Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies / Nainen! Miten olet saanut tietää kuinka partnerisi menetti neitsyytensä jos ei kanssasi vai etkö tiedä ollenkaan? Onko tämä vain joka

Vierailija
12.08.2024 |

Mies / Nainen! Miten olet saanut tietää kuinka partnerisi menetti neitsyytensä jos ei kanssasi vai etkö tiedä ollenkaan? Onko tämä vain jokaisen yksityisasia?

https://www.vauva.fi/keskustelu/5696323/olen-tyttoystavani-ensimmainen-…

Olen tyttöystäväni ensimmäinen ja pelkään, että hän haluaa vielä kokeilla muitakin miehiä. Oon siis tyttöystävälleni ensimmäinen seksi- ja parisuhdekumppani. Huolettaa, että hänellä tulee vielä tarve päästä "seikkailemaan". Erityisesti tämä huolettaa siksi, koska tuntuu että nykypäivänä uskottomuus ja miessekoilut ovat tulleet nuorten naisten keskuudessa jollain tapaa muotiin

Moi 12/12 - et sä oo toi tyttöystävä vaan mä oon. Kumma ketju kun kaikki kommentit voisivat olla samasta kynästä - siis kaikki - miehen?

Mies oli kyllä niin torvi (sori vaan) että ei edes kysynyt onko hän ensimmäinen seksipartnerini. Miksi ei kysynyt - mitä miehet oikein olettavat 'kaikista' tyttönaisistakin? Nämä olivat tokat treffimme ja olisin kyllä kertonut miten olin neitsyyteni menettänyt jos olisi tajunnut kysyä. Ei vaan tullut mieleeni itse kertoa semmosta kysymättä - lähdin vain tämän miehen matkaan muuta edes ajattelematta - voisiko sanoa että olin tai ainakin toimin kevytkenkäisesti olematta sitä tämän miehen seurassa. Hän todellakin oli ensimmäinen seksipartnerini ja takanani oli sellainen 'sairaalareissu' että palstalla ei voi kertoa kun menee vain poistoon - voisin ihan hyvin kertoakin.

En ymmärrä miksi huoletti... kysyi jopa töihin lähtiessään että ethän sä lähde minnekään (=jätä nyt mua vai mitä?)... miksi ei voi luottaa kun toinen sanoo, että en lähde minnekään... (opiskelijan ei välttämättä tartte lähteä minnekään)... kuka normaali nainen on sellainen että juoksisi kenen tahansa perässä 'koko ajan'.

En koskaan sitten lähtenyt vaikka meni koko juttu ihan solmuun ja sotkuksi ja elämät sitten eletty, niin... jotain varmaan  tein itsekin sitten väärin vaikka en yhtään tiedä mitä olisin voinut tehdä toisin tai toimia toisin. On tilanteita joissa ihminen toimii vaistonvaraisesti tai jotain mutta ainakin niin että ei ajattele - ei ehkä edes pysty - jotenkin pitemmälle. Se mitä jatkossa tapahtuu on yhteispeliä eikä voi tietää miten asiat milloinkin tulevat kehittymään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex mies kertoi pienessä humalassa, että 14 vuotiaana jollekkin yli 40 vuotiaalle alkoholisti naiselle. Alkoi todella oksettamaan. Oli vielä ihan paljaaalla kastanut. Olis ollu kiva tietää heti, eikä vasta 2v päästä. 

Vierailija
2/4 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miten sain tietää? Kysyin asiasta ja juteltiin. Ei kai siinä sen kummempaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, enkä kyllä tiedä mitä sillä tiedolla edes tekisin.

Vierailija
4/4 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittää että olen ensimmäinen ja ainoa. Silti ollut lomamatkalla miehen kanssa pienessä veneessä. Hmmm...