Näytän ihan kammottavalta kun hymyilen
Miksi aina kuvitellaan, että hymyily kaunistaa naaman kuin naaman?
Kommentit (9)
Ruman irvistyksen lisäksi mun silmien alle tulee kasa ryppyjä. Ei siis mitään kauniita juonteita silmäkulmiin vaan ALLE.
Ap
Minttu Räikkönenkin on kauniimpi kun ei hymyile.
Onko huonot tai oikomattomat hampaat ? Jos hampaat suorat ja vaaleat, ei ole ongelmaa.
Sama. Eikä johdu hampaista, ne on ihan ok. Mutta mulla on jotenkin läski naama, vaikka en ole muuten lihava, ja kun hymyilen, ne pulleat posket oikein leviää sivusuunnassa lisää, niin että kasvojen alaosa näyttää valtavan leveältä. Lisäksi lapsesta asti puoli naamaa mennyt "vekeille" hymyillessä, ei siis vain mitään harakanvarvasryppyä vähän silmäkulmassa, vaan siellä + jatkuu ohimoille ja poskiin ne syvät vekit. Rumentunut vielä iän myötä.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Eikä johdu hampaista, ne on ihan ok. Mutta mulla on jotenkin läski naama, vaikka en ole muuten lihava, ja kun hymyilen, ne pulleat posket oikein leviää sivusuunnassa lisää, niin että kasvojen alaosa näyttää valtavan leveältä. Lisäksi lapsesta asti puoli naamaa mennyt "vekeille" hymyillessä, ei siis vain mitään harakanvarvasryppyä vähän silmäkulmassa, vaan siellä + jatkuu ohimoille ja poskiin ne syvät vekit. Rumentunut vielä iän myötä.
Luultavasti kiinnität itse asiaan huomiota. Kuulostaa ihan normaalilta. Monillahan se menee justiinsa noin.
Höpsis. Olet taatusti ok! Varsinkin nuorena kaikki vaikuttaa vääränlaiselta. Mitä tulee silmäkulmien ryppyihin,sekin on sääntö,ei poikkeus.Kaikkea hyvää!
Vierailija kirjoitti:
Onko huonot tai oikomattomat hampaat ? Jos hampaat suorat ja vaaleat, ei ole ongelmaa.
On ne sillä tavalla huonot, että ovat pienet nököhampaat, jotka kääntyvät sisäänpäin. Hymyillessä suun sivuissa ei näy siis hampaita ollenkaan vaan pelkkää mustaa. Sivusta kun katsoo niin näyttää siltä että mulla ei ole etuhampaita ollenkaan. Mutta rumin on silti tuo rypistyvä silmänalusiho, suun voi pitää kiinni.
Ap
Näytän kammottavalta jos en hymyile koko ajan.
Mulle on sanottukin, että mun pitäisi aina hymyillä. Raskasta.
Joillakin harvoilla on kyllä ruma irvistys. Itselläni olisi kaunis, ellei poskissa olisi kilo läskiä