Onko leggingsien käyttö housuina muka ällöttävää?
Jossain kohtaa täällä oli ketju, jossa se lukeutui (vissiin etenkin miesten mielestä) pahimpiin tyylimokiin. Itse en löydä mukavia ja istuvia housuja, joten onko tuo yleisesti automaattinen turn off kuitenkin näin pienikokoisena ja muutoin siististi pukeutuvana?
Kommentit (60)
On. Tänään just mietin, että miksi ihmeessä joku haluaa pukeutua housuihin, jotka paljastaa alapään muodot.
Vierailija kirjoitti:
Käytä hameen kanssa niin ei ällöltä ketään.
Niin teenkin.
T. Untamo 60v
Öö, mitä tähän sanoisi. En halua loukata ketään.
Jos joku on sitä mieltä, että näyttää niissä hyvältä, niin ei sille mitään voi. Jotain maailmantähden matkimista.
Ei se tyylikästä ole kun kamelinvarvas oikein työntyy näkyvästi alapäästä.
Vetäkö kuuluu kellekkään,taas tätä saman paskanjauhantaa, Ei mulla muuta .
Varsinkin sellaiset beiget näyttää alastomalta
Vierailija kirjoitti:
Ei se tyylikästä ole kun kamelinvarvas oikein työntyy näkyvästi alapäästä.
No ei varmasti, jos ne tosiaan korviin asti vetää.
Ap
Kuvitelkaa miehillä tuollaiset legginsit ja kävelemässä ulkona... :D
Vierailija kirjoitti:
On. Tänään just mietin, että miksi ihmeessä joku haluaa pukeutua housuihin, jotka paljastaa alapään muodot.
Vai oikein mietit . Miksi sulle pitäisi vastata omista valinnoista . Ootko pahvi.
Monia ei tunnu oma ulkonäkö kiinnostavan niin ollaan mekin siitä välittämättä.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku on sitä mieltä, että näyttää niissä hyvältä, niin ei sille mitään voi. Jotain maailmantähden matkimista.
Trikoot ei sovi kenellekään
Tunika siihen päälle, niin ei haittaa. Muuten ne on härskin näköiset.
Vierailija kirjoitti:
Mukana haju!
Tottakai koska legginsien max pesulämpötila 30 astetta.
Turn On todellakin! Lyhyt hame tai snadisti liian pienet shortsit on näyttävämmät, mutta leggarit imartelee katsojan silmää.
- Artzi
Ei se ole ällöttävää. Tyylitöntä se on musta silloin, jos alta paistaa alushousut tai vartalon yksityiskohdat kovin selvästi. Lisäksi ne pyllynreikä-rypytyksellä varustetut leggarit on tyylittömiä. Mutta leggarit pitemmän yläosan kanssa - ihan normaali vaate.
Itse en kehtaa lähteä pelkissä pitkissä kalsareissa ihmisten ilmoille
Käytä hameen kanssa niin ei ällöltä ketään.