Kertokaa jokin asia mikä on hyvin elämässänne?
Koti, työ ja perhe olisivat tavoitteeni elämässä.
Kommentit (21)
Minulla on aivan ihana miesystävä, komea ja nuorempi kuin minä :)
Pystyn kävelemään ja liikkumaan, näen ja kuulen. On katto pään päällä ja ruoka valmistuu uunissa. Saan hakea ilmaiseksi super foodia metsästä.
Minun rahatilanteeni on hyvä nykyään.
Mulla ja puolisolla on ihan hyvä liksa, asutaan kivassa kämpässä kivassa ja kauniissa kaupungissa.
Mutta on niitä huonosti olevia asioita sitten ihan vastaavan paljon ellei enemmänkin, mutta ei niistä nyt.
Masennuksesta huolimatta jaksan tsempata niin töiden, liikunnan kuin kodin ylläpidonkin suhteen. Vielä pari vuotta sitten oli haave vain että voisin käydä normaalisti töissä, nyt se tuntuu hyvällä tavalla aivan arkiselta asialta.
Varmaan se tällä hetkellä että tein paljon duunia sen eteen että saan opiskelupaikan ja nyt opiskelen. Olen jotenkin helvetin tyytyväinen itseeni. Se on harvinainen tunne.
Olen hyvä uinnissa, jota voin harrastaa ilman kipuja. Muuten makaan kotona kipujen kanssa yksin työkyvyttömänä.
Vierailija kirjoitti:
Pystyn kävelemään ja liikkumaan, näen ja kuulen. On katto pään päällä ja ruoka valmistuu uunissa. Saan hakea ilmaiseksi super foodia metsästä.
Samon. Elämän työ tehtynä .Lapset maailmalla ja voivat hyvin. Nautin suunnattomasti että saan olla yksin ilman että tarvitsi huolehtia kuin itsestä .Nyt sohvalle kuuntelemaan äänikirjaa sinisen sulklaan kera .
Olen lomalla sivistyneessä maassa, tänään oli +33 ja keskipalkan ylittävä palkka juoksee. Kun palaan töihin on niitä luvassa jälleen kerran yli oman tarpeen.
Vaimolla on edelleen kireä rönttönen vaikka synnyttänyt jo kolme lasta.
Kun iloitsee pienistä asioista, voi iloita usein.
Minulta ei puutu mitään.
Vela, työtön, (omat tulot 595/kk netto), pian vanhuuseläkkeelle. 2hlö talous.
Suurin osa asioista elämässäni on hyvin. Olen terve, onnellisessa parisuhteessa, minulla on hyvä työpaikka, mieluinen asunto, rahaa toteuttaa haaveitani, mukavia harrastuksia ja hyviä ystäviä.
Vaan kaikkeen turtuu ja arjessa silti aina välillä harmittaa pienetkin vasoinkäymiset.
Minulla on oikeastaan kaikki oikein hyvin tällä hetkellä. Olen terve, talous on kunnossa, parisuhde ja ystävyyssuhteet voivat hyvin, työkään ei erityisesti kuormita.
Palstalta oppimani mukaan olen tosin, oman kokemukseni vastaisesti, täysin epäonnistunut ihminen, koska minulla on ylipainoa. Tämä ominaisuus nimittäin automaattisesti tarkoittaa, että ammattitaitoni on vähintään kyseenalainen, kotini ja terveyteni rempallaan itsekurin puutteen vuoksi ja puolisoni on kanssani vain siihen asti, että löytää paremman.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan se tällä hetkellä että tein paljon duunia sen eteen että saan opiskelupaikan ja nyt opiskelen. Olen jotenkin helvetin tyytyväinen itseeni. Se on harvinainen tunne.
Seuraava vaihe on, että opiskelet oikein eli että sinusta tulee hyvä ammattilainen, et kuvittele olevasi täydellinen mutta innokas oppimaan joka päivä uutta.
Olen köyhä nainen, asun mökissä kissojeni kanssa. Kasvatan vihannekset, juurekset itse. Elän erakkona perinnön turvin. Olen terve, en kaipaa mitään. Juuri nyt olen onnellinen.
Parisuhde.
Kaikki muut asiat onkin sitten päin vttua.
Se että olen onnistunut omalta osaltani kasvattamaan 4 fiksua lasta. Mulla on kaikkien kanssa hyvät välit, siitä olen iloinen. Viimeksi tänään yksi lapsistani soitti ja kyseli neuvoa yhteen asiaan.
Osaan nauttia pienistä hetkistä. Sain tinder matchin pyörätuolissa olevalta ihmiseltä ja olen tavattoman otettu.