Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivattu näyttää ihan 😐😐😐😐😐😐😐😐😐. Kumman paljon samaa näköä.
Ja kaivattuasi varmaankin kiinnostaa mielipiteesi täällä, jos irlinä näyttää sinulle tuollaisia kasvoja.
Perusilme on perusilme. Söpö.
Vierailija kirjoitti:
Amor saisi opetella tähtäämään paremmin. 💘
Onko Amor ollut taas ympärikännissä ja vääriä kohteita ampunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siniä vaan. Ja ehkä lantiota. Ja huulia. Ja ja
Olet oksettavin tietämäni ihminen. Ei ihme, että niin moni pitää sinua vähän turhana.
Itse olet rumin ihminen, ketä olet koskaan nähnyt. Jaetaanko lisää mielipiteitä, mistä ei ole kenellekään mitään hyötyä?
Ei, tiedän kirjoittajan, joka yrittää ja yrittää ja on noloin noin kuusikymppinen.
Yrittää mitä?
-Eri
Mun kaivatulla näkyy vaan aina toinen silmä
Vierailija kirjoitti:
Tunnen sympatiaa kaipaajia kohtaan, voisinpa lohduttaa heitä ja auttaa löytämään rauhan.
Rauha on varmasti ihana nainen, mutta minä etsin miestä. Olen hetero
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivatulla näkyy vaan aina toinen silmä
Onko sillä Emo-tukka silmillä?
Pyysin sua joskus kahville. Sanoit, että juot niin paljon kahvia, ettei enempää pysty.
Vierailija kirjoitti:
Morjens. Iltagalluppien aika:
Milloin näit kaivattusi viimeksi?
Milloin oletat näkeväsi seuraavaksi?
Eilen
Riippuu sen työvuoroista
Vierailija kirjoitti:
Sä et tiedäkään, mitä kaikkea osaan.
Jossittelu onneksi on ilmaista.
Harvemmin on kovin kiinnostunut tai rakastuu osaamiseen vaikka taitavuus ja lahjakkuus ovatkin viehättäviä piirteitä. Enemmän kiinnostaa persoona ja elämänasenne, kuin osaamis-tai omistuslistaukset. Osaaminen ja onnistuminen ovat enemmän itsetuntoa ja -varmuutta nostavia (mikä tietenkin säteilee olemukseen ja tapaan olla), mutta eivät ensisijaisesti ensimmäinen keskustelunaihe. Poikkeuksena toki, jos kummallskin on esim. intohimona sama harrastus tai työ, jolloin myös tulee vaihdettua mielipiteitä ja näkemyksiä. sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet oksettavin tietämäni ihminen. Ei ihme, että niin moni pitää sinua vähän turhana.
Itse olet rumin ihminen, ketä olet koskaan nähnyt. Jaetaanko lisää mielipiteitä, mistä ei ole kenellekään mitään hyötyä?
Ei, tiedän kirjoittajan, joka yrittää ja yrittää ja on noloin noin kuusikymppinen.
Yrittää mitä?
-Eri
Hän on ihastunut väärään henkilöön, ei tähän Siniin. Siksi manipuloi ja tekee epäilyttäviä tekoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amor saisi opetella tähtäämään paremmin. 💘
Onko Amor ollut taas ympärikännissä ja vääriä kohteita ampunut?
Varmaan sillä jousivarrella taas ammuskellut.
Vierailija kirjoitti:
Pyysin sua joskus kahville. Sanoit, että juot niin paljon kahvia, ettei enempää pysty.
Olisi saattanut olla minä, mutta muistaakseni kaffekutsuja ei ole viime aikoina kuulunut.
Ens viikolla kaffevuoro! Lupasit hoitaa. Mites on?
Nimim. Sarvista härkää, sanoista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G ehdoton dealbreaker kaivatun suhteen? Jos tulisi ilmi jotakin sellaista.
Huumeet.
Tatuointi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittää mitä?
-Eri
Hän on ihastunut väärään henkilöön, ei tähän Siniin. Siksi manipuloi ja tekee epäilyttäviä tekoja.
Väärään henkilöön? Miten joku voi ihastua väärään henkilöön. Sano suoraan päin naamaa jos on epämiellyttävä, edellyttäen ettet ole höyryissä ja näe häntä tässä ketjussa. Koska täällä hän ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Morjens. Iltagalluppien aika:
Milloin näit kaivattusi viimeksi?
Milloin oletat näkeväsi seuraavaksi?
Kohta puolitoista vuotta sitten. Tuskin nähdään ellei sattuma puutu peliin. Silloin ainakin asuttiin samassa kaupungissa eri puolilla. Nyt en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi saattanut olla minä, mutta muistaakseni kaffekutsuja ei ole viime aikoina kuulunut.
Mikä nyt kenellekin on viime aikoina. Ei se ihan viime kuussa tapahtunut. Tai edes viime vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lohduttaisi, jos kysyisit mun perään, kun olen pois.
Ikävä sinua. Olet kuitenkin lomasi ansainnut.
Niin, mun puolesta voitais nähdä kyllä lomanikin aikana. Sivusta
Mestaripiirros hyvää yötä, sinua <3