Onko Käärijä yhden hitin ihme?
Kohta mennyt 2 vuotta eikä toista hittiä ole näkynyt
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijällä on nimeomaan niin paljon faneja, että keikat täyttyy ja ihmiset tietää biisit vaikka radiossa soi vaan Ruoska tai Chachachaa. Traficiakaan en ole kuullut kertaataan radiossa mikä on siis uusi biisi Joostin kanssa, Joostinkin keikka myi heti loppuun, vaikka hänenkään biisejä täällä kukaan tuskisn tietää muuta kuin euroviisukappaleen. Ei Käärijä olisi nyt lähtenyt eurooppaan ellei keikat myy.
Viime vuonnahan euroopan kiertue teki tappiota kuten Blind Channelinkin kiertue jenkeissä. Mutta se on promoa ja pitkän tähtäimen ajattelua. Olet oikeassa että Käärijä tuskin lähtisi Euroopan kiertueelle nyt UUDESTAAN jos ei keikat myisi. Myi ne jo viime kerralla mutta varmaan myytiin liian halvalla. Nyt tekee varmasti jo voittoa tän syksyn rundilla.
Katselin käärijän keikkapaikkoja, kaikki 1000-1500 vetäviä klubeja. Lipunhinnat n.25€ eli ei varmaan ihan miljonääriä hänestä tule
No onhan se.
Voin rehellisesti sanoa, etten ole edes tätä ensimmäistäkään kuullut, kun ei ole kiinnostanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä ei ole mitään muuta kuin säälittävä, lahjaton pelle. Karmeaa sontaa kaikki biisit. Luuseri kyseessä. Hahahahahaa!
Käärijässä on sellainen X Factor, jonka toiset näkevät ja toiset eivät. Itse näen sen mutta yllätyin että eurooppalaisetkin näkivät sen. Ei ole kaikkien artisti, kuten ei kukaan, mutta kehen iskee niin iskee lujaa. Maailman tähti ainesta joka tapauksessa.
Maailman ensimmäinen verovaroin rahoitettu räppäri, jos ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin yhden?
Mikä se toinen on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä ei ole mitään muuta kuin säälittävä, lahjaton pelle. Karmeaa sontaa kaikki biisit. Luuseri kyseessä. Hahahahahaa!
Käärijässä on sellainen X Factor, jonka toiset näkevät ja toiset eivät. Itse näen sen mutta yllätyin että eurooppalaisetkin näkivät sen. Ei ole kaikkien artisti, kuten ei kukaan, mutta kehen iskee niin iskee lujaa. Maailman tähti ainesta joka tapauksessa.
Maailman ensimmäinen verovaroin rahoitettu räppäri, jos ei muuta.
Joo, ponnahduslauta tehtiin toki verovaroin. Mutta Käärijä oli jo valmis paketti. Brändi ja biisit oli jo olemassa. Tarvittiin vain näkyvyys ja sen jälkeen kaikki on tapahtunut omalla painollaan. Jos verovarat aina synnyttäisi vastaavia menestystarinoita niin mielelläänhän täällä veroja maksaisi. Kun yksi suomalainen menestyy, myös muut saa osansa menestyksestä - tavalla tai toisella. Ei siis kannata olla kateellinen. Menestys ruokkii menestystä. Suomi nousuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijällä on nimeomaan niin paljon faneja, että keikat täyttyy ja ihmiset tietää biisit vaikka radiossa soi vaan Ruoska tai Chachachaa. Traficiakaan en ole kuullut kertaataan radiossa mikä on siis uusi biisi Joostin kanssa, Joostinkin keikka myi heti loppuun, vaikka hänenkään biisejä täällä kukaan tuskisn tietää muuta kuin euroviisukappaleen. Ei Käärijä olisi nyt lähtenyt eurooppaan ellei keikat myy.
