Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni chattailee naisten kanssa, onko aihetta mustasukkaisuuteen

Vierailija
07.02.2007 |

Olenko kauhea nipo, kun sain eilen selville, että mieheni chattailee naisten kanssa ja se loukkaa minua. En tietenkään tiedä mitä siellä on puhuttu, mutta tuskin ihan hyvää päivää kirvesvartta-juttuja.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itekin joskus chattailua harrastanu ja harvoin se on tosiaan kauheen viatonta... jos ei sitten chattaa a)tutun tai sukulaisen kanssa, jonka sinäkin tunnet b)jossain chatissä missä kysyy neuvoja johonkin tiettyyn asiaan, kuten vaikka rakentajien ja remontoijien chatissa tms.

en tajua miks sitä pitää parisuhteessa tehä, juttelis livenä sit ni ei tarvis kenenkään epäillä.

Vierailija
2/14 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimim. been there, done that

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kännykän piilottelun kanssa...

selvittäsin kyllä asian.

Vierailija
4/14 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesten kanssa (myös nais kaverisi voi ottaa miehen nimimerkin, jos ei sinua oikeasti huvita). Kerrot miehellesi, että näin me molemmat nyt chättäillääin sitten ja keskustelette suhteenne rajoista. Jos ne ovat kovin erilaiset ja kaukana toisistaan, voitte pohdiskella suhteenne jatkuvuutta.

Asiat asioina, niin ne selviävät. Se ei auta mitään, jos toista kieltää tekemästä jotain.

Vierailija
5/14 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut niin naivi, etten ikinä olisi uskonut miehestäni, jonka olen tuntenut 20 vuotta, siis ihan teinistä asti. Lapsiakin meillä on useampia, ja arki tottakai kiireistä ja raskasta. talo on rakennettu ja lapset hoidettu. Itse ajattelen, että aika aikaa kutakin, kyllä tämä tästä helpottaa kun lapset kasvaa, mutta mies ei olekaan jaksanut odottaa.

itse hän vakuuttelee, ettei ole minua pettänyt, mutta kun itsestä tuntuu kuitenkin petetyltä. Pitääkö rikkoa perhe tämän takia, mutta en jaksaisi vahtia miestä. Eikä se tietenkään ole mahdollistakaan. Mutta kun tuntu että luottamus on mennyt vaikka ehkä ei mitään ole tapahtunutkaan.

Mies vakuuttelee, että ylireagoin.

Vierailija
6/14 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin itsekkin alkaisin juttelemaan miesten kanssa ja kysyisin sen jälkeen miltä miehestäsi nyt tuntuu....

Vierailija
7/14 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOIMI NYT! LOPETA SE JUTTU!

Vierailija
8/14 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Vain chattikavereita" . Katinkontit. 1½ vuoden kuluttua selvisi, että kyse oli vain yhdestä naisesta eikä todellakaan ollut pelkkä chattikumppani.

Vierailija
9/14 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli jossain suomi24:n kinkychatissa.. otin kyllä sellaset pultit että.... mulle mies vaan selitti että juttelee siellä yleisesti kaikille ja kyselee mistä muut ihmiset pitävät sexijutuissa yms... no sanoin sitten että no mä meen sitten kanssa...ja olin ollut joku 2 min ni heti jo joku äijä tarjos puhelinnumeroo..kerroin miehelle siitä ja kovin oli hiljasta poikaa :)

Vierailija
10/14 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susta tuntuu pahalta ja voit kysyä mieheltä ihan suoraan, että miksi haluat loukata minua? Miksi haluat, että minusta tuntuu pahalta?

Minä käännän tälläiset jutut yleensä toisinpäin. " Miltä susta tuntuis jos minä olisin..?"

Vierailija
11/14 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies istuu chateissä kaiket päivät ja kans väittää, että vaan juttelee päivän asioista. Aikani kärvistelin ja huusin asiasta. kun ei tehonnut, aloin itse tekemään ihan samaa. Petetään sitten molemmat toisiamme. Meinaan naisena kun chattiin menet, alkaa heti miehet pommittaan seksijutuilla.

Vierailija
12/14 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta on hyvin lyhyt matka puheluihin, tekstiviesteihin ja tapaamisiin.

Miehesi haluaa vierasta. Näin se ikävä kyllä on.

Pistä ukkos lujille ja käske tehdä valinta, joko sinä tai chatti.

Ja kun blokkaat chattisivuston salasanan taakse, ei ukko enää kotikoneelta pääse ko. paikkaan. Onhan niitä tosin muitakin cahttisivustoja, mutta näin saat ainakin alkajaisiksi yhteydet poikki.

Vierailija
13/14 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja syykin on melko pätevä: tapasin nykyisen mieheni chatissa ja mies oli silloin vielä naimisissa exänsä kaa kun me alettiin seurustella!!! Eli jos nyt löytäisin sen chattaamasta naisten kanssa niin voisin kyllä sanoo aika rumasti.

Vierailija
14/14 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja he asuu kaikki muissa maissa, ovat ulkomaalaisia. Hän ei ole koskaan heitä tavannut eikä tule tapaamaankaan. He ovat vain ystäviä, eikä minua häiritse asia ollenkaan. Mutta ap:lla taitaa olla ihan eri asia.