Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Kunpa mä en olisi niin poikki koko ajan.🐥
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mitä tekisin ilman sinua tai kuka voisi mukamas korvata sinut.
Korvaat minut aina kun kirjoitat tänne mutta et minulle suoraan
Voisit olla ens kerralla vähän estottomampi jooko. Kosketa vähän hävyttömämmin. En suutu.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mitä tekisin ilman sinua tai kuka voisi mukamas korvata sinut.
AI-malli
Hyvää yötä äidille ja tyttärelle.Tulkaa uniin
Hyviä öitä miehelle ja hyvän yön suukko, missä nyt oletkin. 🌟
Mukavaa päivää ihanalle ihastukselleni 🤗
-joppe-
Vierailija kirjoitti:
Voisit olla ens kerralla vähän estottomampi jooko. Kosketa vähän hävyttömämmin. En suutu.
Haluatko tarkentaa? Luulin että kavahdit edellistäkin, Aika hankala mitään jalkahierontaakaan alkaa järjestämään.
Vierailija kirjoitti:
Ota yhteyttä jos haluat vielä ystävyyttä tai jotain enemmän kuten minä. Hyvää yötä.
Pakko kysyä tästä, että kenelle? Ainoa varsinainen tavoitteeni enää on olla pahoittamatta kenenkään mieltä.
Olit unessa taas, mutta jotenkin sivussa.
Hyvää torstaipäivää suloiselle pikkuvaalealle. 🤗🧡 Sinä asut sydämessäni ja olet aina ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua vaivaa tämä juttu. Olematon sellainen. Ja se vaivaa monelta kantilta.
Mikä vaivaa eniten?
En minä osaa sanoa, mikä vaivaa eniten. Paljon olen miettinyt, miksi hän minua kosketti niin paljon. Miksi jäin miettimään. Toisaalta vaivaa se, että teinkö jotakin väärin hänen näkökulmastaan. Huomasitko hän, ehjä välitin liikaa ja ahdistuiko hän siitä. Tavallaan myös se vaivaa, että moni asia jäi selvittämättä hänestä, eikä hän antanut sille mahdollisuutta. Monia muita vaivaamisen aiheita on näiden lisäksi.
Et tehnyt mitään väärää. <3 et voi välittää liikaa et siinä tilanteessa. Sä teit just oikein, muuten asia olisi jäänyt vaivaa ainakin mua. En ollut suunnitellut avaavani tiettyjä asioita itsestäni mut nyt kävi sit niin. Sä ymmärsit ja sillä mitä sä sanoit on merkitystä. Puhun nyt näin sinulle niinkuin puhuisin hänelle. Ystävälle
Vierailija kirjoitti:
Hyvää torstaipäivää suloiselle pikkuvaalealle. 🤗🧡 Sinä asut sydämessäni ja olet aina ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää torstaita komialle risuleualle. 🧡🤗 On siellä minunkin sydämessä varattuna sulle ihan oma asuintila. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Hyväntuulista huomenta/päivää kaivatulleni. 👍 Halaus.
Oletko varattu? Tuskin. Jään arvailemaan. Nähdään ensi viikolla.
Loppupomovastus. Aivan kuten Ripto Spyro Trilogiassa tai Dr. Neo Cortex Crash Bandicootissa tai Lord Specter Ape Escapessa.