Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä matkii ilmeitäni ja irvistelee

Vierailija
12.08.2024 |

Olemme 5-kymppinen pariskunta, seurustelleet muutaman vuoden. Välillö olen huomaavinani miehessä narsistisia piirteitä ja mietin onko hänen käytöksensä minulle ok. Usein kun näemme, hän matkii ilmettäni irvistäen, saattaa matkia myös liikkeitäni tai kun puhuessani innostuneena näytän käsillä. Olen sanonut tästä miehelle, mutta se ei tunnu auttavan. En ymmärrä mistä voi johtua tai sitten ilmeeni ovat niin hullunkurisia ettei hän voi olla ilmeilemättä.. Vähän outoa kyllä.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli teit diagnoosin ja on narsisti ? Tuskinpa vaan. Autismiin kuuluu peilailu ei narsismiin.

Luetun ymmärtäminen. 

Vierailija
22/50 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde heti. Heti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mies tekee samaa. Ja jos ei esim kuule mitä sanon, niin väittää että sanoin "miaumiaumiaumiau" tms. Miksi ihmeessä pitäisin kissaääniä, en ole ikinä pitänyt enkä tule ikinä pitämään. Miksei voi sanoa vain, että "anteeksi, nyt en saanut selvää", vaan pitää nolata minut vielä lisäksi? Mutta tuollaista jatkuvaa nolaamista ja melkeinpä kiusaamista, ja jos ilostun tai innostun niin mies heti suuttuu ja ottaa minulta ilon pois olemalla töykeä tai pilkkaamalla. Itse aion erota, suosittelen sinulle ap samaa. 

Tuo nimenomaan on kiusaamista. Kuulostaa siltä, että miehesi ei edes pidä sinusta. 

Vierailija
24/50 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riitti,että joskus muinoin suuri ihastukseni kohde nauroi passikuvalleni. Ei ollut mitään sellaista leikkimielistä vaan pirullista. Joka ei ole sinun puolellasi,on sinua vastaan! Ei tarvitse sietää irvailua mitenkään.

Vierailija
25/50 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut kiusaamisesta. Tuota pojat teki joskus yläasteella kiusatuille. Toiminta on väärin. 

Eroaisin. Irvistelkööt jollekin muulle, vaikka peilikuvansa kanssa. 

Vierailija
26/50 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitäisi kusipään käytöstä. Juokse karkuun ja lujaa.. 

Vierailija
27/50 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika tekee tätä. Hän on autismin kirjolla. On todella raskasta. Matkii myös yskäisyt, rykäisyt, köhimiset.

Hän kyllä uskoo, kun sanoo ettei ole ok. Unohtaa sitten kyllä. Ei ikäänkuin voi itselleen mitään. Häntä suuresti häiritsee tietyt jutut ihmisissä. Mutta matkii vain lähimpiä ihmisiä.

Tuo mies ei tule lopettamaan tuota tapaa luultavasti.

Vierailija
28/50 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika 17v. toimii juuri näin. Hän on autismin kirjolla. Todella ärsyttävä tapa. 

Pitää sanoa lujasti, että lopeta. Voi toimia jonkin aikaa.

Vierailija
29/50 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kohdannut pahimman luokan kiusaajan joka ei ole edes myöhäisessä keski-iässä päässyt irti yläastetasoisesta kiusaamismoodista. Jeesus sentään. Juokse.

Näitä luonnevikaisia tulee vastaan aika ajoin. Niistä pitää oikeasti päästä eroon ennen kuin rakastuu ja on koukussa. Sama kuin viettäisi elämänsä koulukiusaajan kanssa.

Vierailija
30/50 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annat luunapin jos vääntelee naamaansa ja samalla tiukka EI!. Voi kokeilla myös vesisuihkaisua naamalle.

Tämän tasoisen ratkasun ehdottaja taitaa olla vähän samalla tasolla tuon idioottimiehen kanssa... Vai , että oikein vesisuihkaisu naamalle? Voi hitto, miten fantsu idea... 

Vierailija
31/50 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman itsekunnioitusta nyt AP, jätä ihmeessä tuollainen mies, joka pilkkaa sinua ja käyttäytyy kuin pikkukakara.

Vierailija
32/50 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annat luunapin jos vääntelee naamaansa ja samalla tiukka EI!. Voi kokeilla myös vesisuihkaisua naamalle.

Tämän tasoisen ratkasun ehdottaja taitaa olla vähän samalla tasolla tuon idioottimiehen kanssa... Vai , että oikein vesisuihkaisu naamalle? Voi hitto, miten fantsu idea... 

Noin optetaan kissaa, toiminee myös mieheen.

Vierailija
33/50 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dementtia tai muu muistisairaus?

Sekin voi tosiaan aiheuttaa omituista käyttäytymistä. Alkuvaiheessa ei vielä helposti tunnistettavissa. Ehkäpä mies peittelee sitä, ettei pysy kärryillä kertoessasi jostakin asiasta. 

Vierailija
34/50 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskasta ei saa mansikkaa kuorruttamalla... Idiootista ei saa kunnollista, vaikka kuinka suihkisit vettä naamalle. 

Vierailija
35/50 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se tyyppi on edelleen miesystäväsi?

Miksi?

Vierailija
36/50 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä lättyyn moista klovnia, se helpottaa oloa kummasti.

Vierailija
37/50 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedä lättyyn moista klovnia, se helpottaa oloa kummasti.

Sen jälkeen olisi kaksi idioottia. Lievä pahoinpitely on rikos. 

Tai oikeastaan tässä olisi kolme idioottia. Mukaanlukien se, joka teki tuon ehdotuksen. 

Vierailija
38/50 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla mun kanssa samalla työmaalla. Siellä näitä pikku apinoita riittää. Joskus olen pohtinut mimmonen ihminen vapaalla tommosia kattelee

Vierailija
39/50 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa vähän eläinrääkkäykseltä. Idootin ihmisen ongelmiin, annetaan idioottimaisia neuvoja... Onkohan hyväkin lopputulos? Pahasta seuraa vain lisää pahuutta. 

Vierailija
40/50 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli varmasti huumoria. Koirankoulutuksesta sovellettua...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi