Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten perään on parempi katsoa kuin katua.
Siksi käytänkin pitkiä tunikoita. Mun perään et katso.
Huomasin sen. Pylly peitossa.
Vierailija kirjoitti:
Minua vaivaa tämä juttu. Olematon sellainen. Ja se vaivaa monelta kantilta.
Aletaan olla. Ei ole sitten enää olematon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vaivaa eniten?
En minä osaa sanoa, mikä vaivaa eniten. Paljon olen miettinyt, miksi hän minua kosketti niin paljon. Miksi jäin miettimään. Toisaalta vaivaa se, että teinkö jotakin väärin hänen näkökulmastaan. Huomasitko hän, ehjä välitin liikaa ja ahdistuiko hän siitä. Tavallaan myös se vaivaa, että moni asia jäi selvittämättä hänestä, eikä hän antanut sille mahdollisuutta. Monia muita vaivaamisen aiheita on näiden lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten perään on parempi katsoa kuin katua.
Siksi käytänkin pitkiä tunikoita. Mun perään et katso.
Huomasin sen. Pylly peitossa.
Ei se ole peitto. Se on tunika.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko muistaa minua jotenkin jouluna? Ihan vaan, että jaksasin taas paremmin.
Viestin ajattelin laittaa.
Mitäpä minä onneas häiritsemään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole niin turhanpäiväistä kuin saivartelu. Onneksi harvoin joudun kuuntelemaan sellaista, mistähän se johtuu...
Joutuuko muut kuuntelemaan sinun saivartelua?
Eli olet tyhmä vai idiootti?
Varmaan noitakin olen, mutta rehellisesti.
Etkö osaa keskustella asiallisesti?
Toki. Lyödään viisaat päät yhteen. Kun saivartelu on turhanpäiväistä kirjoittajan mielestä, millä logiikalla kuvittelet, että kirjoittaja itse saivartelisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannabis kauppiasta ei kukaan kaipaa. Muuttaisi jo pois!
onpa iso ikävä sitä näköjään kun jankutat
Ei oo. Tiedän, että tyyppi käy täällä. Leuhka jätkä. Kaikki nauraa sille, kun se myy kotoa käsin kasvatuksiaan. Rastapäät hakee jonossa kukintoja.
Ollaan lyöty vetoa kauanko kestää, että saa häädön. Taloyhtiö kävi haistelemassa jo.
Kyllä täällä joka toinen polttaa pilveä, mutta tekevät sen ulkona. Tuo on niin tyhmä, että käryttää kämpässään ja koko rappukäytävä haisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vaivaa eniten?
En minä osaa sanoa, mikä vaivaa eniten. Paljon olen miettinyt, miksi hän minua kosketti niin paljon. Miksi jäin miettimään. Toisaalta vaivaa se, että teinkö jotakin väärin hänen näkökulmastaan. Huomasitko hän, ehjä välitin liikaa ja ahdistuiko hän siitä. Tavallaan myös se vaivaa, että moni asia jäi selvittämättä hänestä, eikä hän antanut sille mahdollisuutta. Monia muita vaivaamisen aiheita on näiden lisäksi.
En ole ahdistunut. Et ole tehnyt mitään väärää, ellei vääräksi lasketa sitä, että et ole ottanut askelta lähemmäs.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni, voisit virittää mistelinoksan, jonka alle kutsuisit suutelemaan. Olisi ehkä romanttisinta ikinä ja osuisi tällaiseen jouluhöperöön täydellisesti 🥴
Tiedän yhden jouluhullun joka on varppina jo aloittanut jouluvalmistelut. Hänen kanssaan en kuitenkaan haluaisi suudella. Ei vaan ole yhtään mun tyyppiä. Toivottavasti ei kaipaa minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko muistaa minua jotenkin jouluna? Ihan vaan, että jaksasin taas paremmin.
Viestin ajattelin laittaa.
Sähköposti? Tekstiviesti Kortti?
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ei ole onnellinen?
Hyvää yötä ihanimmalle.
Kalle
🌹-nainen hyvää yötä. Taisin ihastua sun ystävälliseen auttamisen haluun, suloisuuteen, kotoisuuteen ja kapinattareuteen. :-3 Terveisiä elämää romantisoivalta INFP-mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ei ole onnellinen?
Olettelen vissiin vaan.
Joskus vitu ttaa. Varmaan keskimääräistä useammin ja enemmän.