Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kaipuu se jatkuu vaan.
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laiskuria varten ei ole menestystä, onnellisuutta, sillä lopulta hänestä tulee koditon hylkiö, levoton, piinattu, inhottu ihminen. Laiskuri tekee kovimman työn, sillä välttelemällä taitoon vaadittua systemaattista työtä hän aiheuttaa itselleen vaikeimman kohtalon.
Energinen ihminen ponnistelee jonkin päämäärän saavuttamiseksi.
>Rikoit mut ja vielä oletat, että tällä rikotulla mielellä ja keholla ponnistelisin, jotta sulle ei tulisi paha mieli.
>Sitä paitsi en ole energinen vaan traumatisoitunut kuin viulunkieli, mulla on traumahermosto. Lepoon tulen pääsemään vasta haudassa.
Luulin jo aikaisemmin lukeneeni ihmiskunnan historian tyhmimmän väitteen, mutta taisit juuri parantaa (tai pahentaa) siitä.
No mikä nyt onko taas paha olo
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hyvä persoona samanhenkisille, ja teillä varmasti teidän kanssa samanhenkisille :)
Turha ottaa itseensä siitä jos vitsinne ketjussa ei osu, varmasti ne teille sopivat ihmiset ymmärtää huumorianne ja pitää sitä hyvänä. Kaikkia ei naurata samat asiat ja hyvä niin.
Kaikkia naurattaa mun asiat. Tietäisittepä vain, miten ne on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laiskuria varten ei ole menestystä, onnellisuutta, sillä lopulta hänestä tulee koditon hylkiö, levoton, piinattu, inhottu ihminen. Laiskuri tekee kovimman työn, sillä välttelemällä taitoon vaadittua systemaattista työtä hän aiheuttaa itselleen vaikeimman kohtalon.
Energinen ihminen ponnistelee jonkin päämäärän saavuttamiseksi.
>Rikoit mut ja vielä oletat, että tällä rikotulla mielellä ja keholla ponnistelisin, jotta sulle ei tulisi paha mieli.
>Sitä paitsi en ole energinen vaan traumatisoitunut kuin viulunkieli, mulla on traumahermosto. Lepoon tulen pääsemään vasta haudassa.
Luulin jo aikaisemmin lukeneeni ihmiskunnan historian tyhmimmän väitteen, mutta taisit juuri parantaa (tai pahentaa) siitä.
Mikä väitteestä tekee tyhmän? En laske kemiallista "lepoa" levoksi. Vai mitä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Olisiko meillä tällaista, jos oltaisiin pari?
Juteltais kännykän kautta toisillemme vaikka oltais fyysisesti vaan 50 metrin päässä toisistamme? Toivottavasti ei, ainakaan aina.
Vierailija kirjoitti:
Lupaanko kuun taivaalta, nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juteltais kännykän kautta toisillemme vaikka oltais fyysisesti vaan 50 metrin päässä toisistamme? Toivottavasti ei, ainakaan aina.
Mieluummin kahden kesken, kuin täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsen sinua, oli miten oli.
Miksi ja mihin?
Monta blondia tarvitaan vaihtamaan lamppu?
Tarvitaan vain yksi blondi. Lamppukin muuttuu tarpeettomaksi, kun toinen on niin q-ma, hahaa. Sivusta putkahdin ketjuun. Ekaa kertaa sitten perjantain, jos oikein muistan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähestyisi Frida Kahdo - Diego Rivera asumisjärjestelyä. Heillä taisi olla silta yhdistämässä taloja/asuntoja. Modernissa versiossa tekstiviesteily naapuritalosta. sivusta
Mä en oo sitte mikään pervo 😏. Joskus saattaa vaan vähä lipsahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Oltas ongella!
Vierailija kirjoitti:
Suopursu
Kaunis mutta ei kestä vapaudenriistoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lupaanko kuun taivaalta, nyt.
Lupaa vaan. Tietääpähän saman tien, ettei sinun lupauksiin ole luottamista.
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo sitte mikään pervo 😏. Joskus saattaa vaan vähä lipsahtaa.
En minäkään, mutta välillä pientä kiusoittelua kaivatulle. Sivusta
Taidan tallentaa kaikki tulevat sekstailusessiot, ihan turvallisuussyistä.
Monta blondia tarvitaan vaihtamaan lamppu?