Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näytän ihan kammottavalta kun hymyilen

Vierailija
14.08.2024 |

Miksi aina kuvitellaan, että hymyily kaunistaa naaman kuin naaman?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin harvoilla on kyllä ruma irvistys. Itselläni olisi kaunis, ellei poskissa olisi kilo läskiä

Vierailija
2/9 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruman irvistyksen lisäksi mun silmien alle tulee kasa ryppyjä. Ei siis mitään kauniita juonteita silmäkulmiin vaan ALLE.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttu Räikkönenkin on kauniimpi kun ei hymyile.

Vierailija
4/9 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko huonot tai oikomattomat hampaat ? Jos hampaat suorat ja vaaleat, ei ole ongelmaa.

Vierailija
5/9 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Eikä johdu hampaista, ne on ihan ok. Mutta mulla on jotenkin läski naama, vaikka en ole muuten lihava, ja kun hymyilen, ne pulleat posket oikein leviää sivusuunnassa lisää, niin että kasvojen alaosa näyttää valtavan leveältä. Lisäksi lapsesta asti puoli naamaa mennyt "vekeille" hymyillessä, ei siis vain mitään harakanvarvasryppyä vähän silmäkulmassa, vaan siellä + jatkuu ohimoille ja poskiin ne syvät vekit. Rumentunut vielä iän myötä.

Vierailija
6/9 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Eikä johdu hampaista, ne on ihan ok. Mutta mulla on jotenkin läski naama, vaikka en ole muuten lihava, ja kun hymyilen, ne pulleat posket oikein leviää sivusuunnassa lisää, niin että kasvojen alaosa näyttää valtavan leveältä. Lisäksi lapsesta asti puoli naamaa mennyt "vekeille" hymyillessä, ei siis vain mitään harakanvarvasryppyä vähän silmäkulmassa, vaan siellä + jatkuu ohimoille ja poskiin ne syvät vekit. Rumentunut vielä iän myötä.

Luultavasti kiinnität itse asiaan huomiota. Kuulostaa ihan normaalilta. Monillahan se menee justiinsa noin.

Vierailija
7/9 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis. Olet taatusti ok! Varsinkin nuorena kaikki vaikuttaa vääränlaiselta. Mitä tulee silmäkulmien ryppyihin,sekin on sääntö,ei poikkeus.Kaikkea hyvää!

Vierailija
8/9 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko huonot tai oikomattomat hampaat ? Jos hampaat suorat ja vaaleat, ei ole ongelmaa.

On ne sillä tavalla huonot, että ovat pienet nököhampaat, jotka kääntyvät sisäänpäin. Hymyillessä suun sivuissa ei näy siis hampaita ollenkaan vaan pelkkää mustaa. Sivusta kun katsoo niin näyttää siltä että mulla ei ole etuhampaita ollenkaan. Mutta rumin on silti tuo rypistyvä silmänalusiho, suun voi pitää kiinni. 

Ap

Vierailija
9/9 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän kammottavalta jos en hymyile koko ajan.

Mulle on sanottukin, että mun pitäisi aina hymyillä. Raskasta.