Eikö muita ahdista katsoa vanhoja kuvia itsestään?
Noh, iän puolesta en ole vielä kovin vanha (30v), mutta viidessä vuodessakin voi muuttua aika paljon. En odota miltä näytän 10, 15 tai 20v päästä.
Onko muillakin samoja fiiliksiä?
Kommentit (30)
Voipi olla että 30+ iässä ahdistaa enemmän, kun ehkä vähän myöhäisemmillä vuosikymmenillä. Kun se on just se ikä, kun tajuaa että nuoruusvuodet alkaa olla ohi.. Vähän kypsemmän ikäisenä voin lohduttaa, että kyllä siihen tottuu.
Kun katson nuoruusiän kuvia +/- 20-vuotiaana, tunnen katsovani vain hyviä muistoja. Olin nuori, kaunis ja hoikka, pystyin mihin vaan.
Pari vuotta vanhat kuvat ahdistavat. Se aika oli muutenkin ahdistavaa. Oli sairautta, kuolemanpelkoa ja epävarmuutta. En tunne itseäni sen ajan passikuvasta. Paisuin kuin pullataikina, joka paikkaan sattui jne.
17-19v näytän teinille ja varmaan olenkin teini. Ehkä vähän hassua katsoa niitä kuvia.
Ei ahdista katsella niitä vanhoja kuvia, toisin kuin uusia.
Ei ahdista, mutta kun katson niitä niin ihmetyttää miksi silloin häpesin itseäni ja luulin näyttäväni idiootilta, vaikka olenkin ollut ihan kivan näköinen tyttö.
Mitä mä ymmärsin väärin? Kaikki kuvat yli 7v sitten ovat huikeita ja ihania, enkä edes meikannut. Tulevat kuvat pelottavat, nykykuvat jo itkettävät. T. Mummo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:s. Got it.
Tyhmentynytkin olet, köytät anglismeja.
Teinien hommia.
Vierailija kirjoitti:
Voipi olla että 30+ iässä ahdistaa enemmän, kun ehkä vähän myöhäisemmillä vuosikymmenillä. Kun se on just se ikä, kun tajuaa että nuoruusvuodet alkaa olla ohi.. Vähän kypsemmän ikäisenä voin lohduttaa, että kyllä siihen tottuu.
Ei kyllä ahdista. Olen ollut yksinäinen nuori eikä ole edes mitään hauskoja "nuoruuskuvia". Vasta 29v tapasin kumppanini ja elämäni parani
Enemmän ahdistaa se, ettei niihin aikoihin ole enää palaamista.
Niistä pitää kulua riittävästi aikaa. Ap katsoo ilmeisesti aika tuoreita (eli alle 15v vanhoja) kuvia.