Sanna Marin on matkustanut aamulla Berliiniin
Sanna on käynyt tänä vuonna jo monta kertaa Berliinissä.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Menisi mieluummin oikeisiin töihin.
Sokoksen kassalla meikkiosastolla on varmasti osaajalle töitä
Vierailija kirjoitti:
Tai olisi työttömänä kuten te persusaastaääliöt olette.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollain pervopersulla on taas paha mieli, kun pitää aloittaa päivän kymmenes Marinin haukkumisketju. Säälittävää settiä.
Miksi mode ei poista näitä saastoja?
Täällä on paljon typerämpiäkin ketjuja joita ei poisteta. Marin-ketjuista lähes kaikki poistetaan. Monista muista saa olla haukkumisketjuja eikä niitä poisteta.
Miksi nautit hänen haukkumisestaan?
Sanna taistelee urheasti ilmastonmuutosta vastaan lentämällä päivittäin maailman ympäri valistamassa ilmastonmuutoksen vaaroista.
Hyvä Sanna <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Berliini parka.
Kivasti Sanna itse noudattaa pm:nä pitämiään saarnoja siitä, kuinka kaikkien pitää osallistua ilmastotalkoisiin ja vähentää lentelyään.
Jo kerran sanoin sinulle että miljoonat ihmiset joutuvat työnsä takia lentämään ...ymmärrätkö.
Sanna Marin lentää myös lomamatkoille. Lisäksi moni Sannan työmatka ei oikeasti vaatisi lentämistä paikan päälle vaan kyseiset työt voisi hoitaa myös Suomesta käsin. Sanna itse kovaan ääneen vaati lentämisen päästöjen vähentämistä niin onhan se nyt erikoista että kyseiset vaatimukset ei nyt koske Sannaa vaan hän saa lennellä niin paljon kuin haluaa.
Ei hyvä Sylvi, mistä teitä im be sillejä oikein si ki ä
Kaikki persut on va jaa äl yisiä tolloja. Ne on niitä, jotka ennen pidettiin muilta piilossa, nyt nuo persusaastat saa valitettavasti kulkea vapaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sokoksen kassalla meikkiosastolla on varmasti osaajalle töitä
No, sä voit mennä sinne koska hänellä on jo hyvä työ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Berliini parka.
Kivasti Sanna itse noudattaa pm:nä pitämiään saarnoja siitä, kuinka kaikkien pitää osallistua ilmastotalkoisiin ja vähentää lentelyään.
Jo kerran sanoin sinulle että miljoonat ihmiset joutuvat työnsä takia lentämään ...ymmärrätkö.
Sanna Marin lentää myös lomamatkoille. Lisäksi moni Sannan työmatka ei oikeasti vaatisi lentämistä paikan päälle vaan kyseiset työt voisi hoitaa myös Suomesta käsin. Sanna itse kovaan ääneen vaati lentämisen päästöjen vähentämistä niin onhan se nyt erikoista että kyseiset vaatimukset ei nyt koske Sannaa vaan hän saa lennellä niin paljon kuin haluaa.
No jos minä suureen ääneen vaatisin lentämisen vähentämistä niin en kyllä kehtaisi itse koko ajan lentää. Sanna tuntuu oikein haluavan korostaa lentämistä että nyt minä pääsen oikein lentokoneella matkustamaan. Kaikki lentomatkat täytyy jakaa Instagramiin.
Kun on lentämisen vähentämistä niin kovin vaatinut niin eikö ymmärrä edes jättää lentomatkat ja ulkomaanmatkat pois omalta Instagram-tililtään. Ei edes lomamatkan ajaksi Instagram hiljennyt vaan kaikki piti raportoida nettiin. Tuntuu olevan kovin nettiriippuvainen.
Yleisöhän ei mene kuuntelemaan vaan katselemaan...
Vierailija kirjoitti:
Sanna taistelee urheasti ilmastonmuutosta vastaan lentämällä päivittäin maailman ympäri valistamassa ilmastonmuutoksen vaaroista.
Hyvä Sanna <3
Vau mikä nainen, lento maailman ympäri kun kestää yli 50 tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Huijari psykopaatti?
Aloittajako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Berliini parka.
Ei hyvä
Lässyn, lässyn, olet ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Kaupan kassalle töihin.
Hänellä on jo hyvä työpaikka, mene itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Berliini parka.
Miksi nämä kaikkien arvostelijat eivät itse tee mitään? Jos Sanna ei saisi tehdä mitä ylipäätään tekee ja mistä häntä uutisoidaan, niin hänhän olisi jo ajat sitten pidätetty. Näen suurempana laittomuutena kaikkien julkisuudenhenkilöiden peräaukkojen nuuskimisen ihan koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Matka taitaa olla ihan huvimatka koska Sanna on pukeutunut huppariin. Työmatkalaiset ovat edustavassa asussa jo lentokoneessa varsinkin kun on kyse noin lyhyestä lennosta ja työmatkalla työtehtävät usein alkavatkin jo heti saapumisen jälkeen.
Haista vttu. Marin on työmatkalla suunnittelemassa Ukrainan YES-konferenssia joka pidetään syyskuussa.
Vierailija kirjoitti:
Sanna puraisemasssa bratwurstista niin että rasahtaa, rasvat lentää suupieliin, rinnoille ja reisille kuulostaa todella eroottiselta. <3
M55
Puraisee sinun nakkisi irti ja saat siitä kiksejä?
Onko ap kovinkin vaarallinen stalkkeri? pitäisikö ilmoitta poliisille? No ei, kyylää paskat housussa kotonaan ja raportoi kaiken av:lla :DD
Ei hyvä Sylvi, mistä teitä im be sillejä oikein si ki ää?