Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö muita ahdista katsoa vanhoja kuvia itsestään?

Vierailija
15.08.2024 |

Noh, iän puolesta en ole vielä kovin vanha (30v), mutta viidessä vuodessakin voi muuttua aika paljon. En odota miltä näytän 10, 15 tai 20v päästä.

Onko muillakin samoja fiiliksiä?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan ole ikuisesti nuori ja kaunis, parempi hyväksyä se, kuin haikailla menneen perään. Ei mua ahdista vanhat kuvat, ne on muistoja hyviltä ajoilta.

Niistä pitää kulua riittävästi aikaa. Ap katsoo ilmeisesti aika tuoreita (eli alle 15v vanhoja) kuvia. 

Vierailija
22/30 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi olla että 30+ iässä ahdistaa enemmän, kun ehkä vähän myöhäisemmillä vuosikymmenillä. Kun se on just se ikä, kun tajuaa että nuoruusvuodet alkaa olla ohi.. Vähän kypsemmän ikäisenä voin lohduttaa, että kyllä siihen tottuu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katson nuoruusiän kuvia +/- 20-vuotiaana, tunnen katsovani vain hyviä muistoja. Olin nuori, kaunis ja hoikka, pystyin mihin vaan.

Pari vuotta vanhat kuvat ahdistavat. Se aika oli muutenkin ahdistavaa. Oli sairautta,  kuolemanpelkoa ja epävarmuutta. En tunne itseäni sen ajan passikuvasta. Paisuin kuin pullataikina, joka paikkaan sattui jne. 

Vierailija
24/30 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-19v näytän teinille ja varmaan olenkin teini. Ehkä vähän hassua katsoa niitä kuvia.

Vierailija
25/30 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista katsella niitä vanhoja kuvia, toisin kuin uusia.

Vierailija
26/30 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista, mutta kun katson niitä niin ihmetyttää miksi silloin häpesin itseäni ja luulin näyttäväni idiootilta, vaikka olenkin ollut ihan kivan näköinen tyttö. 

Vierailija
27/30 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä ymmärsin väärin? Kaikki kuvat yli 7v sitten ovat huikeita ja ihania, enkä edes meikannut. Tulevat kuvat pelottavat, nykykuvat jo itkettävät. T. Mummo

Vierailija
28/30 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:s. Got it.

Tyhmentynytkin olet, köytät anglismeja.

Teinien hommia.

Vierailija
29/30 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voipi olla että 30+ iässä ahdistaa enemmän, kun ehkä vähän myöhäisemmillä vuosikymmenillä. Kun se on just se ikä, kun tajuaa että nuoruusvuodet alkaa olla ohi.. Vähän kypsemmän ikäisenä voin lohduttaa, että kyllä siihen tottuu. 

Ei kyllä ahdista. Olen ollut yksinäinen nuori eikä ole edes mitään hauskoja "nuoruuskuvia". Vasta 29v tapasin kumppanini ja elämäni parani

Vierailija
30/30 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ahdistaa se, ettei niihin aikoihin ole enää palaamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan