Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Jos olit varattu niin miksi et ottanut sitä puheeksi vaikka alunperin?
Vierailija kirjoitti:
En ole varattu. 🌹
Vierailija kirjoitti:
Huomenta 🌹-nainen. Tuli chekattua epävarmuuden keskellä oma MBTI ja tunnistin itseni ISFP:ksi stressaantuneena. Se oikeastaan paljastaa persoonan todelliseen luonnon kun on kuormittunut <3
Juurikin tämä akwardness on tuntomerkki aidosta ISFP:stä kuormituksen alla.
Mukavaa päivää sinulle ja spöökiä Halloweenia! 👻🎃 Mä tunnen oloni heikoksi tällä hetkellä joten jättäydyn kotiin 😊
Täällä myös ISFP. 🍿
Se tunne kun haluaisit muuttaa asumaan murenevaan linnaan prinssessasi kanssa 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole varattu. 🌹
Mieheltä naiselle. Hyvin varmaan saan nukuttua tän kanssa. Miesten kesken voi ilmetä, sanotaanko nyt jotain probleemaa vähintään jos tunkee ihan väärille reviireille. Ja tää huolimatta siitä mitä tahansa vapauden aatetta täällä kannatetaan, on monia hyviä syitä olla tekemättä virheitä. 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta 🌹-nainen. Tuli chekattua epävarmuuden keskellä oma MBTI ja tunnistin itseni ISFP:ksi stressaantuneena. Se oikeastaan paljastaa persoonan todelliseen luonnon kun on kuormittunut <3
Juurikin tämä akwardness on tuntomerkki aidosta ISFP:stä kuormituksen alla.
Mukavaa päivää sinulle ja spöökiä Halloweenia! 👻🎃 Mä tunnen oloni heikoksi tällä hetkellä joten jättäydyn kotiin 😊
Täällä myös ISFP. 🍿
🙌🏻
Vierailija kirjoitti:
Tämä voi kuulostaa oudolta mutta
Harrastin aivan tajuttoman hyvää seksiä eilen junan vessassa.
Seksi toimi kuin junan vessa?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa romanttiselta, kai otatte uusinnan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin otetaan. Mentiin mun luokse. Mulla oli järkyttävä univelka ja tää mies antoi jotain droppeja joilla simahdin samantien. Hän tulee kohta takaisin tänne.
Cozy Capuchin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katoin viime vuoden ketjua ja vertasin viestejä tän vuoden ketjuun. Noin vivahteiltaan nää useimmat viestit on yhtenevä noiden toissa vuoden viestien kanssa. Saanko kysyä? Kaipaatteko te siis suuri osa täällä vilpittömästi jotain ilmeisen rakkaitanne vuodesta toiseen?
Mulla on rehellisesti sanottuna ollut useita ihastuksia, muttei yhtään aitoa konkreettista suhdetta.
Nii. Mun mielestä mä oon nähny sun kommenttei ja kattonu tääl, et kyllä sä ainakin mukavalta vaikutat. Elämä on oikeesti vähä anuksesta. Eipä tosin mullakaan ole ollut suhdetta kuuteen vuoteen ja ei siinä siis sinänsä. Omia valintoja. Viimeks just 6 vuotta sitten olin täällä ruikuttamassa eksäni perään ja täällä taas, jotenkin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo huh huh!
Mulla ja yhdellä puolitutulla miehellä ei ollut lippuja. Huomattiin konnarit ja mentiin vessaan. Mulla on vieläkin pillu ihan kipeänä hyvällä tavalla.
What a man!!
Vessan oveen koputettiin monta kertaa mutta kun lähdimme ovesta päätepysäkillä niin konnari näytti peukkua.
Voisin kertoo parhaat vinkit jos ette sitten kuitenkin jäisi kiinni konnarille. 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin otetaan. Mentiin mun luokse. Mulla oli järkyttävä univelka ja tää mies antoi jotain droppeja joilla simahdin samantien. Hän tulee kohta takaisin tänne.
Se mies oli lukenut mun kirjahyllystä juuri sitä kirjaa josta pidän ehkä eniten. Hauskaa huomata mitä toinen tekee kun itse on nukahtanut.
Vierailija kirjoitti:
Harrastatko Onlyfansia?
Kyllä.Varsinkin helteillä suosin vain tuulettimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo huh huh!
Mulla ja yhdellä puolitutulla miehellä ei ollut lippuja. Huomattiin konnarit ja mentiin vessaan. Mulla on vieläkin pillu ihan kipeänä hyvällä tavalla.
What a man!!
Vessan oveen koputettiin monta kertaa mutta kun lähdimme ovesta päätepysäkillä niin konnari näytti peukkua.
Voisin kertoo parhaat vinkit jos ette sitten kuitenkin jäisi kiinni konnarille. 😃
Kerro vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo huh huh!
What a man!!
Kerro vaan.
Niil on niitä, ei toimintakunnossa tarroja siellä jossain väleissä lokerikoissa vessan lähettyvillä. Jos ajat ei oo liikaa muuttuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoi aamulla että olisi halunnut lisää mutta pelkäsi että syytän raiskauksesta koska olin nukahtanut
Mutta yhtä kaikki aivan älyttömän hauska Ilta joka eteni täysin spontaanisti.
Mistä minä sinun tilanteesi tiedän. Moni on!