorasti minua kaipausketjussa, jonka voi ehkä tulkita erittäin kiimaiseksi, mutta turvallisemmin asian puitteissa ei ehkä sittenkään.
Okei. Homma selvä.
Älä vielä poistu. Jutellaan vielä siitä miten mumiset partaasi.
Tän takia mieluummin hymähtelen adekvaatisti.
Harmi oikeastaan, että me ei voitais enää saada lasta, vaikka olis kyllä ollut kiva sekin kokea yhdessä. En enää jaksa lapsiarkea ja kohta loppuun munasolut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kilahdit?
Mistä? En ole erityisemmin kilahtanut tänään, mitä nyt ollut hitusen ärsyyntynyt, mutta kukapa ei silloin tällöin olisi? Mitä nyt taasen yleisesti tulee kilahtamiseen niin tietenkin hermostun, jos menneisyydestä ei saa muistaa sitä mikä oli hyvää, mutta silti roikotetaan matkassa niitä seikkoja, jotka ovat vähemmän miellyttäviä kuten menneisyyden työ henkilökohtaisena avustajana tai keittiössä, niin tasan eivät käy onnen lahjat. Turha silloin tulla muistuttamaan menneisyydestä, jos halutaan tuoda ainoastaan ikävät ja paskat osiot.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän jo melkein minuutilleen milloin tavataan, siltikään en sano kun moi tai hei. Kaikki muu voisi jo olla liian läpinäkyvää. Suoraan sanottuna siis jopa pelkään että tunnet samoin. En vain halua satuttaa ketään. Salaa toivon että kauniit silmäsi eivät valehtele.
Silmäni eivät valehtele. Tunnen samoin. Kaipaan sinua niin paljon. Mutta miksi pelkäät satuttamista? Sivusta
En ole kilahtanut enkä surullinen.
Tajusin että oli mulla mitä tunteita tahansa, on ihan ok et niitä on, mut mun pitäisi lopettaa olettamasta ja toivomasta et tunnet samoin.
sä välität musta aivan varmasti ystävänä, ja se on ihanaa ja kiva asia.
muutoin mun tunteet on mun oma asia enkä saa niillä sekoittaa toisten saati mun omaa päätä. Päätin että hyväksyn nämä tunteet, ne on luonnollisia, mutta ei pidä tehdä niistä liian isoa numeroa.
Miehelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiheitatte vakavan tulkinnanvaikeuden. Joudun nyt poistumaan ajatellen, että mahdollisesti pyydän kahville jotain henkilöä jolla on ristiriitaisia tunteita minua kohtaan ja joka ehkä sittenkään ei haluaisi nähdä minua, tai ehkä haluaa sillä syyttäähän hän epäsuorasti minua kaipausketjussa, jonka voi ehkä tulkita erittäin kiimaiseksi, mutta turvallisemmin asian puitteissa ei ehkä sittenkään.
Okei. Homma selvä.
Minkä takia. Olet absorboitunut mieleeni. Sinä sitkeä tauti.
Kannattaa säästää pettymykset ja surut tosielämän kohtaamisiin, niin tietää surevansa jotain, mikä oli todellista eikä kuvitelmaa.
Tuulta vihaan
Iskee joka pihaan
missään pääse sitä karkuun
alanko parkuun
Etsin kait suuntaa
tekis mieli mennä puun taa
vähän kaikkea piiloon
Ihan kuin olisin pudonnu johonkin siiloon
poljen paikoillani enkä uppoa
voisitko pidellä
vuotavalla haavallani
tuppoa?
Vierailija kirjoitti:
Olisiko hyvä lähteä siitä, että jokainen kantaa ihan itse vastuun harhoistaan ketjussa?
Ai, luulin, että joku muu kantaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole kilahtanut enkä surullinen.
Olen kilahtanut ja surullinen.
Ei se mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän jo melkein minuutilleen milloin tavataan, siltikään en sano kun moi tai hei. Kaikki muu voisi jo olla liian läpinäkyvää. Suoraan sanottuna siis jopa pelkään että tunnet samoin. En vain halua satuttaa ketään. Salaa toivon että kauniit silmäsi eivät valehtele.
Silmäni eivät valehtele. Tunnen samoin. Kaipaan sinua niin paljon. Mutta miksi pelkäät satuttamista? Sivusta
Mitä satuttamista? Kenen satuttamista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. Homma selvä.
Ota ne lääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. Homma selvä.
Ota ne lääkkeet.
Ei ole lääkkeitä. Keksi joku muu vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Päivän kaunein viesti olet sinä.
Kenelle sen kirjoitit?
Ei painajaisia kannata.