Viime vuonnahan euroopan kiertue teki tappiota kuten Blind Channelinkin kiertue jenkeissä. Mutta se on promoa ja pitkän tähtäimen ajattelua. Olet oikeassa että Käärijä tuskin lähtisi Euroopan kiertueelle nyt UUDESTAAN jos ei keikat myisi. Myi ne jo viime kerralla mutta varmaan myytiin liian halvalla. Nyt tekee varmasti jo voittoa tän syksyn rundilla.
Katselin käärijän keikkapaikkoja, kaikki 1000-1500
Eli jos yksi keikka tuottaa lipputuloina 30k + tilauspalkkio, sanotaan vaikka 15k, niin yksi keikka tuottaa 45k. Jos keikkoja on 25 kpl niin yhteensä syyskiertue tuottaa reilun miljoonan. Toki tästä vähennetään kulut ja summa jaetaan koko tiimille. Mutta ihan järkevältä bisnekseltä kuulostaa. Koko vuoden keikat + mainokset (Oikotiä jne) + tuotemyynti + sijoitukset, niin kyllä Käärijästä tulee muutamassa vuodessa miljonääri.
Käärijän tekemä pas ka on osaa kulttuurimme rappiota. Lahjattoman vajaakin sontaa, joka on suunnattu toisille lahjattomille vajaakeille. YÖK! Hahah!
Cha Cha Cha Chaarebori... eikun...
Yleensähän nämä nopeasti huipulle nousseet myös nopeasti alas tulevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän Saara Aallostakin media melskasi melkein vuoden.
Kääriä elää luultavasti noilla mainoskampanjoista saamillaan tuloilla paremmin kuin keikkatuloillaan. Tällä on liian iso lössi ympärillään tuossa keikkarumbassa joten tulotkin jakautuu isolle porukalle.
Zazazaan lisäksi ihmiset muistaa lähinnä Ruoskan ja sekin on osittain Erikan ansiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän Saara Aallostakin media melskasi melkein vuoden.
Se oli vaan median melskaamista. Sen X Factoryn pitää olla jotain sellaista minkä yleisö kokee. Saarassa sitä ei ollut.
Cha Cha Cha ei oikeasti ole niin hyvä biisi että pääsisi euroviisuvoittajaksi kenen tahansa esittämänä. Käärijän persoona myi sen biisin.
Vierailija kirjoitti:
Zazazaan lisäksi ihmiset muistaa lähinnä Ruoskan ja sekin on osittain Erikan ansiota.
No ylipäänsä, sellaiselta artistilta jota itse EI fanita, osaa nimetä vain pari biisiä. Olin kerran Käärijän keikalla ja huomasin että fanit osaavat ulkoa kaikki biisit. Noinhan se yleensäkin menee.
Käärijäilmiö on kyllä erikoinen
Olen miettinyt mikä siinä ihmisiin vetoaa. Tosin suuri osa edelleen lienee tätä viisujen melkein voittoa ja tsattsatsaata.
Ja toisaalta se hahmo jota lapset esim pitää hauskana. Mutta keikoillaan se sitten taas on ihan eri.
En pidä siitä kiroilusta ja rivouksien viljelystä.
Porskuttaa viisuväen tuellä. Yrittää esittää jotain sateenkaarihahmoa ja sillä saa tietyt joukot taakseen.
Vierailija kirjoitti:
Käärijäilmiö on kyllä erikoinen
Olen miettinyt mikä siinä ihmisiin vetoaa. Tosin suuri osa edelleen lienee tätä viisujen melkein voittoa ja tsattsatsaata.
Ja toisaalta se hahmo jota lapset esim pitää hauskana. Mutta keikoillaan se sitten taas on ihan eri.
En pidä siitä kiroilusta ja rivouksien viljelystä.
Persoona myy. En itsekään välitä rivouksista, mutta ne persoona antaa paljon anteeksi. Aivan ihana. Ihan kuin nuori Loiri.