Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettämisen seurauksena seksi elämä pilalla

Vierailija
13.08.2024 |

Haluja on mutta kumppani ällöttää sekoilujensa vuoksi enkä valitettavasti voi nappia painamalla unohtaa asiaa. Saan tietenkin kuulla vian olevan minussa ja pakko sanoa että ei ainakaan paranna tilannetta, päinvastoin ongelmat lisääntyneet ajan myötä. Ero mielessä päivittäin ei tätä enää kauaa jaksa. Kaikki ilo on poissa.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän tämä ketju oikein on? Voisi olla kuin oma tarinani 14-20/20. Ja alla oleva kommentista 20/20:

'Pettäminen on viimekädessä huonon itsetunnon pönkittämistä. Ja joskus lopputulos voi olla jopa päinvastainen.'

eli tarkoittaa että pettäminen voi johtaa että itsetunto laskee tai jopa romahtaa jos juttu menee aivan karmeaksi. Ja kuvastuu koko loppuelämään. 

Toikin on totta että naisen seksuaalisuus ja seksielämä voi mennä ihan sekaisin ja pilalle.

Vierailija
22/36 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka  on sanonut, että pettäminen johtuu seksin puuttesta tai huonosta seksistä. Meillä ainakin oli huikeeta seksiä ja aina kun halusi, mutta pettää vaan piti.

No potut sai pottuina, ja nyt kummankin elo surkeeta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siihen pettämiseen on yleensä syytä molemmissa. Jos asiat sujuvat kotona ja ollaan tyytyväisiä, niin ei sitä muualla pompita.

Todella naivi ajatus. Minun ex oli tyyppiä, joka haki jatkuvaa ensihuuman jännitystä muista. Kyllä näitä narsisteja löytyy. Ihan sama vaikka levittelisi kuinka, kun toista ei kiinnosta kuin uudet valloitukset ja oman kumppanin nöyryyttäminen. 

Vierailija
24/36 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästäänkö seksielämä pilalla?  Itse mietin päässäni joka hetki, että kuinka tuo äijä kehtaa olla tuossa kuin mitään ei olisi sattunut. Sitten kehtasi vielä suuttua kun hermoni oli ihan tapissa. M7nun olisi pitänyt vaan hymyillä ja olla onnellinen hänen mielestään. 

Vierailija
25/36 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies alkaa pikkuhiljalleen irrottautumaan (avo)vaimosta kun kotiseksi menee liian huonoksi. Etsii uutta, parempaa naista. Jossain vaiheessa sitten valintatyö menee intiimiksi.  Moni mies järjestää niin että vaimo saa vihiä, antaen näin vakavan varoituksen vaimolle.Jokutai pyrkii siihen että vaimo katkeroituu ja tekee erohakemuksen - vaimon kannalta parempi paha,  miehelle yhdentekevää.

Vierailija
26/36 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. korjaa että tottakai on muukin elämä pilalla epäluotettavan kusipään kanssa. ehkä se kismittää ettei totta tosiaan ole mitään hyvää jäljellä ei edes sitä seksiä . persaukinen juntti vailla minkään tason käytöstapoja. puhua ei voi kun ahdistuneena hänen keinot luokkaa nyrkki ja turpa kii v***n h****

Vierailija
27/36 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Itsestäni tiedän etten koskaan pystyisi mitenkään pääsemään toisen pettämisestä yli. En vaikka tilanne ja siihen johtaneet syyt olisivat mitkä. Sanokoot muut mitä sanovat, niin tunnen itseni sen verran hyvin. Tiedän kuitenkin, että lähteminen ei aina ole helppoa vaikka sen tietääkin  takaraivossaan oleva oikea ratkaisu. Toivon sinulle sisko voimia sen ratkaisun toimeksipanoon. Kukaan ei ansaitse tuollaista kohtelua. 

Vierailija
28/36 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän tämä ketju oikein on? Voisi olla kuin oma tarinani 14-20/20. Ja alla oleva kommentista 20/20:

'Pettäminen on viimekädessä huonon itsetunnon pönkittämistä. Ja joskus lopputulos voi olla jopa päinvastainen.'

eli tarkoittaa että pettäminen voi johtaa että itsetunto laskee tai jopa romahtaa jos juttu menee aivan karmeaksi. Ja kuvastuu koko loppuelämään. 

Toikin on totta että naisen seksuaalisuus ja seksielämä voi mennä ihan sekaisin ja pilalle.

Ei kannata ajaa miestään paremman naisen syliin.

Vierailija
29/36 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se varattu vosu on omaa vaimoa ja lasten äitiä tasokkaampi ni ei se sen vaimon vika ole että mies tykkää moraalittomasta helposta patjasta

Vierailija
30/36 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siihen kumppanin sekoiluun on syy jossain. Yleensä kotona kun on hiljaista niin muualta sitä nautintoa on haettava. 

Tämä on väärä mielikuva. Usein mies pettää pelkän jännityksen vuoksi ja koska oma nainen on arkistunut, vaikka peitto entiseen tapaan heiluukin. 

Kokemusta on. Minä lähdin. Oli yksi elämäni parhaista päätöksistä. 

Vierailija
31/36 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies alkaa pikkuhiljalleen irrottautumaan (avo)vaimosta kun kotiseksi menee liian huonoksi. Etsii uutta, parempaa naista. Jossain vaiheessa sitten valintatyö menee intiimiksi.  Moni mies järjestää niin että vaimo saa vihiä, antaen näin vakavan varoituksen vaimolle.Jokutai pyrkii siihen että vaimo katkeroituu ja tekee erohakemuksen - vaimon kannalta parempi paha,  miehelle yhdentekevää.

Parempaa.. Ei se parin minuutin puoliveltto kauaa riitä sille uudellekaan. Miehillä on ihme illuusio kyvyistään. Kun vaihtaa niin kykenee, höpö höpö. 

Vierailija
32/36 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just  pwekke..les annoin  ukolle huutia kunnolla, lähti nukkkumaan jesäkeittiöön. Ei suoostu kertomaan miten ja miksi pettiiö oikein suunnitelmallisesti. 

En jaksa tollasta kaletta., huurteissaan sanoo että itse teit niin. No niin teinkin, kun oli kaikki tunteet tuolleet jo kun tiesin tuon. Ja ihan sanooin, kuinka himoitisin tuota miestä kuten teinkin. Mutta vain kun häm oli ensin tehnyt mulle noin.

Vierailija
33/36 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaimoni petti. Syynä oli hänen elämänkriisinsä, neljänkympin ikäkriisi jne. Ei se ollut minun vikani, vaan kyse oli hänen omasta prosessistaan. Sain homman selville, mutta päätin jäädä suhteeseen. Aika kauan meni seksielämän palautumisessa. Edellisenä vuonna naitiin 2 kertaa viikossa, eli jotain 80 kertaa vuodessa, ja seksi oli hyvää. Pettämisen jälkeen kerran kuussa huonoa seksiä, eli 12 kertaa vuodessa. Pettämisen paljastuttua häipyi vain ylipäänsä halu harrastaa seksiä molemmilta. Minulta häipyi jopa 90% satunnaisista erektioista, kuten aamuseisokit. Sitten saatiin pikku hiljaa välit kuntoon ja henkiset lukot avautua, jolloin myös seksihalut palasi, mutta loppujen lopuksi pettämisestä oli pelkkää haittaa vaimolle, ja hän sai paljon vähemmän, ei enemmän seksiä. Elämänkriisi loppui siihen paikkaan, kun hän paljastui, palasi ennalleen.

Vierailija
34/36 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa itse kävisit katsomassa onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolella ja näin tasoittaisit tilanteen. Jos tilanne on huono, niin ei tuo varmaan ratkea täällä keskustelemalla, joten ei kun testaamaan auttaisko tuo.

Vierailija
35/36 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa itse kävisit katsomassa onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolella ja näin tasoittaisit tilanteen. Jos tilanne on huono, niin ei tuo varmaan ratkea täällä keskustelemalla, joten ei kun testaamaan auttaisko tuo.

Ja näyttäisin lapsilleni esimerkkiä että näin sitä avioliittoa ja perhe onnea parannetaan?? Ei kiitos 

Vierailija
36/36 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tein näin, mutta ongelma oli se, että löysin liian hyvän partnerin. Oltiin molemmat naimisissa, joten suhteella ei ollut tulevaisuutta, mutta se vähensi kiinnostusta vaimoa kohtaan, kun se partneri oli kivempi seksikumppani. Eli ei oikein hyvä, vaikka tietysti tunsinkin jollain lailla päässeeni tasoihin. Vaimonkin kanssa seksi on kivaa, mutta tämä pettämispartneri oli loistava petihommissa. Se suhde päättyi sitten, kun en oikein voinut molempia henkisesti jatkaa.

M51

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi