Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Miksi saan sinua vähemmän kuin S-marketin kassa? Ei ole reilua. Taidan hakea töihin sinne teidän kauppaan. Sitten et enää kävisi sielläkään.
Miks hän välttelis sua?
*sinusta (en usko, että kassakaan sinun saa)
Vierailija kirjoitti:
Niin meillä oli hetkemme...ehkä et edes tajunnut kuinka susta tykkäsin.
Mistä olis pitänyt tajuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi saan sinua vähemmän kuin S-marketin kassa? Ei ole reilua. Taidan hakea töihin sinne teidän kauppaan. Sitten et enää kävisi sielläkään.
Miks hän välttelis sua?
Sitäpä minä en tiedä. Harvoin ilmaantuu paikkaan, jossa takuuvarmasti nähtäisiin.
Kaipaan intohimoista, luotettavaa ja arvostavaa miestä, joka rakastaa vastavuoroisesti. Uskaltaen sitoutua.
Kauniit silmät, ihana hymy, sinä. Kauan katselin, ihailin, sitten ihmettelin sitä tunnetta, olinkin ihastunut sinuun. Kerroin tunteistani, anteeksi tökeryyteni siinä. Tunne on vain yksipuolinen.
En pääse tunteistani eroon, enkä edes halua päästä. Olen sitten loppu elämäni ihastunut sinuun, jopa rakastunut, yksipuolisesti.
Kiitos, kun vastasit kuitenkin viesteihini hyvin ystävällisesti. Ihanaa, kun olet olemassa ihastukseni. Saispa halata sua 🤗
J
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: puhelinnueroidenne kolmen viimeisen numeron summa yhteenlaskettuna!
Täsmentäisitkö? Tarkoitatko vain omaa numeroa vai omaa ja kaivatun yhdessä? Ja jos oma puhelinnumero päättyy 123 ja kaivatun 456 niin onko silloin vastaus 1+2+3+4+5+6 vai 123+456?
Kaikki numerot erikseen yhteen. Niin mä olen ton ymmärtänyt.
Joo nämä on hankalia joillekin, jotka eivät ymmärrä mikä on numeron ja luvun ero.
Kuten puhelinnumero, postinumero, talonumero, huonee
Tlv-Hel on lento Tel Avivista Helsinkiin, eikä lennon numero.
Vierailija kirjoitti:
Onko jokin hullusti?
Puhuakin pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Onko jokin hullusti?
Kenellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Miksi rakastuit häneen?
En ole rakastunut häneen. Vielä. Hän kiinnostelee ja olen häneen tykästynyt ja vähän jo ihastunutkin. Rakastuakin voisin. Hän on vastuullinen, upea, hauska ja sanavalmis. Hän on myös epävarma, rikki ja herkkä. Meillä on samanlainen huumorintaju, kipinää ja kemiaa. Hänellä on ihanat nauravat silmät, upea hymy ja ihanat huulet suudella. Hän on täydellinen. Haluaisin tutustua häneen kunnolla ja kulkea yhteisiä polkuja.
Tämä olisi kiva omia,
joka tapauksessa kaikkea hyvää teille, jos pääsette toistenne eläimiin.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jokin hullusti?
Puhuakin pitäisi.
Mistä? Vaivaako jokin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jokin hullusti?
Puhuakin pitäisi.
Se voisi olla hyvä asia.
Luulen, että joku on pahasti mustasukkainen musta. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Mistä niin päättelet?
Vierailija kirjoitti:
Ok.
Vierailija kirjoitti:
Toivotaan ettei. Toi olis hirveä tunne.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Miksi rakastuit häneen?
En ole rakastunutkaan, kaipaukseni on täysin puhtaasti ja pelkästään seksuaalista laatua. Mutta tällä lailla ja näin paljon en ole halunnut ketään, koskaan.
Siitä lähtee rakkaus - kohta vie koko sydämen, mielenrauhan, järjen! Ja koko elämä sekasin ihanalla tavalla.