Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi pahin mahdollinen asia, siis jos soitat [viestit] kaivatulle?
Mitä pelkäät et hän sanoisi, Vai onko muitakin ehkä luurin lähellä?
Ei hän vastaisi, kokisi sen varmaan häirintänä. En ole tainnut ikinä soittaa hänelle, joten tuskinpa olisi toivottua nytkään.
Miksi kokisi häirintänä puhelinsoiton?
Sivusta
Jos ei vastannut viestiin, niin tuskinpa vastaisi puheluunkaan. Ei tämä ole rakettitiedettä. Silloin kun tykkää, kaikki yhteydenotot ovat mieluisia, ja viestintä on kaksisuuntaista ja toivottua molemmin puolin. Silloin kun toinen ei tykkää, kaikki yhteydenotot ovat kiusallisia ja ei-toivottuja.
Mä voisin mennä ihastuksen kanssa Venetsiaan, sovittaisiin sinne yhdessä. Ja muuallekin kyllä, moniin paikkoihin.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan sanonut sulle keväälllä 2020, että olin suhun vähintäänkin tulenpalavasti ihastunut ja nuppi aivan sekaisin sellaisella lällyllä tavalla. M->n.
Onko miehellä naiselle tämä?
Opinnot?
Vierailija kirjoitti:
Kaivatun ei tarvisi olla noin kuuma. Oon stalkannut ja jäänyt koukkuun joihinkin kuviin. :P
Jotain uimapukukuvia varmaan?
Vierailija kirjoitti:
Mistä saisin nimen nuuskittua.
Sieltä missä tavattiin :)
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi pahin mahdollinen asia, siis jos soitat [viestit] kaivatulle?
Mitä pelkäät et hän sanoisi, Vai onko muitakin ehkä luurin lähellä?
No se, että saataisi joitakin hulluja ideoita. Asiat on parhaiten just näin kuin ovat.
Vieläkö ollaan tavallisia työkavereita vai joko on arvopörssin tehot nousussa?
En ns. enää muista kaivatun nimeä
Vierailija kirjoitti:
Moni on otettu jos joku ihastunut, ei kukaa järkevä naura siitä eikä ilku. Entä jos tuntee molemmat tunteita ja ne jää sanomatta.
No mikset siis jo soita sille omalles?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikonloppusauna, merivesi ja kaivattu.. voisiko elämältä enempää toivoa..?
Ottaisin näistä ainoastaan kaivatun
Mä suunnittelin lähteväni mökille pariksi päiväksi yksin viikonloppuna. Vois käydä ens saunassa ja meressä uimassa. Sit avata pullon siideriä ja mennä tunnelmoimaan peiton alle kirja kädessä. Nukkua pitkään ja vaan nauttia hiljaisuudesta.
Näin me ollaan erilaisia. Itseä ei kiinnostaisi tuollainen yhtään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikonloppusauna, merivesi ja kaivattu.. voisiko elämältä enempää toivoa..?
Ottaisin näistä ainoastaan kaivatun
Mä suunnittelin lähteväni mökille pariksi päiväksi yksin viikonloppuna. Vois käydä ens saunassa ja meressä uimassa. Sit avata pullon siideriä ja mennä tunnelmoimaan peiton alle kirja kädessä. Nukkua pitkään ja vaan nauttia hiljaisuudesta.
Hyvä idea on sulla.Kaipaan merelle myös,nyt ei vaan pääse paikalle.Hyvää viikonloppua.
T. Eri
Vierailija kirjoitti:
En koskaan sanonut sulle keväälllä 2020, että olin suhun vähintäänkin tulenpalavasti ihastunut ja nuppi aivan sekaisin sellaisella lällyllä tavalla. M->n.
Kerro nyt! 😃
Vierailija kirjoitti:
Kaivatun ei tarvisi olla noin kuuma. Oon stalkannut ja jäänyt koukkuun joihinkin kuviin. :P
Tuota ei varmaan Saija kirjottanu. Mitä ihmeen kuvii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain uimapukukuvia varmaan?
Uimakoppikuva varmaankin.
Mistä saisin nimen nuuskittua.