Voimakkaat kasvon piirteet ei ole
Kommentit (26)
Mulla on suht voimakkaat kasvonpiirteet, mutta nyt kun olen lihonut, ei ole enää, kun naama on turvonnut ja levinnyt. Sekään ei ole kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on suht voimakkaat kasvonpiirteet, mutta nyt kun olen lihonut, ei ole enää, kun naama on turvonnut ja levinnyt. Sekään ei ole kaunista.
Voi sua ihanko itestäs kirjoitat
Olen eri mieltä. Vahvat kasvonpiirteet naisella on mun silmiin todella viehättävät.
No eipä oo saanu valita millaisena tänne synty
Lapsellinen ininä ihmisten ulkonäöstä tulisi olla suora menolippu leikkaukseen, jossa pääsi siirretään perseeseesi, mihin se oikeasti kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Olen eri mieltä. Vahvat kasvonpiirteet naisella on mun silmiin todella viehättävät.
Lol
nainen 42
Vauvafoorumissa uliseminen kasvonpiirteistä on epämiehekästä jos mikä. Valitse kumppani, jonka piirteet miellyttää ja pidä pää kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vauvafoorumissa uliseminen kasvonpiirteistä on epämiehekästä jos mikä. Valitse kumppani, jonka piirteet miellyttää ja pidä pää kiinni.
Mitä se sun perzettä kutittaa hä? Ja en oo ainut joka on tuota mieltä
80% miehistä on naisten mielstä rumia. Tilastollinen fakta. Joten onko ap:lla jotain valittamista naisten ulkonäöstä?
Vierailija kirjoitti:
80% miehistä on naisten mielstä rumia. Tilastollinen fakta. Joten onko ap:lla jotain valittamista naisten ulkonäöstä?
tässä on nyt kyse naisen epäviehättyvyydestä joten pistä tilastoa perzeezees
Mitä tarkoittaa voimakkaat kasvonpiirteet?
Vierailija kirjoitti:
Ruma
ap
Okei, no onneksi sulla ei ole naisen kasvoja vaan miehen kasvot. Nauti niistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruma
ap
---
Eli kannattaa pitää koronamaskia naamalla edelleenkin?
Se on sun mielipide eikä tarkoita sitä että muiden pitäisi olla sun kanssa samaa mieltä ääliö
Eikä sinun näköinen ja kuuloinen ole miehekästä eikä kaunista. N35