Noloin tilanne, jossa olet oksentanut?
Minä join eräissä kotibileissä liikaa tottumattomuuttani, ja sitten istuin poikaystävän sylissä yhdessä talon huoneista. Tuli aika huono olo, mutta onneksi huoneessa oli matalalla pienet ikkunat, jotka avautuivat kippisysteemillä ulospäin. Siitä vaan talvi-iltana pienet muistot isäntäperheen ikkunan ulkopuolelle. Olokin kohentui kummasti.
Kommentit (28)
yöllä baarissa tapaamani mies heitti mut kotiin aamulla. oksensin sen autoon.
mies halus TÄSTÄKIN huolimatta tavata mua uudestaan.
Odotushallissa muovipussiin lentoa odotellessa ja sen jälkeen lentokoneessakin vielä monta kertaa.
Tampereen yliopiston pääsisäänkäynnin edustalle ennen pääsykokeita.
Pitäessäni opiskelijoille laskuharjoituksia yliopistolla.
Olin ollut edellisenä iltana henkilökunnan edustajana opiskelijoiden ja henkilökunnan yhteisbileissä, jollaiset järjestettiin tutustumismielessä lukuvuoden alussa. Otin viinaa enemmän kuin minulla on tapana, riehakkaan bilemeiningin innostamana. Senhän nyt sitten tiesi että se kostautui seuraavana aamuna. Päänsäryn sain pääosin pois kahdella Buranalla, mutta kuvotus jäi. Yritin hoitaa sitä Jaffalla ja lähdin pitämään laskareita normaalisti. Kesken jonkun ratkaisun selostamista taululla kuitenkin yhtäkkiä iski pakko oksentaa. Ryntäsin luentosalin sivussa olevalle taulusienten pesualtaalle ja oksensin sinne oikein huutoyrjöä. Sitten huuhtelin altaan, pyysin anteeksi ja kävin vessassa pesemässä yrjöä pois pitkistä hiuksistani joiden latvoihin sitä oli mennyt. Sitten palasin hoitamaan laskarit loppuun.
Sain ainejärjestön bilevastaavilta lahjaksi jonkun ajan päästä pullon mallasviskiä ja ämpärin :)
Haettiin laapsen koulutodistus nyt keväällä, la aamuna. Ja ei, en ollut krapulassa, olin syönyt vanhentuneen viilin vahingossa aamupalaksi. Mutta selitäpä siinä sitte, koulun parkkipaikalla... Ja kun se tuli aivan valtavalla voimalla ulos ja vatsa oikein kouristeli että viimisetkin tulis ulos, niin pissat tuli housuun kanssa... Ja juu, olen paikkakunnalla "näkyvässä virassa" nuorisotyössä.
alkuraskauden pahoinvointeja...
-bussiin, alkoi vatsassa kiertää ja huusinki kuskille että pysäytä, oksennan. En pystynyt pidättämään vaan oksensin semmoiseen pikkuiseen bussin roskikseen joka tulvi yli :/ (muut matkustajat olivat ihania, moni tuli tarjoamaan nenäliinojaan jne)
-töissä erilaisiin roskiksiin
-kaupassa hedelmä pussiin
-kadulla muuten vaan kun esim. jonkun hajuvesi ottanut nenään