Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on harjoitusta paitsi sinä.
Minä panen vain lämpimikseni.
Kuulostaa sinun jutuilta. Jos on, en tiedä, mistä olet kerinyt kasaan aggressiosi, kun olen koko päivän ollut pois ketjusta yhtä aamun ja yhtä päivän viestiä lukuunottamatta. Ne olivat kaipausviestejä.
Vierailija kirjoitti:
On täällä kyllä mielenkiintoista porukkaa.
Mielenkiinto kaukana näistä.
Älkääpä rahasta huoliko. Palstalta opittu tänään, ettei rahaa pidä tavoitella, vaan onnellisempi on ilman.
Vierailija kirjoitti:
Noita voi loihtia itsestään joksikin ajaksi hyvän ja kauniin ja elinvoimaisen naapurintyttönaisen. Mutta totuus tulee esiin ennemmin tai myöhemmin.
Onkohan sulla kaikki ihan hyvin? Tai mikään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti kaikilla teistä ei ole myöskään älliä ymmärtää sarkasmia.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on harjoitusta paitsi sinä.
Mitä tällä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Älkääpä rahasta huoliko. Palstalta opittu tänään, ettei rahaa pidä tavoitella, vaan onnellisempi on ilman.
Eikä seksiä saa edes mainita. Parempi olla ilman.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän maailma on mustaa ja valkoista.
Tunsin, olit aidosti kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noita voi loihtia itsestään joksikin ajaksi hyvän ja kauniin ja elinvoimaisen naapurintyttönaisen. Mutta totuus tulee esiin ennemmin tai myöhemmin.
Kenelle nämä aika ikävät viestit ovat? Kaivattuasi kutsut noidaksi?
Kaikki lukevat, että on heille osoitettu ja taas vedetään herneet nenään. Itse taas luin, että "noita" on tuo kirjoittaja itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on älliä.
T ja L ovat sukunimien ensimmäiset kirjaimet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on älliä.
Älliä ja kukkia korkeintaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa sinun jutuilta. Jos on, en tiedä, mistä olet kerinyt kasaan aggressiosi, kun olen koko päivän ollut pois ketjusta yhtä aamun ja yhtä päivän viestiä lukuunottamatta. Ne olivat kaipausviestejä.
äitee mulle soitteli purkaakseen taas tavanomaisen painolastinsa. Olen hänen lemppari. Ihmiset tykkää kaataa shaibaansa niskaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle nämä aika ikävät viestit ovat? Kaivattuasi kutsut noidaksi?
Nämä aika ajoin ilmenevät haukkumaviestit ovat niin läpinäkyviä. Taustalla täytyy olla pettymys, kateus, pakit, vaikka tunteita näillä huutelijoilla täytyy kovastikin olla, kun ketjuun vaivautuvat ja vielä kirjoittelevatkin. Ohi vain. T. Mummo
Roopelta terveiset T-haaralle!
Vierailija kirjoitti:
Eikö tässäkin kultainen keskitie ole paras lähestymistapa? Tiettyyn pisteeseen saakka raha lisää hyvinvointia ja onnellisuutta. Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin todeta, ettei rahan puutekaan tee onnelliseksi ja lisäksi rajoittaa keiden seuraan kenenkin mielestä sopisi. Eli kyllä sosiaalis-ekonomisella-asemalla on merkitystä myös onnessa ihmissuhteiden kohdalla eikä köyhän rakkaus ole sen jalompaa kuin rikkaankaan.
Niin, mutta miten nyt? Onko tuo "L-nainen" Linda vai joku muu? vai viittaako samaan kuin L-code?