Mihin kaupunkilomalle 3 päiväksi Eurooppaan? ?
Suositelkaa! Lämmin on plussaa, jotain kivoja nähtävyyksiä ja uimaan olisi kiva päästä. Hintaluokka lennot ja hotellit alle 500 e/ hlö.
Kommentit (20)
Gdansk on yllättävän kiva! Lähellä, edulliset lennot, sopivasti nähtävää, vieressä Sopotin rantakohde.
Vierailija kirjoitti:
Oletko lapsi vai vammainen kun täältä kyselet.
No kaipa saan kysellä mistä haluan. Juurikin suosituksia ja hyviä kokemuksia mukava kuulla. Oikein mukavaa päivänjatkoa sulle myös!
Krakova jos on niukasti rahaa. Saa mielestäni rahalle hyvän vastineen
Ai lennot + hotellit alle 500 euroa? Tuo rajoittaa aika paljon. Mihin aikaan vuodesta (eli missä pitäisi olla uimasäät)?
Lidoon. Siellä on kiva hiekkaranta ja päiväretkille pääsee Venetsiaan tai Buranoon. Suorat lennot Marco Poloon.
Mihin aikaan vuodesta menette? Itse en lähtisi Keski-Eurooppaa kauemmas pariksi yöksi. Missä olette käyneet? Mikä teitä kiinnostaa? Lontookin alkaa olla vähän hankalassa paikassa noin lyhyeksi ajaksi, kun lennon lisäksi pitää kulkea junalla, bussilla ja metrolla.
Köpenhamina, Oslo, Amsterdam, Praha, Wien, Berliini jne.
Vierailija kirjoitti:
Ai lennot + hotellit alle 500 euroa? Tuo rajoittaa aika paljon. Mihin aikaan vuodesta (eli missä pitäisi olla uimasäät)?
Minkälaisia hintoja maksat matkoista jos 500 euroa ei riitä 3 päivän Euroopan-matkaan? Itse olen ollut mm. New Yorkissa 9 yötä hintaan 640 sisältäen lennot ja hotellin ja hotelli oli Manhattanilla eikä ollut murju.
Krakovaa onkin täällä jo ehdotettu. Sitä suosittelisin itsekin edullinen, nätti , sympaattinen, niin pieni että nopeasti nähty mutta sitä nähtävää kuitenkin on.
Vierailija kirjoitti:
Krakovaa onkin täällä jo ehdotettu. Sitä suosittelisin itsekin edullinen, nätti , sympaattinen, niin pieni että nopeasti nähty mutta sitä nähtävää kuitenkin on.
Onhan siellä myös pienen matkan päässä Auschwitz-Birkenau, joka ehdottomasti jokaisen kerran elämässään kokea.
Vierailija kirjoitti:
Kouvola.
Tämä. Erityisesti, kun ap toivoi paljon kivaa nähtävää. Sitä riittää Kouvolassa. Uimaankin pääsee, vaikka eksoottiseen Kymijokeen
Oletko lapsi vai vammainen kun täältä kyselet.