Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä hitto siinä on, etten saa kunnolla nukutuksi mieheni vieressä?

Vierailija
15.08.2024 |

Meillä iso ja mukava sänky, mies ei kuorsaa eikä muutenkaan pahemmin liiku ja silti mun on vaikea nukkua hänen lähellä. Hän tekee reissuhommia niin aina kun on reissussa nukun hyvin. 2 vuotta nyt oltu yhdessä. Exäni vieressä nukuin aina makoisasti, mut en mä tietenkään sitä nykyiselleni sano. Onkohan joku psykologinen juttu..

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paniko exäsi paremmin?

Vierailija
2/26 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et rakasta miestäsi 

Jätä se sika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hän on reissutyöläinen jonka läsnäolo muuttaa iltarutiinejasi väistämättä. Suosittelen erillisiä sänkyjä.

Vierailija
4/26 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero päälle

Vierailija
5/26 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vain päsäännöllisesti tostuva asia häiritsee helposti unirytmiä. Eli jos miehesi olisi joka yö vieressäsi, niin nukkuisit hyvin hänenkin kanssaan.

Vierailija
6/26 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama, aina on mulkkkunsa kanssa tökkimässä.

Vierailija
7/26 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistat vieraan naisen hajun miehestä.

Vierailija
8/26 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja miten lapsellisia vastauksia. Oon muutaman vuoden ollut pois av:lta ja nyt tulin koittamaan josko täällä osattais keskustella, mut hullummaksi vaan mennyt.

Mies oli 6kk putkeen kotona viime talvena ja silloinkin nukuin huonosti, eli luulis jo siinä ajassa tottuva toisen läsnäoloon. ap

Vierailija
9/26 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono suhde, huonot unet

Vierailija
10/26 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatta nusasta ennen kuin käy nukkumaan..kunnon panot,uni maittaa puolin ja toisin..

Vierailija
11/26 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja miten lapsellisia vastauksia. Oon muutaman vuoden ollut pois av:lta ja nyt tulin koittamaan josko täällä osattais keskustella, mut hullummaksi vaan mennyt.

Mies oli 6kk putkeen kotona viime talvena ja silloinkin nukuin huonosti, eli luulis jo siinä ajassa tottuva toisen läsnäoloon. ap

Onko teillä eri nukkumaanmeno ja heräämisajat? Itse heräsin aina alkuyöstä kun mies tuli nukkumaan ja sen jälkeen en päässyt enää samanlaiseen syvään uneen ollenkaan vaan heräilin tunnin-parin välein.

Vierailija
12/26 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä eri nukkumaanmeno ja heräämisajat? Itse heräsin aina alkuyöstä kun mies tuli nukkumaan ja sen jälkeen en päässyt enää samanlaiseen syvään uneen ollenkaan vaan heräilin tunnin-parin välein.

Itseasiassa meillä on hyvinkin samanlainen unirytmi. Rakastan häntä ja suhde on kaikinpuolin kunnossa. Joku ihme juttu mut pitää hereillä :(

ap

Vierailija
13/26 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinun keho ei rauhoitu hänen seurassaan niin se poimii viestejä mitä sinä et tiedosta, joten... Ei voida auttaa jos haluat pitää silmät kiinni.

Vierailija
14/26 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin on vaikea nukkua mieheni vieressä. Nukun parhaiten yksin ja viikonloppuisin saankin nukkua yksin. Välillä arkena nukun sohvalla. Meillä on tosi hyvä suhde. Ollaan oltu 16 vuotta yhdessä ja edelleen on paljon rakkautta ja läheisyyttä ja intohimoa. En vaan pysty rentoutumaan miehen vieressä iltaisin. Ite tykkään lukea illalla ja mies taas ei tykkää että valo palaa. Sitten jään kuulostelemaan herääkö toinen siihen kun pyörin sängyssä tai käyn vessassa. Selaan iltaisin kännykkää ja muutaman kerran mies on siitä sanonut että kännykän valo häiritsee niin sitten koitan srlailla sitä niin ettei valoa näe ja se taas ei oo rentouttavaa ollenkaan että koko ajan pitää olla ns varpaillaan. Mä otan herkästi muut ihmiset huomioon niin välillä se menee oman mukavuuden edelle. Mun ihanne olisi täysin erilliset makuuhuoneet koska yksin nukun niin hyvin.

Vierailija
15/26 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Tykkään lukea iltaisin sängyssä, mutta mies ei pysty nukkumaan, jos valot ei ole pois. Itse pystyn nukkumaan valossakin.

Vierailija
16/26 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nuku kenenkään vieressä hyvin, en tiedä miksi. Nuorempana nukuin hyvin kenen tahansa vieressä. Tottumukset on kyllä niin hallitseva asia, nukuin vuosia yksin ja sitten kun tuli mahdollisuuksia nukkua kaksin niin se ei oikein tahtonut enää onnistua. Nykyisen kanssa oon ollut puoli vuotta ja nukutaan harvoin yhdessä, kun se tahtoo vain aiheuttaa päiväväsymystä heräilyn takia. Miksi kuitenkin muutaman kerran reissuilla molemmat ovat nukkuneet hyvin, kun on ollut täysin eri asunto ja sänky ja olosuhteet? Oletan että tällä on jotain tekemistä just sen tottumuksen kanssa, että kun on kokonaan vieraissa olosuhteissa niin siellä ei ole niin rutinoitunut. 

Vierailija
17/26 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun tämä uskalletaan ottaa esille. Olen asunut kauan yksin ja yksi syy etten uskalla ottaa seuraavaa askelta eli yhteenmuuttoa ihastukseni kanssa on se että pelkään etten saa nukuttua kaksin. Työelämässä täytyy kuitenkin jaksaa ja huono yöuni ei edistä sitä. 

Vierailija
18/26 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nuku kenenkään vieressä hyvin, en tiedä miksi. Nuorempana nukuin hyvin kenen tahansa vieressä. Tottumukset on kyllä niin hallitseva asia, nukuin vuosia yksin ja sitten kun tuli mahdollisuuksia nukkua kaksin niin se ei oikein tahtonut enää onnistua. Nykyisen kanssa oon ollut puoli vuotta ja nukutaan harvoin yhdessä, kun se tahtoo vain aiheuttaa päiväväsymystä heräilyn takia. Miksi kuitenkin muutaman kerran reissuilla molemmat ovat nukkuneet hyvin, kun on ollut täysin eri asunto ja sänky ja olosuhteet? Oletan että tällä on jotain tekemistä just sen tottumuksen kanssa, että kun on kokonaan vieraissa olosuhteissa niin siellä ei ole niin rutinoitunut. 

No tämä! Siis matkoilla nukun taas todella hyvin hänen vieressään, ei siis mitään ongelmaa. Täytyy varmaan alkaa ihan kunnolla miettimään mikä mua vaivaa tässä..

Ap

Vierailija
19/26 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nukuin nuorena hyvin miehen vieressä, nykyisin en pysty yhtään. Kotona nukutaan omissa huoneissa. Näin on tehneet myös vanhempani ja molemmat isovanhempani.

Suhde erinomainen, mies ei kuorsaa tai mitään. 

Vierailija
20/26 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko exälläsi lettu jalkojen välissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi