Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit matkustaa aikakoneella 10 vuotta taaksepäin, miten muuttaisit elämääsi? Tekisitkö erilaisia ratkaisuja kuin nyt on tullut tehtyä?

Vierailija
13.08.2024 |

Itse jäisin asumaan kerrostaloon, enkä muuttaisi vanhaan mummonmökkiin. Koiratkin jättäisin ottamatta.

Voi miten erilaista ja helpompaa mun elämä olisi nykyään jos aikoinaan olisin tehnyt toisenlaisia valintoja elämässäni. 

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin sanonut eräälle "lähetkö saattaa" ja pyytänyt numeroa.

Vierailija
22/36 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin tasan tarkkaan täsmälleen ne samat ratkaisut mitä tein silloin. Osoittautuvat parhaaksi mahdolliseksi nyt tulevaisuudessa. Omaa elämääni ajatellen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nykytiedoilla mennään niin olisin osannut käsitellä silloisen työpaikkakiusaamisen paremmin säästynyt paljolta. Olisin hommannut kunnollisen urheiluvalmentajan ja pärjännyt lajissani paremmin ja todennäköisesti vähemmillä loukkaantumisilla. Olisin myös jättänyt yhden parisuhteen väliin.

Vierailija
24/36 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi luottanut esikoispoikaani niin paljoa. 

Vierailija
25/36 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 2014 duunimatkalla Indonesiassa. Harmittelen edelleen, kun en raskinut ostaa kahta ilotyttöä hotellihuoneeseeni vaan pelkästään yhden. Ei se rahastakaan ollut kiinni 

Vierailija
26/36 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoittaisin paljon enemmän enkä ostaisi kaikkea turhaa ja tuhlaisi matkusteluun. 

Vierailija
27/36 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ois ikinä mennyt leikkaukseen, joka pelasti mun hengen, mutta tuhosi toimintakyvyn (ja toi kivut, joita suomessa ei hoideta), vaan olisin mieluummin kuollut.

Mitä ovat kivut, joita nimenomaan Suomessa ei hoideta? Miksi juuri näitä kipuja ei maassamme hoideta?

Vierailija
28/36 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, olen tyytyväinen elämääni. Ilman joitakin "virhevalintoja" en olisi nyt tässä enkä tuntisi välttämättä kaikkia ystäviäni.

Tai no ehkä söisin vähän vähemmän 😂

Vierailija
29/36 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisi 15 v taaksepäin palata, ehkä yrittäisimme saada toisen lapsen vielä.

Vierailija
30/36 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin avioeron, kun vielä olin voimissani ja terve. Kunpa olisin ajoissa lopettanut sen romanttisen hörhöilyn.

Nyt tää surkea suhde vaan kuormittaa ja mä hautaudun kaiken alle. Ahdistaa.

Vierailija
31/36 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin eronnut puolisostani aiemmin.

Vierailija
32/36 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin aloittanut anaaliyhdynnät  jo 10 v sitten

Vierailija
33/36 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaisin alkoholinkäytön jo silloin. Tai viimeistään viisi vuotta sitten, kun en saanut siitä enää mitään irti. Se olisi silloin nuorempana saattanut kyllä vaikuttaa ihmissuhteisiin enemmän kuin kolmekymppisenä lopettaminen. (Olen ollut kaksi vuotta juomatta.)

Kokeilisin rohkeammin erilaisia liikuntalajeja! Menisin tanssitunneille tanssimaan huonosti ja lähtisin mukaan kiipeilemään, melomaan tai crosstrainingiin, kun kaveri ehdottaa. 

Vierailija
34/36 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ois ikinä mennyt leikkaukseen, joka pelasti mun hengen, mutta tuhosi toimintakyvyn (ja toi kivut, joita suomessa ei hoideta), vaan olisin mieluummin kuollut.

Ihan kauheaa edes lukea tätä. Voimia sulle, kuka oletkin ja missä oletkin. Toivon kovasti että saisit apua.

Vierailija
35/36 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tietäisin silloin 10 vuotta sitten mitä tiedän nyt, etsisin välittömästi uuden työpaikan.

Vierailija
36/36 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta bitcoinia, myy 2021

Matkusta pari kertaa sinne minne matkustit, neljä kertaa on liikaa, laita pörssiin sen sijaan ne rahat

Olis okt laina maksettu noilla rahoilla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi