Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Täällä lurittelu ei ole sen kummempaa kuin minkä tahansa muun kirjallisen tuotoksen suoltaminen. Rakkauskirje olisi jo jotain todellista.
Miksi sitten tuhlaat energiaasi tyhjään, jos se ei sulle mitään merkitse? Eikö kannattaisi vaikka olla sen kumppanin kanssa ja kertoa hänelle ne luritukset?
Vierailija kirjoitti:
Koskaan en saanut sulta mitään oikeassa elämässä, ellei kylmää kyytiä lasketa.
Mun ei olisi kuulunutkaan saada häneltä mitään. Hän ei kuulu mulle enkä minä hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä tiedän, miltä tuntuu, kun haaveet, ne kaikkein suurimmat, kaatuu. Niin monta kauniiden toiveiden vuotta valuu kuravetenä kaivoon.
Mitä sinulle kävi? Miksi luovut niistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö mun sanoa jotain?
PITÄÄ
Mitä? Lähe kahville? :)
Voit sanoa vaikka sillä lailla hiljaa, et voitas mennä kahville
Sitte mä kysyn, että anteeks mitä sanoit. Että kahvilleko?
Sitten vastaat, ett nii joo no joo
ja mä sanon, että mennään vaan.
Mun kuiskaus kuulostaa joskus kovemmalta kuin mun normaali puhe jos en mieti sitä. Mulla on ehkä jotain äänen intonaatio ongelmia, kun luulen, että puhun normaalisti ja sitten kaikki tulee siihen kuiskaus etäisyydelle.
No mutise sitten, puhu pa
Miksi sun pitää spektrogrammi mutista :D
On erikoista, että sanot suuria sanoja tarkoittamatta niillä mitään. Miksi? Jos se ei kerran merkitse yhtään mitään, eikö kannattaisi pitää mölyt mahassaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän jo melkein minuutilleen milloin tavataan, siltikään en sano kun moi tai hei. Kaikki muu voisi jo olla liian läpinäkyvää. Suoraan sanottuna siis jopa pelkään että tunnet samoin. En vain halua satuttaa ketään. Salaa toivon että kauniit silmäsi eivät valehtele.
Ei meidän ole pakko tavata. Keksi vaikka tekosyy, niin jätetään näkemättä. En pidä sinusta enää.
Ootko siis joskus pitänyt!??!!!
Olen, paljonkin. Tunnistin sinut palstalta, enkä sen jälkeen enää pitänyt. Olet inhottava ihminen. Sama
Vastakohdat täydentää toisiaan. Ei pidä olla niin herkkä, koska muutoin ahdistuu ja masentuu. Kaikki me ollaan yksilöitä. Ihminen joka väittää ettei hänessä ole mitään vikaa, puhuu palturia. Surkuhupaisa kansa joilla on kieroutunut huumorintaju ja itsesäälissä piehtarointi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö mun sanoa jotain?
Pusu riittää.
Herranjestas
Hyvänyön suudelma hirviöltä kaunottarelle.
Minkä näköinen hirviö siellä sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ei olisi kuulunutkaan saada häneltä mitään. Hän ei kuulu mulle enkä minä hänelle.
Yks eukko heitti kerran niin kovat löylyt saunassa että miehet lähti pillittäen pihalle.
Manifestoin sinusta unen itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sinun asiasi. Minä saan toivoa, mitä toivon.
Aiheitatte vakavan tulkinnanvaikeuden. Joudun nyt poistumaan ajatellen, että mahdollisesti pyydän kahville jotain henkilöä jolla on ristiriitaisia tunteita minua kohtaan ja joka ehkä sittenkään ei haluaisi nähdä minua, tai ehkä haluaa sillä syyttäähän hän epäsuorasti minua kaipausketjussa, jonka voi ehkä tulkita erittäin kiimaiseksi, mutta turvallisemmin asian puitteissa ei ehkä sittenkään.
Okei. Homma selvä.
Piirrän täydellisen ympyrän. Jotain joka on ollut aina olemassa ja tulee aina olemaan. No, ainakin jossakin sisälläni.
Aivan se ja sama, mitä täällä sanoo. Joku toinen sen omii ja ottaa itselleen sen, mikä oli toiselle tarkoitettu. Ja sitten itketään kilpaa kun on tulkittu viestejä väärin.
Jos joku on tärkeä, hän on sitä muualla(kun) kuin tyhjien sanojen ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Aiheitatte vakavan tulkinnanvaikeuden. Joudun nyt poistumaan ajatellen, että mahdollisesti pyydän kahville jotain henkilöä jolla on ristiriitaisia tunteita minua kohtaan ja joka ehkä sittenkään ei haluaisi nähdä minua, tai ehkä haluaa sillä syyttäähän hän epäsuorasti minua kaipausketjussa, jonka voi ehkä tulkita erittäin kiimaiseksi, mutta turvallisemmin asian puitteissa ei ehkä sittenkään.
Okei. Homma selvä.
Älä vielä poistu. Jutellaan vielä siitä miten mumiset partaasi.
Vierailija kirjoitti:
Okei. Homma selvä.
Eiköhän tuo kaikki ole itseaiheutettua täällä tunkiolla. Sinun tosiaan kannattaa poistua.
Oon karvanen mies.