Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Anna pois mun lahjasein... livautat vain työpöydälle tai lokeroon. Tajuan kyllä.
Ensi kerralla jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä risuleuka. 🧡🤗 Mä taidan käydä jo nyt nukkumaan. On aivan vetämätön olo. Olen ehkä tulossa kipeäksi, joten toivon, että sun ajattelu auttaa ja herään aamulla hyvissä voimissa. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Toivottavasti et tule kipeäksi. Nuku hyvin kaunotar. Olet paras! 🤗🧡 Halaus ja suukko.
-risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Onko tosiaan niin, että ellei innostu baarissa pörräämisestä, niin tulkitaan tylsäksi ja otsikoksi?
Ei pidä paikkaansa, ei ensinkään. Kaikkea hyvää sinulle tuntematon.
Vierailija kirjoitti:
Mun (liian) pitkäaikainen ihastus (?) on baarissa tänä iltana, mutta laitan siltikin hänelle tiukan halin ja lukuisia lämpimiä ajatuksia. Olen aikonut unohtaa hinnalla millä hyvänsä, mutta tässäpä nämä terveiset taas tulivat. -naiselta naiselle-
Kuvittelet vaan.
Sinisilmäiselle naiselle hyvää yötä sinisilmäiseltä mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun (liian) pitkäaikainen ihastus (?) on baarissa tänä iltana, mutta laitan siltikin hänelle tiukan halin ja lukuisia lämpimiä ajatuksia. Olen aikonut unohtaa hinnalla millä hyvänsä, mutta tässäpä nämä terveiset taas tulivat. -naiselta naiselle-
Kuvittelet vaan.
Kuvittelen mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerroin eilen nuoruudenseikkailusta, johon liittyi härkä.
Sitä ennen minä puhuin häränlihan kokkaamisesta ja puolukasta. Siitä kuinka sopivat yhteen. Ja kuinka happamia, makeita ja muita makuprofiileja voi arvostaa vaikkei olisi suuri fani. Nyt lisään että häränliha on kyllä suosikkini. Kalkkuna hyvä kakkonen.
Ei. Puhuttiin Pamplonasta.
Vierailija kirjoitti:
Nautinnonhalu 1000%
Eh, mene syömään makkaraa tai mitä tahansa, mikä sinulle sitä nautintoa tuottaa.
Vierailija kirjoitti:
Söpöä keskustelua taas vauvapalstalla. Välillä olen varma, ettei teistä juuri kukaan tiedä suhteista mitään, silti on mielipiteitä.
Reilun parin vuosikymmenen parisuhdekokemuksella voin todeta, etten todellakaan ymmärrä suhteista mitään. 👍
Miltä tuntuisi painautua kaivattua vasten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna pois mun lahjasein... livautat vain työpöydälle tai lokeroon. Tajuan kyllä.
Ensi kerralla jotain muuta.
Mitä muuta?
Vierailija kirjoitti:
Amazing
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielummin vaikka absolutisti kuin baareissa notkuva bubiruusu.
kuinka usein on käytävä että saa kyseisen kunnian? Vai riittääkö että ylipäänsä kerta vuoteen siellä notkuu?
Riippuu paikasta, seurasta ja kännin asteesta.
Olisi niin paljon asiaa. Monen vuoden edestä. Hyvää yötä.
Ihan turhaa haaveilla mistään.
Vierailija kirjoitti:
Aika pitkälti samalta, kuin muutkin ihmiset, kehen olen painautunut.
Sitä ennen minä puhuin häränlihan kokkaamisesta ja puolukasta. Siitä kuinka sopivat yhteen. Ja kuinka happamia, makeita ja muita makuprofiileja voi arvostaa vaikkei olisi suuri fani. Nyt lisään että häränliha on kyllä suosikkini. Kalkkuna hyvä kakkonen.