Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katinkullan miesten ja naisten yhteinen saunaosasto

Vierailija
13.08.2024 |

Muistaako muut kun Katinkullassa oli ennen miesten ja naisten yhteinen saunaosasto, jossa kaikki oli alasti. Siellä alasti miehet ja naiset samassa saunassa, yhteiset suihkut ja porealtaat.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin muistan, olin siellä mun 22cm kalu ihan pystyssä ja sain naisilta ihailevia katseita.

Vierailija
2/36 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katinkultasuihkuja jaettiin ja otettiin.

Vierailija
4/36 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin muistan, olin siellä mun 22cm kalu ihan pystyssä ja sain naisilta ihailevia katseita.

Minä taisin sen nähdä..mutta tuossa mitassa on 10 senttiä liikaa

Vierailija
5/36 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nykyään voi enää päästää naisia yhteissaunaan, kun joukossa on erityisherkkiä kaikesta-ahdistujia

Vierailija
6/36 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muistan kun mentiin kaksi naista sinne. Kaveri meni ensin saunaan ja minä jäin pesemään hiuksia suihkuun. Kaksi miestä tuli viereisiin suihkuihin ja kaikki oltiin alasti. Muistan miten kiihottavaa oli kun kaksi tuntematonta miestä katsoi kun pesin hiuksiani. Näin kuinka he katsoivat minun isoja rintoja. Tämän jälkeen heidän kanssaan porealtaaseen. Oli kiihottava juttu.

Vierailija
7/36 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taisin sen nähdä..mutta tuossa mitassa on 10 senttiä liikaa

Nyt minäkin tunnistin.  Näin kun se vartijatyttö raahasi sinua ulos. Hassun näköistä kun yks kirkuu ja pippeli sojottaa.

Vierailija
8/36 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran katketakseni vastauksia,olette vaan mainioita!

Vierailija
9/36 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauran katketakseni vastauksia,olette vaan mainioita!

Eikö ole hyvä kun osa ollaan tämmösiä eikä kaikki molopäitä

Vierailija
10/36 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei nykyään voi enää päästää naisia yhteissaunaan, kun joukossa on erityisherkkiä kaikesta-ahdistujia

samaan autistikirjoon menee nää ylivilkkaat esiintyjät ja tirkistelijät

Vierailija
11/36 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko väärin jos minä miehenä tuijotan toisen miehen miehuutta hotellin saunan suihkussa?

Vierailija
12/36 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvempi mies pitää siitä, että toinen mies tuijottaa, mutta jos tuijottaja on nainen, sitä pidetään kohteliaisuutena.

Vierailija
13/36 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvempi mies pitää siitä, että toinen mies tuijottaa, mutta jos tuijottaja on nainen, sitä pidetään kohteliaisuutena.

Jos on pieni muna ja likinäköinen nainen, niin pakkohan sitä on tuijottaa, että näkee jotain!

Vierailija
14/36 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli hyvä paikka. Porealtaaseen meno alasti tuntuu erilaiselta ilman uimapukua. Ja kun tietää ja näkee ettei muillakaan ole

Vierailija
15/36 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin miehen kanssa siellä talvella. Mieheni yllytti minua näyttelemään. Oltiin kahden siinä höyrysaunassa, missä istutaan maan tasalla. Saunaan tuli yksi mies meidän lisäksi. Mieheni kuiskasi, että hän lähtee vessaan ja iski silmää. Vastapäätä minua istui ehkä n. 60 v mies, kroppa hyvässä kunnossa ja karvainen rinta. Katsoin häntä ja hymyilin. Nojasin taakse päin, suljin silmäni ja aloin hyväilemään rintojani. Avasin sen verran silmiäni, että näin kun mies katsoo kiinteästi. Uimapuvussani oli syvä halkio. Otin rinnat yhtä kerralla ulos, uimapuku kannatteli rintoja hyvin sivuista puristaen. Nännini olivat pystyssä, hieroin rintoja silmät ummessa ja tunsin, kuinka pilluni alkoi paisumaan ja lämpeämään.

Vierailija
16/36 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vierailtua sielläkin ja hyviä muistoja jäi. Nykyään vierailemme vaimoni kanssa

Kirkkonummi clubilla näissä merkeissä. 

Vierailija
17/36 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin miehen kanssa siellä talvella. Mieheni yllytti minua näyttelemään. Oltiin kahden siinä höyrysaunassa, missä istutaan maan tasalla. Saunaan tuli yksi mies meidän lisäksi. Mieheni kuiskasi, että hän lähtee vessaan ja iski silmää. Vastapäätä minua istui ehkä n. 60 v mies, kroppa hyvässä kunnossa ja karvainen rinta. Katsoin häntä ja hymyilin. Nojasin taakse päin, suljin silmäni ja aloin hyväilemään rintojani. Avasin sen verran silmiäni, että näin kun mies katsoo kiinteästi. Uimapuvussani oli syvä halkio. Otin rinnat yhtä kerralla ulos, uimapuku kannatteli rintoja hyvin sivuista puristaen. Nännini olivat pystyssä, hieroin rintoja silmät ummessa ja tunsin, kuinka pilluni alkoi paisumaan ja lämpeämään.

Vastuuton teksti. Nyt joku ukko istuu siellä höyrysaunassa kunnes kuivuu rusinaksi, odottaen samaa ihmettä tapahtuvaksi uudelleen. "Huomenna hän tulee."

Vierailija
18/36 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasitko sillä miehellä myös jotain paisumista kun pääsi katsomaan esitystäsi, kumpi teistä lähti ensin suihkuun.

M 60

Vierailija
19/36 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut onneksi kiireisin viikko kylpylässä, eli ei hirveästi väkeä. Avasin silmät hetken kuluttua. Mies tuijotti edelleen minua ja hyväili kaluaan uimahousujen päältä. Sanoin hänelle, että näytä. Hän avasi uimahousujen narun ja laittoi puolijäykän kalunsa vatsan päälle. Näytti kieltämättä hyvältä. Katsoin kalua, levitin hieman jalkojani ja vedin uimapuvun haarakiilan sivuun. Olin rajannut karvoituksen niin, että sitä ei pursua ulos, mutta muuten karvoitukseni oli paksu ja luonnollinen. Laitoin käteni haaroihin ja hyväilin kostunutta tussuani kevyesti. 

Vierailija
20/36 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut onneksi kiireisin viikko kylpylässä, eli ei hirveästi väkeä. Avasin silmät hetken kuluttua. Mies tuijotti edelleen minua ja hyväili kaluaan uimahousujen päältä. Sanoin hänelle, että näytä. Hän avasi uimahousujen narun ja laittoi puolijäykän kalunsa vatsan päälle. Näytti kieltämättä hyvältä. Katsoin kalua, levitin hieman jalkojani ja vedin uimapuvun haarakiilan sivuun. Olin rajannut karvoituksen niin, että sitä ei pursua ulos, mutta muuten karvoitukseni oli paksu ja luonnollinen. Laitoin käteni haaroihin ja hyväilin kostunutta tussuani kevyesti. 

Tuntui hyvältä vapauttaa jäykistyvän kaluni housuista ja tunsin vain yhä paisuvan sen kun katsoin miten sormesi avasivat kostuvaa häpyäsi näin sen likkaana ja kiiltävänä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan