Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanna Marin on matkustanut aamulla Berliiniin

Vierailija
13.08.2024 |

Sanna on käynyt tänä vuonna jo monta kertaa Berliinissä.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Berliini parka.

Kivasti Sanna itse noudattaa pm:nä pitämiään saarnoja siitä, kuinka kaikkien pitää osallistua ilmastotalkoisiin ja vähentää lentelyään.

Jo kerran sanoin sinulle että miljoonat ihmiset joutuvat työnsä takia lentämään ...ymmärrätkö.

Sanna Marin lentää myös lomamatkoille. Lisäksi moni Sannan työmatka ei oikeasti vaatisi lentämistä paikan päälle vaan kyseiset työt voisi hoitaa myös Suomesta käsin. Sanna itse kovaan ääneen vaati lentämisen päästöjen vähentämistä niin onhan se nyt erikoista että kyseiset vaatimukset ei nyt koske Sannaa vaan hän saa lennellä niin paljon kuin haluaa.

Ei hyvä Sylvi, mistä teitä im be sillejä oikein si ki ää?

Vierailija
22/62 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisi mieluummin oikeisiin töihin.

Sokoksen kassalla meikkiosastolla on                 varmasti osaajalle töitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai olisi työttömänä kuten te persusaastaääliöt olette. 

Vierailija
24/62 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jollain pervopersulla on taas paha mieli, kun pitää aloittaa päivän kymmenes Marinin haukkumisketju. Säälittävää settiä.

Miksi mode ei poista näitä saastoja?

Täällä on paljon typerämpiäkin ketjuja joita ei poisteta. Marin-ketjuista lähes kaikki poistetaan. Monista muista saa olla haukkumisketjuja eikä niitä poisteta.

Miksi nautit hänen haukkumisestaan?

Vierailija
25/62 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna taistelee urheasti ilmastonmuutosta vastaan lentämällä päivittäin maailman ympäri valistamassa ilmastonmuutoksen vaaroista.

Hyvä Sanna <3

Vierailija
26/62 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Berliini parka.

Kivasti Sanna itse noudattaa pm:nä pitämiään saarnoja siitä, kuinka kaikkien pitää osallistua ilmastotalkoisiin ja vähentää lentelyään.

Jo kerran sanoin sinulle että miljoonat ihmiset joutuvat työnsä takia lentämään ...ymmärrätkö.

Sanna Marin lentää myös lomamatkoille. Lisäksi moni Sannan työmatka ei oikeasti vaatisi lentämistä paikan päälle vaan kyseiset työt voisi hoitaa myös Suomesta käsin. Sanna itse kovaan ääneen vaati lentämisen päästöjen vähentämistä niin onhan se nyt erikoista että kyseiset vaatimukset ei nyt koske Sannaa vaan hän saa lennellä niin paljon kuin haluaa.

Ei hyvä Sylvi, mistä teitä im be sillejä oikein si ki ä

Kaikki persut on va jaa äl yisiä tolloja. Ne on niitä, jotka ennen pidettiin muilta piilossa, nyt nuo persusaastat saa valitettavasti kulkea vapaana. 

Vierailija
27/62 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sokoksen kassalla meikkiosastolla on                 varmasti osaajalle töitä

No, sä voit mennä sinne koska hänellä on jo hyvä työ.

Vierailija
28/62 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Berliini parka.

No jos minä suureen ääneen vaatisin lentämisen vähentämistä niin en kyllä kehtaisi itse koko ajan lentää. Sanna tuntuu oikein haluavan korostaa lentämistä että nyt minä pääsen oikein lentokoneella matkustamaan. Kaikki lentomatkat täytyy jakaa Instagramiin. 

Kun on lentämisen vähentämistä niin kovin vaatinut niin eikö ymmärrä edes jättää lentomatkat ja ulkomaanmatkat pois omalta Instagram-tililtään. Ei edes lomamatkan ajaksi Instagram hiljennyt vaan kaikki piti raportoida nettiin. Tuntuu olevan kovin nettiriippuvainen.

Vierailija
29/62 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaamaan aiheen aloittajaa? 

Vierailija
30/62 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisöhän ei mene kuuntelemaan vaan katselemaan...

Vierailija
31/62 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna taistelee urheasti ilmastonmuutosta vastaan lentämällä päivittäin maailman ympäri valistamassa ilmastonmuutoksen vaaroista.

Hyvä Sanna <3

Vau mikä nainen, lento maailman ympäri kun kestää yli 50 tuntia.

Vierailija
32/62 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huijari psykopaatti?

Aloittajako?

Vierailija
33/62 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Berliini parka.

Ei hyvä

Lässyn, lässyn, olet ääliö.

Vierailija
34/62 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kassalle töihin.

Vierailija
35/62 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helevetin kyylä!

Vierailija
36/62 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupan kassalle töihin.

Hänellä on jo hyvä työpaikka, mene itse.

Vierailija
37/62 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Berliini parka.

Miksi nämä kaikkien arvostelijat eivät itse tee mitään? Jos Sanna ei saisi tehdä mitä ylipäätään tekee ja mistä häntä uutisoidaan, niin hänhän olisi jo ajat sitten pidätetty. Näen suurempana laittomuutena kaikkien julkisuudenhenkilöiden peräaukkojen nuuskimisen ihan koko ajan.

Vierailija
38/62 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matka taitaa olla ihan huvimatka koska Sanna on pukeutunut huppariin. Työmatkalaiset ovat edustavassa asussa jo lentokoneessa varsinkin kun on kyse noin lyhyestä lennosta ja työmatkalla työtehtävät usein alkavatkin jo heti saapumisen jälkeen.

Haista vttu. Marin on työmatkalla suunnittelemassa Ukrainan YES-konferenssia joka pidetään syyskuussa.

Vierailija
39/62 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna puraisemasssa bratwurstista niin että rasahtaa, rasvat lentää suupieliin, rinnoille ja reisille kuulostaa todella eroottiselta. <3

M55

Puraisee sinun nakkisi irti ja saat siitä kiksejä?

Vierailija
40/62 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap kovinkin vaarallinen stalkkeri? pitäisikö ilmoitta poliisille? No ei, kyylää paskat housussa kotonaan ja raportoi kaiken av:lla :DD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi