Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten Facebook tili poistetaan?

Vierailija
16.08.2024 |

Osaako joku neuvoa?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fasessa on hyvä ohje, mutta hiukan työläs juttu se on jos haluat että kaikki data susta poistetaan. Kannattaa lukaista ohjeet ajatuksella, mielellään eivät päästä ketään pois sieltä..

Vierailija
2/17 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fasessa on hyvä ohje, mutta hiukan työläs juttu se on jos haluat että kaikki data susta poistetaan. Kannattaa lukaista ohjeet ajatuksella, mielellään eivät päästä ketään pois sieltä..

Kiitos, täytyy yrittää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy Googlella.

Tilin poistaminen pysyvästi tilikeskuksen kautta:

Napauta pääprofiilistasi Facebookin oikeasta yläkulmasta .

Vieritä alaspäin ja napauta Asetukset ja yksityisyys.

Napauta Tilikeskus.

Napauta Henkilökohtaiset tiedot.

Napauta Tilin omistajuus ja hallinta.

Napauta Käytöstäpoisto tai pysyvä poistaminen.

Vierailija
4/17 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä tehtyy v*ttumaiseksi. Se on piilossa syvällä asetuksissa ja siinä on myös oliko se 30 päivän odotusaika jolloin jos vahingossakaan kirjaudut takaisin sisälle niin poisto peruutetaan.

https://facebook.com/help/250563911970368?locale=fi_FI&_rdr&wtsid=rdr_0…

tuolta mene ja valitse poista pysyvästi ja seuraa ohjeita

Vierailija
5/17 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/17 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä olet edes onnistunut luomaan facetilin, jos et osaa sitä poistaa?

Vierailija
7/17 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä asetuksista. Mä poistin viime syksynä, samoin kuin Instan ja Whatsappin. Kannatti. Kaikenlainen draama väheni elämästä.

Vierailija
8/17 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä olet edes onnistunut luomaan facetilin, jos et osaa sitä poistaa?

Itse poistin facebookin 8 vuotta sitten niin en tiedä onko prosessi muuttunut mutta se oli kyllä ihan erilaista verrattuna rekisteröintiin. Siinä piti klikkalla useita eri linkkejä ja facebook yritti painostaa vain deaktivoimaan tilin joka on eri asia kuin pysyvä poisto 

prosessi oli siis täynnä dark patterneja

https://fi.wikipedia.org/wiki/Pimeä_käytäntö

Vierailija
9/17 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi mies sen aikanaan mulle tehdä.

Vierailija
10/17 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sieltä asetuksista. Mä poistin viime syksynä, samoin kuin Instan ja Whatsappin. Kannatti. Kaikenlainen draama väheni elämästä.

Tätä draama asiaa minäkin odotan.

Vierailija
11/17 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tosiaan kutistuu nollille. Kun et enää tiedä mistään mitään, etkä ole yhteyksissä kehenkään niin ei sinulle kerrotakaan asioita koska et kykene viemaan edes teoreettisesti informaatiota eteenpäin.

Vierailija
12/17 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tosiaan kutistuu nollille. Kun et enää tiedä mistään mitään, etkä ole yhteyksissä kehenkään niin ei sinulle kerrotakaan asioita koska et kykene viemaan edes teoreettisesti informaatiota eteenpäin.

Mulla on parempi vaan, kun en tiedä mistään mitään. 

Vierailija
13/17 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeisiin ystäviin yhteys säilyy. Muut ovat turhia.

Vierailija
14/17 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti se ei poistu kokonaan ikinä. Voit vaikka vuoden päästä kirjautua ja PIM, sieltä se ponnahtaa esiin sellaisena, mihin jäi.

Vierailija
15/17 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti se ei poistu kokonaan ikinä. Voit vaikka vuoden päästä kirjautua ja PIM, sieltä se ponnahtaa esiin sellaisena, mihin jäi.

Tää on se, mitä olen kuullut. Deletointi ja deaktivointi ovat käytössä, mutta on sellainen tunne, että naamakirja ei koskaan päästä irti, kun olet kerran luonut tunnuksen. Kertoivat, että treenaavata naamakirjan omaa tekoälyä käyttäjädatalla, jota on kertynyt vuodesta 2007. Sinne juoruamaan kaikki kissanristiäisistä ja postaamaan kuvat kodista, perheenjäsenistä ja työkavereista. Naamakirja tykkää, tykkää sinäkin.

Vierailija
16/17 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten WA tuo draamaa elämään? 

Vierailija
17/17 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten WA tuo draamaa elämään? 

En ole tämä keltä kysyit, mutta Itselläni sen poisto helpottaa elämää siksi ettei tarvitse mitään päivitystä koskaan poistaa miehen mielipiteitten takia eikä näe toisten ihanaa elämää ja tule siitä kateelliseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä