Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju jos joku kertoo miten käy kun antaa naisten olla miten haluavat.
👴päätä tyynyyn jo.
Vierailija kirjoitti:
Sitä seuraavakin käy.
Minä en kyllä jaksa sinne asti odottaa, jos välissä olisi vielä yksi kokonainen elämä elettävänä. Kun tämäkin odottaminen on ajoittain sietämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin haistella miehistä tuoksuasi.
Teet niin kuin tuo toinen palstalainen, joka kirjoitti menneensä tänään kaivatun jälkeen samaan vessaan. Siinä sitä miehistä tuoksua.
Ei kannata tulla puhumaan seuraavista elämistä, vaikka ne runollisilta kuulostavatkin. Menee maku. Sanoo mielummin niin kuin asiat ovat, näin toimin itsekin,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohho ja uuh, miten kaunis oletkaan! Eipä nyt muuta sitten.
Keneltä kenelle?
Tietty joltain kuumalta, lihaksikkaalta, rennon itsevarmalta, fiksulta ja hyvännäköiseltä hyväsydämiseltä mieheltä rupsahtaneelle palstamammalle.
Mulle?
Vierailija kirjoitti:
Juuh onneksi oma ihastus ei täällä käy :D
Enpä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju jos joku kertoo miten käy kun antaa naisten olla miten haluavat.
🤪
Vierailija kirjoitti:
Tekohampaat sammaan lassiin?
Joo. Käsikädessä nukkumaan, ihanuus 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on varmaan joku ansa.
Kovasti tässä yritän metsästää sua. 😉
Entä jos astut miinaan?
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluaisit tanssia mun kaa. Oliskohan sama toive?
En osaa tanssia, mutta jotain hidasta, vaikka Scorpions - Still loving you soidessa.
Tätä biisiä olisi kyllä ihanaa vaikka vain seistä sylitysten ilman mitään kummempaan liikettä. Sellaista söpöä yläasteen discon meininkiä. 🤭 eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekohampaat sammaan lassiin?
En kaipaa Lassia.
En varsinkaan yhtä mangolassia. Yököttää ajatuskin kaljuuntuvasta itseriittoisesta ukonkäppänästä.
Ymmärrän. Naisetkin ovat rumia ohentuvien hamppukuontaloidensa kanssa. Siihen vielä sellainen muka kaikkitietävä töksäyttelevä luonne, jota he itse pitävät "tomeruutena", niin yöks.
Kalju ei ole se ongelma, vaan se ettei tajua lopettaa ahdistelua. Seuraavaksi estot käyttöön.
Naisen arvo on vain ikä ja ulkonäkö, näin Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohho ja uuh, miten kaunis oletkaan! Eipä nyt muuta sitten.
Keneltä kenelle?
Tietty joltain kuumalta, lihaksikkaalta, rennon itsevarmalta, fiksulta ja hyvännäköiseltä hyväsydämiseltä mieheltä rupsahtaneelle palstamammalle.
Kuka kaipaa? Olen tietysti tuo mies, en palstamamma.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata tulla puhumaan seuraavista elämistä, vaikka ne runollisilta kuulostavatkin. Menee maku. Sanoo mielummin niin kuin asiat ovat, näin toimin itsekin,
Olenkin pähkähullu romantikko, mutta ymmärrän ettei tuollainen haihattelu sovi kaikkien pirtaan.
Vierailija kirjoitti:
Koko yö olisi aikaa.
Mistä aloittaisit?
Vierailija kirjoitti:
Naisen arvo on vain ikä ja ulkonäkö, näin Suomessa.
Eh, olen pääsääntöisesti ihastunut vain tosi älykkäisiin naisiin. Sivusta yks jonne