Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka tärkeää teille on jälkihellittely?

Vierailija
14.08.2024 |

Mulle se on todella tärkeää. Haluan silitellä sylikkäin suht pitkään, ja mielellään jopa nukahtaa siihen. Tunnen oloni hylätyksi, jos heti sännätään pesulle tai aletaan jutella jostain kauppalistasta

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella tärkeää, haluan että nainen kehuu kaluani ja minua kuinka hyvin suoriuduimme kiihkeästä nainnista, ja hellästi sivelee ja pusuttelee kaluani.

Vierailija
2/13 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kaipaantuota hetkeä. Erityisesti sitä että saan itse silitellä miestä ja kuiskia minkälaisia tuntemuksia sain häneltä juuri. Kumma kyllä että en ole lainkaan loukkaantunut, vaikka mies nukahtaa samantien viereeni. Minä vain tunnen onnistuneeni tyydyttämään hänet. Jos mies ei nukahda, niin pallit on se yksi paikka jota haluan hyväillä kiitollisena niiden annista. Se toki saattaa johtaa uusinta kierrokseen, mutta minusta on vain ihanaa kun tilanne sitten joskus päättyy siihen ettei oikein kumpikaan jaksa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja kaipaan kovasti että naiseni on minua vasten panon jälkeen. Joskus on kova jälkiseisokki ja lähtee uusintakierros, mutta mikään ei ole ihanampaa kuin pitää lämmintä ja väsynyttä rakasta naistaan sylissä ja nukahtaa. Mällit pestään aamulla jos on nukahdettu, tai yöllä pisulla käydessä.

Vierailija
4/13 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ivan hvon vtun tärkeä. olen mies joka vaimon sanoin kirnuaa kun teen ehdotuksia, eli halut ei kohtaa ja jos kohtaa niin heti vessaan ja puhelimelle vaimolla kiire

Vierailija
5/13 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vaimo joka aina seksin jälkeen tuuppasi mut pois päältään ja lähti nopeasti pesulle. Tuntui tyhmältä. Eikä ollut valitettavasti ainoa asia, joka seksissä mätti.

No, nykyään on jonkun muun miehen riemuna. 

Vierailija
6/13 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

muija lähtee heti kuselle, ettei saa virtsistä. jonnet ei tajuu sitä ja pahoittaa mielensä. mutta nää on näitä. kusen jälkeen voi halia, jos kiinnostaa.

Vierailija
7/13 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kivaa ja tärkeää että ollaan lähekkäin seksin jälkeen. Siinä tuntee olevansa henkisesti myös lähellä ja tuntuu kaikki se rakkauden, välittämisen tunne toista kohtaan ja aistii hänen tunteensa mua kohtaan. M52

Vierailija
8/13 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asteikolla 1-10, noin 2/10.

Vierailija
9/13 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sama.

Vierailija
10/13 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä tärkeää kuin hellittelyt ennen rakastelua. Se on piste Iin päälle kun saa jälkeenpäin käpertyä kainaloon suukottelemaan.

Vierailija
11/13 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeää. Tosin, naisystäväni saa seksistä jonkun energiapiikin ja usein hänelle iskee sellainen puhekohtaus. Siis aivan randomeja asioita mitä hänelle on yhtäkkiä tullut mieleen. Ei siinä mitään, noita höpötyksiä ja sitä totaalista tajunnan virtaa on kiva kuunnella kun siinä sylikkäin maataan.

Vierailija
12/13 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeää. Tosin, naisystäväni saa seksistä jonkun energiapiikin ja usein hänelle iskee sellainen puhekohtaus. Siis aivan randomeja asioita mitä hänelle on yhtäkkiä tullut mieleen. Ei siinä mitään, noita höpötyksiä ja sitä totaalista tajunnan virtaa on kiva kuunnella kun siinä sylikkäin maataan.

Tästähän on laulukin:Kemiaa.. aamu yöstä vielä kuuden aikaan kuuntelin haaveitas..

Vierailija
13/13 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä käännän selkäni ja pieraisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi