Onko leggingsien käyttö housuina muka ällöttävää?
Jossain kohtaa täällä oli ketju, jossa se lukeutui (vissiin etenkin miesten mielestä) pahimpiin tyylimokiin. Itse en löydä mukavia ja istuvia housuja, joten onko tuo yleisesti automaattinen turn off kuitenkin näin pienikokoisena ja muutoin siististi pukeutuvana?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Tänään just mietin, että miksi ihmeessä joku haluaa pukeutua housuihin, jotka paljastaa alapään muodot.
Vai oikein mietit . Miksi sulle pitäisi vastata omista valinnoista . Ootko pahvi.
Mikä tää kirjoitustaidoton haukkuja on? Räyhää vähän joka ketjussa. Joku uus reppana?
Vierailija kirjoitti:
On. Tänään just mietin, että miksi ihmeessä joku haluaa pukeutua housuihin, jotka paljastaa alapään muodot.
Olen ihmetellyt samaa. Se on todella rivon näköistä. Ei ne ole housut, jolla mennään ulos. Pitkä paita, tunika, hame siihen päälle.
Naisella on alapäässä kaksi vakoa ja leggingsit vedetään AINA molempiin. Mitä olen salilla tyttöjä katsellut.
Ei oo ällöttövää. Jos on kauniit jalat ja alakroppa, niin legginsit näyttää tosi hyvältä, muutoin neutraalilta.
m
Kummallisinta on että noita käytetään juuri silloin kun pyllistellään ja levitellään haaroja mahdollisimman paljon.
Okei, otan sanoja vähän takaisin. Musta oli just ehkä hieman ällöttävää, kun olin pitsalla, ja tarjoilijalla (tuttu tyttö vielä) näkyi ihan tosi selvästi pitsialushousut leggareiden läpi. Mun mielestä työnantajan pitäisi jo sanoa tuosta, jos esim. äiti ei sano.
18
Miehet ei taas tajua. Me naiset käytetään leggingsejä jotta voidaan näyttää toisille naisille miten timmissä kunnossa ollaan. Samaa jatketaan somessa jossa kateelliset sitten ulisee.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei taas tajua. Me naiset käytetään leggingsejä jotta voidaan näyttää toisille naisille miten timmissä kunnossa ollaan. Samaa jatketaan somessa jossa kateelliset sitten ulisee.
Mistäs syystä ne, jotka ei ole timmissä kunnossa, sitten käyttää leggingsejä?
Naisten pitää näyttää sellaisilta että ihmiset tulevat ostamaan.
- Noora Fagerström
Vierailija kirjoitti:
Pliis, älä näytä. Ei mua kiinnosta sun alapääs timmiys. Näytä mieluummun sitä, kuinka fiksu ja hyväkäytöksinen sä olet.
Vierailija kirjoitti:
Kuka pakottaa hankkimaan kaksi numeroa liian pienet leggingsit? Niistähän elastaanikuidut väsyy ja napsahtelee poikki.
Vierailija kirjoitti:
Okei, otan sanoja vähän takaisin. Musta oli just ehkä hieman ällöttävää, kun olin pitsalla, ja tarjoilijalla (tuttu tyttö vielä) näkyi ihan tosi selvästi pitsialushousut leggareiden läpi. Mun mielestä työnantajan pitäisi jo sanoa tuosta, jos esim. äiti ei sano.
18
Hyshys vaan. Se on vetovoimatekijä pizeriassa ja mikä tärkeintä yritykselle on se kun kauppa käy. Neidolle lisää liksaa kun hänellä on business-päätä :)
- Artzi
On legginsejä, trekkinsejä ja jegginssejä ja vaikka mitä ja silti suomalainen nainen valitsee juuri sen version mikä näyttää pitkiksille eli naisten pitkille aluskalsareille. Niillä ja legginseillä mitä näkee tuolla ei ole mitään muuta eroa kuin nimi ja vuodenaika milloin niitä markkinoidaan. Niitä kaksari leggareita voi käyttää hameen alla tai jos on polvipituinen tunika, mutta ne ei ole housut. Sitä varten on sitten ne housuilta näyttävät jegginsit+muut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
18
Hyshys vaan. Se on vetovoimatekijä pizeriassa ja mikä tärkeintä yritykselle on se kun kauppa käy. Neidolle lisää liksaa kun hänellä on business-päätä :)
- Artzi
Mitenhän mä tämän sanoisin... voihan se tietenkin olla, että joku tulee katsomaan ihan millaista vain takapuolta, jos alkkareiden rajat näkyy. Niin, en tosiaan ole mies, voihan olla, että ei tarvitse olla niin erityisen näköinen, kaikki kelpaa.
Pointti tässä on että MISSÄ käytetään?
Jos on muut ihmiset huomioonottava, niin käyttää leggingsejä kotona omissa oloissaan vain.
Jos ei halua katseita, vilkuilua, tuijotusta, vihjailua tms. käytöstä josta ei pidä, niin on viisautta olla käyttämättä asuja jotka herättävät jotakin muissa ihmisissä.
Toki olet vapaa pukeutumaan kuten haluat, mutta aikuinen ihminen ottaa vastuuta ja toimii viisaasti, jotta hänellä itsellään säilyy mielenrauha.
Sama ajattelumalli toimii monessa muussakin asiassa.
Ja eniten ihmettelen miksi ne on 120-140kg laatikkoperseisten selluliittitanttojen lempi housut. Miksi sitä ladon kokoista perälautaa pitää esitellä kaikille? Ja kun ne on KALSARIT niin niistä tosiaan näkyy läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukana haju!
Tottakai koska legginsien max pesulämpötila 30 astetta.
Hajustamaton Sanytol-huuhteluaine tappaa kyllä pahat hajut tekokuituvaatteista.
Eli siis aikamoinen vedenjakaja, täytyy käyttää vaan omaa harkintakykyä ja koittaa etsiä muunlaisia vartalonmyötäisiä housuja.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs syystä ne, jotka ei ole timmissä kunnossa, sitten käyttää leggingsejä?
Sukkahousut ovat liian helposti rikkoutuvia ja leggingsit ovat siten myös ekologisempi valinta.
Jotain aivopesuahan että just naisille tyrkytetään ostamaan näitä legginseitä.