Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kapinallinen. Olen sen henkinen ihminen. Rikon rajoja. Rikon sinua. Rikon itseäni. Pistän kaiken siis paskaksi. Annathan aina anteeksi.
Kun elää arvojensa mukaan, ei tarvitse rikkoa mitään eikä ketään. Mitkä arvosi siis on?
Et sinä ymmärrä minua.
Eilen tänään huomenna, huomenta.
On kyllä epätoivisen raskasta tämä elämä. Kaivata nyt jotain naikkosta vuosikausia joka vain pelleili tunteillani.
Jotain meni pysyvästi rikki tai vähintään säröille kun luuli, ajatteli ja uskalsi luottaa.
Kaikesta huolimatta hyvää huomenta.
Hyvää lauantaipäivää pikkuvaalealle. 🤗🧡 Ajattelen sua. Halaus ja suukko. 💐
Terv. risuleuka
Haluaisin jättää kaiken taakseni jossain, missä en törmää sinuun ikinä.
Jos haluat voit heittää sen hameen kokonaan pois.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin jättää kaiken taakseni jossain, missä en törmää sinuun ikinä.
Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
HP on jäänyt mieleen.
Minulle myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sanot mun toisen nimeni, soitan.
Ilmari
No soitinko mä?
Huomenet viikonlopuksi mökille!
Hymystäs mä voimaannun. Ekan kerran juteltiin 22.3.21.
Ajatuksissa yhä sä! 😸🧡
Vierailija kirjoitti:
Hyvää lauantaipäivää pikkuvaalealle. 🤗🧡 Ajattelen sua. Halaus ja suukko. 💐
Terv. risuleuka
Hyvää lauantaita risuleualle. 🧡🤗 Kiitokset ihanista kukkasista. Olet ajatuksissani. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Vierailija kirjoitti:
On kyllä epätoivisen raskasta tämä elämä. Kaivata nyt jotain naikkosta vuosikausia joka vain pelleili tunteillani.
Jotain meni pysyvästi rikki tai vähintään säröille kun luuli, ajatteli ja uskalsi luottaa.
Kaikesta huolimatta hyvää huomenta.
Olet uskaltanut tuntea, se on jo paljon.
Blenderi surisemaan. Huomenta.
Zombie aamua! Kuppi kahvia virkistänee.
Velloinkummallisissa unissa etsienmustaakin mustempaa väriä ja aina löytämissäni mustissa oli jotakin muutakin väriä tai ne olivat jotenkin haaleita. Muistan jopa katselleeni tienvarsia jos jossakin olisi sellainen rxxxxxsäkki 😞
Myöhemmässä unessa oli pääosassa lila väri. Edessäni oli lila lomake tai kirje tai jokin, jossa oli valkoinen kuva tai kukkanen alaosassa logona. Minunpiti allekirjoittaa lomake.
Mitä nämä oikein meinaavat?
Yölliset puheeni erään kanssa polveilivat kuolleista yhteenmuuttoon, lieneekö siitä unet saaneet kimmoikkeensa?
Joka tapauksessa minulla on heti aamusta häntä kovin ikävä. Sydämeni valloittaja.
Yiiän yhen, joka tekee smoothieita.
Ai mitä kuuluu? Kaipaan sua.