Ilmianna työpaikka, jonne ei millään saada rekryttyå työntekijöitä?
Niin, missä ovat ne mystiset työpaikat, jonne ei löydy hakijoita?
Kommentit (126)
Toksisia paskalääviä. Omistajistahan se lähtee.
Näin teen. Pyydän kirjallisen vastauksen hakemukseeni ja jaan sen täällä kun saan sen. Pidä peukkuja. T:M57v
Hese esittelee sivuillaan burgerimummon ja rohkaisee sen avulla myös vähän kypsempään ikään ehtineitä hakemaan heiltä töitä. Joten ainakaan ikäsi ei ole heille ongelma, jos sen siksi halusit mainita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työntekijä kahvilaan ja pikaruokaravintolaan.
Minkä niminen ravintola ja missä?
https://www.mcdonalds.com/fi/fi-fi/mcdonalds/tyopaikat.html?gad_source=…
Aloita vaikka tuosta Mäkkäristä. Ja kaikkiin muihinkin voi laittaa avoimen hakemuksen. Oikein mainostavat, että aiempaa työkokemusta ei tarvita.
Suomen yhdessäkään mäkkärissä ei ole töissä yli 55-vuotiaita, jotka eivät ole itse franvhising-yrittäjiä
Useimmat kotihoidot, lähäri ja sairaanhoitaja
Kokeilen sitäkin. Jos heillä on työvoimapula niin pääsen ehdottomasti töihin. Tämä lienee fakta?
Jos olet ns. normaali niin varmaan pääset. Toki jos vaikka aiset pahalle tai huutelet törkeyksiä niin sitten et pääse. 😃
Vierailija kirjoitti:
Näin teen. Pyydän kirjallisen vastauksen hakemukseeni ja jaan sen täällä kun saan sen. Pidä peukkuja. T:M57v
Hese esittelee sivuillaan burgerimummon ja rohkaisee sen avulla myös vähän kypsempään ikään ehtineitä hakemaan heiltä töitä. Joten ainakaan ikäsi ei ole heille ongelma, jos sen siksi halusit mainita.
Hienoa ja jos heillä on työvoimapula niin paikkahan on melkein varma.
Perseen kutittaja, omaishoitaja. Olen hakenut jo pitkään PK seudulta? Nainen kiinnostuitko?
Suomen yhdessäkään mäkkärissä ei ole töissä yli 55-vuotiaita, jotka eivät ole itse franvhising-yrittäjiä
Vähän epäilen, ettei se yli 60-vuotias minulle Helsingissä purilaisen myynyt rouva ollut paikan yrittäjä. 😃
Töölön vanhustenkeskus. Järkyttävä paikka.
Yks itä-helsinkiläinen logistiikkafirma hakee vähän väliä toimistotyöntekijää.
Joku päivä haen ja käyn tsekkaamassa, mikä siinä paikassa mättää.
Saako kertoa myös asiaa sivuavan kertomuksen? Ei se mitään, tässä tulee: olin hankkiutunut yhden maahantuontifirman toimistoenkeliksi. Omistajat olivat aidosti outoja ja muutakin kummaa porukkaa pyöri nurkissa, joten pystyn silmällä työtarjontaa. Kas kummaa, huomasin erään kerran, että oma työpaikkani oli haussa.
Vähän aikaa asiaa kypsyteltyäni kysyin tästä omistajalta. Hän epäili, että teen jotain sivuduunia, koska hänen maksamallaan palkalla ei pitäisi tulla toimeen ja olen kuitenkin lähdössä, joten hän vaan varautuu.
Eipä noita oikeita työpaikkoja täälläkään tiennyt antaa. Toki noita "avoimia" työpaikkoja on ilmoitusten mukaan mutta ovat sellaisia varmuuden vuoksi avoimina pidettäviä joihin ei koskaan palkata ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa ja jos heillä on työvoimapula niin paikkahan on melkein varma.
Toki hyvä varmasti huomata, että työsopimus on nollatuntisoppari ja tunteja ei välttämättä saa edes kokonaisen työpäivän verran viikossa. Maksa sillä kahdellasadalla sitten eläminen.
t. nimim. kokemusta on
Burgerimummo Pirkko kertoo olleensa 26 vuotta töissä Hesburgerilla.
Eli aika vähän löytyy, jos ei ole sote-alalla tai varhaiskasvatuksen ammattilainen.
Helsigin kotihoito. Järkyttävää toimintaa. Kouluttamattomia ihmisiä hoitamassa vanhuksia kiireessä. Sinne pääsee töihin kuka tahansa.
Kohta ei ole työpaikoista pulaa, kun hakuun tulee 100000 työpaikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Erityisluokanopettaja.
Laaja-alainen eritysluokanopettaja
Vierailija kirjoitti:
Burgerimummo Pirkko kertoo olleensa 26 vuotta töissä Hesburgerilla.
Tuskin. Laittavat ulos vähänkin vanhan näköiset.
Ravintola.
Vähintään 60 tuntia viikossa juuri ja juuri kahdella vapaalla. Ei mitenkään tavatonta, että ei ole tauon taukoa koko päivänä.
Ja se palkka: 2100 euroa kuussa kokonaisuudessaan. Kyllä, luit oikein.
Karenssi oli kiitoksena tuolla lopettamisesta.
Kokeilen sitäkin. Jos heillä on työvoimapula niin pääsen ehdottomasti töihin. Tämä lienee fakta?