Mikä hitto siinä on, etten saa kunnolla nukutuksi mieheni vieressä?
Meillä iso ja mukava sänky, mies ei kuorsaa eikä muutenkaan pahemmin liiku ja silti mun on vaikea nukkua hänen lähellä. Hän tekee reissuhommia niin aina kun on reissussa nukun hyvin. 2 vuotta nyt oltu yhdessä. Exäni vieressä nukuin aina makoisasti, mut en mä tietenkään sitä nykyiselleni sano. Onkohan joku psykologinen juttu..
Kommentit (26)
Mies on sairas. Lapsetkaan eivät nuku hyvin hometalossa. Kuuntele kehoasi
Ihmisissä on energiaa ja se värähtelee. Energiat ei ole ikinä väärässä. Kysy siltä ukolta mikä siinä on vikana kun värähtelee väärää taajuutta ja missä vaiheessa on sen muuttanut.
Varmaan sama kun omalla emännällä. Eli jos en kuorsaa niin sitten hengitän liian äänekkäästi, olen liian lämmin tai jotain muuta ärsyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Kannatta nusasta ennen kuin käy nukkumaan..kunnon panot,uni maittaa puolin ja toisin..
Nussittuna nukkuisit paremmin.
Nukun hyvin mieheni kanssa. Toli eri huoneissa ja eri sängyissä. Ei rakkaus vähene vaikka olen univaivainen, aamulla ja illalla hellitään.
Kehosi yrittää kertoa sinulle jotakin. Vain täysin luotettavan ja turvallisen sekä yhteensopivan kumppanin vieressä voi rentoutua täysin.