Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Oliko vaaleankeltainen college ja sen omistaja täällä?
Mies, nainen vai siltä väliltä?
Mulla on ko vaatekappale, mutta vaikea kuvitella että olisin tämä etsitty hlö.
En kyllä ymmärrä, että joku voisi pitää minua niin itsevarmana, että sen takia ghostaisi. Sellainen olisi vain merkki siitä, että ko. henkilö ei ole koskaan viettänyt aikaansa ja jutellut kanssani kahden kesken eikä siten tuntisi ollenkaan minua ja epävarmuuksiani.
Rakastan sinua siltikin N. Siksi nyt vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Katon rajassa nälkiintynyt hämähäkki, odottaa ja odottaa. Liikahtamatta. Liian korkealla. Elää toivossa, hirttäytyy siihen. Omaan seittiinsä. Omaan väijytykseensä.
Hämähäkki pääsee sieltä alas puolessatoista sekunnissa. Sen kannattaa välillä käydä vaikka muurahaisen kanssa kantamassa neulasia. Takaisin tullessa voi jo olla saalis satimessa. Kiiltävää kärpästäkö se jahtaa?
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä, että joku voisi pitää minua niin itsevarmana, että sen takia ghostaisi. Sellainen olisi vain merkki siitä, että ko. henkilö ei ole koskaan viettänyt aikaansa ja jutellut kanssani kahden kesken eikä siten tuntisi ollenkaan minua ja epävarmuuksiani.
No tuo nyt oli ihan typerä juttu. Ei kukaan fiksu ketään poistele, ellei ole vakava asia.
Itsekin olen ollut vuosia olematta tekemisissä joidenkin ihmisten kanssa, mutta koska ne ei ole tehneet mulle mitään pahaa, niin miksi niitä poistelisin ja estelisin mistään.. se olisi aika dramaattista, eikä syytä sellaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katon rajassa nälkiintynyt hämähäkki, odottaa ja odottaa. Liikahtamatta. Liian korkealla. Elää toivossa, hirttäytyy siihen. Omaan seittiinsä. Omaan väijytykseensä.
Hämähäkki pääsee sieltä alas puolessatoista sekunnissa. Sen kannattaa välillä käydä vaikka muurahaisen kanssa kantamassa neulasia. Takaisin tullessa voi jo olla saalis satimessa. Kiiltävää kärpästäkö se jahtaa?
Luulen, että se synnyttää tai kuolee piruuttaan.
En halua lähteä ruokkimaan mitään ajatuksia ja fantasioita ihastukseen liittyen, mutta tulipahan vaan mieleen, että meillä on samat intressit joiden suhteen hän tykkää tehdä eri asiaa kuin minä. Molempien hommat kuitenkin välttämättömiä.
Vierailija kirjoitti:
Minua voisi pitääkin, koska en näytä heikkouttani. Itken sisäänpäin ja hymyilen, vaikka sattuukin. Olen oppinut siihen jo lapsena kotona ja koulussa. Itse asiassa joka paikassa. En näytä kuinka minut on nujerrettu. Nykyään ei tarvitse esittää, koska elämääni ei montaa ihmistä kuulu. Kaikille muille lienen itsevarma ja aivan erilainen kuin luulevat. Sisältä olen kuitenkin erilainen ja sitä en näytä ulos. Ilkeät ihmiset ovat vain hyvillään miten ovat saaneet jonkun nujerrettua ja toimintakyvyttömäksi. Varsinkin heille haluan esittää, ettei heidän teoillaan ja sanomisillaan ole ollut minulle väliä. Mutta on niillä ollut. Peruuttamatonta väliä. Siksi minusta ei tiedä olenko lintu vai kala. Jos pääsee oikeasti lähelle näkee totuuden. Ilman näkemistä ei ole rakkauttakaan.
Vierailija kirjoitti:
Tää ois hieno tatska.
Tänäänkin kaipaukseni tekee polun ajatukseen sinusta. Surullinen ja väsynyt.
Keksin itselleni uuden harrastuksen / elämänsisällön. Yritän generoida AI:lla mahdollisimman näköistäsi alastonkuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Could you be loved?
Is this love
Vierailija kirjoitti:
Keksin itselleni uuden harrastuksen / elämänsisällön. Yritän generoida AI:lla mahdollisimman näköistäsi alastonkuvaa.
Yritä mieluummin opetella piirtämään ihan omin käsin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käteni tarvitsen muuhun käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käteni tarvitsen muuhun käyttöön.
Mikäs siinä looser levelillä mätääntyessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua voisi pitääkin, koska en näytä heikkouttani. Itken sisäänpäin ja hymyilen, vaikka sattuukin. Olen oppinut siihen jo lapsena kotona ja koulussa. Itse asiassa joka paikassa. En näytä kuinka minut on nujerrettu. Nykyään ei tarvitse esittää, koska elämääni ei montaa ihmistä kuulu. Kaikille muille lienen itsevarma ja aivan erilainen kuin luulevat. Sisältä olen kuitenkin erilainen ja sitä en näytä ulos. Ilkeät ihmiset ovat vain hyvillään miten ovat saaneet jonkun nujerrettua ja toimintakyvyttömäksi. Varsinkin heille haluan esittää, ettei heidän teoillaan ja sanomisillaan ole ollut minulle väliä. Mutta
Sama juttu mulla.
-sivumies
On varmasti. Pidä pari kk lomaa.